Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: امروز تصمیم‌گیری شد این ۳۰ هزار نفر در قالب موکب‌داران و کمیته‌هایی که در عراق وظیفه‌ی دارند اعزام شوند. همچنین افرادی که به عراق اعزام می‌شوند در زمان رفت تست پی سی آر داشته باشند. خبرگزاری میزان - حسین ذوالفقاری در حاشیه جلسه ستاد مرکزی اربعین در جمع خبرنگاران گفت: در این جلسه درباره مراسم اربعین با توجه به کرونا موضوع در دستورکار مسئولین ایران و عراق قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور اضافه کرد: در کمیته امنیتی اجتماعی و ستاد برگزاری اربعین مورد بررسی قرار گرفت و پیشنهاد شد کسانی که ۲ دز واکسن دریافت کرده‌اند و بیماری زمینه‌ای ندارند بتوانند در مراسم اربعین شرکت کنند. ضمن اینکه دستورالعمل کاملی تهیه شده است.

وی افزود: سفارت عراق با کلیات موضوع موافقت شد و روز گذشته اعلام کردند حداکثر ۳۰ هزارنفر می‌توانند شرکت کنند. سفر از طریق هوایی و تست پی سی ار ارایه شود.

ذوالفقاری تصریح کرد: امروز تصمیم‌گیری شد این ۳۰ هزار نفر در قالب موکب‌داران و کمیته‌هایی که در عراق وظیفه‌ی دارند اعزام شوند. همچنین افرادی که به عراق اعزام می‌شوند در زمان رفت تست پی سی آر داشته باشند.   وی ادامه داد: موکب‌داران دارای شناسنامه دارای سهمیه هستند. دولت عراق بحث واکسن را شرط نکرده است، اما تست «پی‌سی ار» را مشروط کرده‌اند.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: موکب‌داران و کمیته‌ها ۹۵ درصد از بدنه جامعه هستند و از اشخاص خاصی نیستند. رسانه‌ها، خبرنگاران، ستاد‌های مردمی از جمله گروه‌های اعزامی خواهند بود.

ذوالفقاری ابراز داشت: طبق هماهنگی انجام شده در کشور ۶ فرودگاه در حال حاضر آماده شده است و سازمان هواپیمایی اعلام کرد قیمت‌ها در سقف شرایط عادی نگه داشته می‌شود.

وی افزود: مرز‌های زمینی کاملا بسته است هیچ خدماتی در مرز‌ها ارایه نمی‌شود و از مردم درخواست می‌کنیم به سمت مرز‌ها حرکت نکنند. موضوع حفظ سلامت مردم برای مسیولان کشورمان و عراق از اهمیت بالایی برخوردار است. ورود بدون مجوز از سوی مرز‌های زمینی ممنوع است و دولت عراق برای متخلفین مجازات‌هایی در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: ذوالفقاری: در خصوص ضرورت باز شدن مدارس بنا به دلایل مختلف آموزشی، اجتماعی جای تردید و ابهام وجود ندارد

تکمیل می‌شود برچسب ها: اربعین ذوالفقاری حسین ذوالفقاری وزارت کشور وزیر کشور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اربعین ذوالفقاری حسین ذوالفقاری وزارت کشور وزیر کشور موکب داران و کمیته ها انتظامی وزارت کشور مرز ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۸۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  امام جمعه شهرستان پلدشت   در خطبه های این هفته با تبریک هفته معلم بر تمامی معلمان زحمتکش در جامعه گفت : امروز مهمترین وظیفه آموزش و پرورش تزکیه . تعلیم و تربیت است .

حجت الاسلام طالبی  با بیان اینکه مهم ترین سرمایه یک کشور سرمایه انسانی  است اضافه کرد: قشر معلم وظیفه تربیتی و رشد نیروی انسانی را به عهده دارد و دانش آموزان و دانشجویان امروز آینده سازان کشور هستند و رشد و توسعه جامعه در گرو رشد و تربیت مناسب دانش آموزان است .

امام جمعه شهرستان پلدشت در ادامه با تقدیر از فرمانده انتظامی کل کشور در بحث اجرای طرح عفاف و حجاب با عنوان  طرح نور اظهار داشت : کارکنان انتظامی با غیرت ، وقار، متانت، اخلاق و قانونمندی پای کار آمده و انجام وظیفه می کنند و بایستی تمام نهادهای مرتبط در کنار نیروی انتظامی باشند تا این طرح با موفقیت در جامعه اسلامی  به خوبی اجراء شود .

دیگر خبرها

  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیروهای وظیفه
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • اعزام بیش از ۲۰۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • معاون وزیر کشور: طرح نور با قوت به‌کار خود ادامه خواهد داد/ یک مورد هم نداشتیم که نسبت به اجرای طرح اعتراضی داشته باشند و به پلیس اعتراض کنند