Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@00:29:04 GMT

اجرای برنامه «به وقت مردم» در دانشگاه آزاد زنجان

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۸۵۹۶

اجرای برنامه «به وقت مردم» در دانشگاه آزاد زنجان

علیرضا جراحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از برنامه‌ریزی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زنجان برای توجه به اصل گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری به عنوان یکی از اصول این قشر خبر داد و اظهار کرد: در این راستا و برای عمل به فرامین مقام معظم رهبری برنامه‌ای را با عنوان «به وقت مردم» با حضور نامزدهای شهرداری زنجان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زنجان افزود: امروز از کاندیداهای سمت شهرداری زنجان، به صورت تک به تک دعوت به عمل خواهیم آورد و نامزدها، در دو گروه چهار نفری به ارائه برنامه‌های خود اقدام خواهند کرد.

وی تاکید کرد: این برنامه با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی در دانشگاه آزاد زنجان برگزار خواهد شد و از اصحاب رسانه و خبرنگاران برای حضور در این برنامه گفتمانی دعوت خواهد شد.

جراحی ادامه داد: این برنامه تا حد بسیار زیادی نشان خواهد داد که چه کسانی حقیقتا پاسخگوی مطالبات مردمی و آماده برای قرارگیری در مقابل اذهان عمومی هستند. 

 مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زنجان با بیان اینکه تلاش بر این است تا سوالات بصورت تخصصی پیرامون مسائل اساسی شهر زنجان از بحث‌های عمرانی، مالی، فرهنگی و...  طراحی و مطرح شود، افزود: امیدواریم این برنامه بتواند اذهان جامعه را نسبت به قابلیت‌های شهردار آینده شهر روشن سازد.

انتهای پیام/73004/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه آزاد زنجان مقام معظم رهبری جراحی علیرضا جراحی شهردار آینده گفتمان عمل به فرامین اصحاب رسانه دانشگاه آزاد زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۸۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی اعتراضات ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا، دانشگاهیان استان زنجان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و خیزش ضد صهیونیستیِ دانشجویانِ دانشگاه‌های ِآمریکا تجمع خواهند کرد.

دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های زنجان در حمایت از مردم فلسطین و همچنین محکومیت دستگیری دانشجویان و اساتید آزادی‌خواه حامی فلسطین تجمع خواهند کرد.

این تجمع روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ساعت ۱۰و ۳۰ دقیقه در دانشگاه زنجان، روبروی کتابخانه مرکزی برگزار خواهد شد.

همچنین امروز تجمع اعتراضی دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان برگزار شد.

کد خبر 6091016

دیگر خبرها

  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • برنامه بایدن برای مقابله با جنبش دانشجویی حامی فلسطین چیست؟