Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سندرک، مراسم اختتامیه طرح ملی نذر آب 4 روز یکشنبه با حضور معاون امور بین الملل جمعیت هلال احمر، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب، مدیرکل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان و استان گلستان و خیران و داوطلبان این استان در محل سالن کتابخانه عمومی شهر سندرک‌ برگزار شد.

مدیرکل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان عنوان کرد: طرح نذر آب ۴ بیش از 4 سال است که در استان هرمزگان به جهت مقابله با تنش های آبی اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار ویژه شهرستان میناب نیز ضمن تشکر از خیران و داوطلبین جمعیت هلال احمر استان گلستان، گزارشی از نیازمندیهای شهرستان میناب را در حوزه آب و فاضلاب روستایی را ارایه و اظهار داشت: ۶۷ درصد جمعیت شهرستان میناب در روستاها زندگی می‌کنند‌ و بروز خشکسالی در این سال‌ها سبب گرفتاری زیادی برای مردم شده است.

 

سلحشور خاطرنشان کرد: شهرستان میناب قریب به ۳۰۰هزار نفر جمعیت از بزرگترین و پرجمعیت ترین شهرستانهای استان هرمزگان دارای ۲۴۸ نقطه سکنه روستایی دارای سکنه است  که رگ حیات کشور و  وظیفه تامین و تولید محصولات کشاورزی و دامداری را برعهده دارند و ما مکلفیم آنها را حفظ کنیم و این نقاط بیش از ۳۰۰۰ کیلومتر شبکه آب بوجود آورده اند.

 

به گفته وی، بخش سندرک‌ دارای بیش از ۶۰ روستای دارای سکنه است که۸۰میلیارد تومان بودجه برای احیای  شبکه تامین  آب در شهرستان میناب مورد نیاز است که از توان بودجه شهرستان میناب خارج است. ۸۱ کیلومتر لوله برای ترمیم و بهسازی خطوط توزیع شبکه آب و فاضلاب روستایی احتیاج است که بیشترین بخش آن به سندرک اختصاص دارد.

 

مدیر کل جمعیت هلال احمر‌ استان گلستان نیز در این نشست عنوان داشت: با هماهنگی‌های انجام شده با فرماندار ویژه شهرستان میناب و رعایت پروتکل های بهداشتی در دو نوبت حضور خواهیم داشت و اقلام و نیازمندیهای بیشتری را وارد منطقه خواهیم کرد. در ادامه طرح های حمایتی استان گلستان  از پزشکان به نام و درجه یک استان  برای  مداوای بیماران و ویزیت رایگان در بخش سندرک بهره خواهیم گرفت.

توزیع ۱۱۰ مخرن آب شرب، قریب ۴۱۰۰ متر لوله آب، ۳۵۰ بسته معیشتی و لوازم التحریر  بین نیازمندان روستاهای بن کرم، زمیندر‌ و منطقه ۱۴ روستا،گونر، لور، بنهکان، شیوه ای، چراک و....توزیع شد.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: طرح نذر آب سندرک هرمزگان مشارکت هلال احمر استان گلستان توزیع مخازن آب توزیع لوله های انتقال آب جمعیت هلال احمر استان هرمزگان شهرستان میناب استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۸۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند، رییس جمعیت هلال‌احمر با صدور پیامی به دبیرکل جمعیت صلیب سرخ کنیا، آمادگی هلال‌احمر ایران جهت کمک و امدادرسانی به سیل‌زدگان کنیا را اعلام کرد.

در متن پیام کولیوند خطاب به «احمد ادریس» دبیرکل جمعیت صلیب سرخ کنیا، آمده است: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب احترام خود را به جنابعالی، کارکنان و داوطلبان محترم جمعیت صلیب سرخ کنیا ابلاغ می‌کند.

متاسفانه، مطلع شدیم بارش باران‌های شدید منجر به شکسته شدن سد در شمال شهر نایروبی و جاری شدن سیل شده است. به طوری که موجب کشته و مجروح شدن تعدادی از افراد شده است.

در این شرایط سخت، از طرف جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب همدردی خود را به جنابعالی، تمام همکاران جمعیت صلیب سرخ کنیا، افراد متاثر اعلام کرده و با خانواده‌های جان باختگان ابراز همدردی می‌کنیم.

همچنین جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای اعزام تیم‌های امدادی و درمانی به منظور حمایت از عملیات بشردوستانه به نفع سیل‌زدگان اعلام آمادگی می‌کند.

کد خبر 6093845

دیگر خبرها

  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • گم‌شدن دخترک کلاله‌ای/جستجو در روز سوم، اثری از «یسنا» نشد
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • عملیات آبرسانی به ۶ روستای درمیان آغاز شد
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان