Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در مکاتبه ای تاکید کرد، مابه التفاوت فروردین لغایت مردادماه ۱۴۰۰ نیز همزمان با حقوق و مزایای شهریورماه ۱۴۰۰ پرداخت گردد.

 

به گزارش پول نیوز،در پی نامه حمید رضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی به مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره فوق العاده ویژه معلمان، میرکاظمی طی پاسخی خاطرنشان کرد: مقرر گردیده است پس از رفع مغایرت احکام صادره مشمولین با مفاد مصوبه شماره ۱۳۸۰۹۱ /ت۵۰۰۰ه مورخ ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ هیات وزیران، افزایش فوق العاده ویژه مورد اشاره در شهریور ماه سال ۱۴۰۰ اعمال گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در نامه میرکاظمی به حاجی بابایی آمده است:‌ بازگشت به نامه شماره ۴۶۱۸۹ مورخ ۱۴۰۰/۶/۳ ، با موضوع «پرداخت فوق العاده ویژه معلمان به استناد بند(۱۰) ماده (۶۸) قانون مدیریت خدمات کشوری، با رعایت مصوبه شماره ۱۳۸۰۹۱/ت۵۰۰۰ه مورخ ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ هیات وزیران برای مشمولین طرح طبقه بندی مشاغل معلمان کشور به میزان حداقل ۲۱ و حداکثر ۲۷ درصد و بر اساس بند «الف» تبصره (۱۲) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور»؛ به استحضار می رساند، بر اساس تفاهم نامه جلسه مورخ ۱۴۰۰/۶/۳ با حضور معاونین وزارت آموزش و پرورش، دیوان محاسبات کل کشور و این سازمان، مقرر گردیده است پس از رفع مغایرت احکام صادره مشمولین با مفاد مصوبه شماره ۱۳۸۰۹۱ /ت۵۰۰۰ه مورخ ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
هیات وزیران، افزایش فوق العاده ویژه مورد اشاره در شهریور ماه سال ۱۴۰۰ اعمال گردد.

 

میرکاظمی در نامه خود به رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاکید کرده است: همچنین مابه التفاوت فروردین لغایت مردادماه ۱۴۰۰ نیز همزمان با حقوق و مزایای شهریورماه ۱۴۰۰ پرداخت گردد.

 

 گفتنی است، به دنبال تاخیر در پرداخت حقوق مرداد ماه فرهنگیان حاجی بابایی در نامه ای به میر کاظمی نوشت:با توجه  به مشکلات معیشتی معلمان و نظر مساعد رئیس جمهور محترم در راستای حل این مشکلات، باستناد بند (۱۰) ماده (۶۸) قانون مدیریت خدمات کشوری با رعایت مصوبه شماره ۱۳۸۰۹۱/ت ۵۰۰۰۰ ه مورخ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ هیات وزیران برای مشمولین طرح طبقه بندی مشاغل معلمان کشور به میزان حداقل ۲۱٪ و حداکثر ۲۷% و براساس ترتیبات مندرج در جزء(۵) بند (الف) تبصره (۱۲) قانون بودجه سال ۱۴۰۰"، پرداخت فوق العاده ویژه در احکام حقوقی معلمان درج شده و فرهنگیان عزیز هم این مبلغ را در تامین هزینه های زندگی خود لحاظ کرده‌اند.

 

وی در نامه خود تاکید کرده بود:. تاخیر در پرداخت این مبلغ موجب دلسردی فرهنگیان عزیز از قولهای مساعد دولت مردمی خواهد شد و در معیشت آنها تاثیرگذار خواهد بود.

 

رئیس کمیسیون برنامه وبودجه ومحاسبات مجلس از رئیس سازمان برنامه وبودجه دولت سیزدهم درخواست کرد: خواهشمند است مقرر فرمائید نسبت به استمرار بهره مندی فرهنگیان از مبلغ این فوق العاده با سازوکارهای انعطافی بودجه از قبیل جابجائی اعتبار و ... اقدام لازم بعمل آید.

 

وی در پایان نامه خود به رئیس سازمان برنامه وبودجه بر مساعدت کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس برای حل مشکلات تاکید کرده و با قید خیلی فوری نامه را به سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال کرده بود، که امروز رئیس سازمان برنامه وبودجه در نامه خود بر مساعدت برای رفع مشکل فرهنگیان تاکید کرد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس معلمان کمیسیون برنامه و بودجه رئیس سازمان برنامه فوق العاده ویژه برنامه وبودجه سال ۱۴۰۰ نامه خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۸۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند

به گزارش صدای ایران از ایلنا، یک منبع کارگری در شهرداری رودبار گفت: خواسته اصلی کارگران شهرداری رودبار که دو تا سه روز پیش به خاطر آن اقدام به اعتراض صنفی کردند، پرداخت ۴ ماه حقوق سال ۱۴۰۰، اضافه کاری و ارائه لباس و کفش مناسب و سایر مزایای شغلی است.

یکی از کارگران گفت: از حداقل‌های مزدی برخورداریم حال آنکه همان حداقل حقوق هم از بهمن ماه سال گذشته بدون محاسبه اضافه کاری پرداخت می‌شود.

او گفت: دلیل شکل گیری اعتراض کارگران، حضور بازرسان استانداری در محل شهرداری بود تا از این طریق مشکلاتمان را به گوش مسئولان بالا دستی برسانیم، اما متاسفانه استمرار و طولانی شدن پیگیری‌های صنفی کارگران باعث تهدید کارگران شد در عین حال بازرسان استانداری هم به خواسته‌های کارگران اهمیت ندادند.

این کارگر با بیان اینکه از بدو شروع به کار هر ماه مطالبات مزدی و بیمه‌ای ما با تاخیر پرداخت شده است، در ارتباط با مطالبات خود و همکارانش گفت: در سال ۱۴۰۰ شرایط مالی شهرداری به گونه‌ای بود که پیمانکار امکان وصول صورت وضعیت‌های مالی خود را از شهرداری نداشت به همین دلیل در طول ۱۲ ماه از سال ۱۴۰۰ هر ماه مبالغ کمی را به عنوان علی‌الحساب از کارفرما دریافت کرده‌ایم که مجموع مطالبات در این سال به حدود ۴ ماه می‌رسد. در عین حال چندین ماه حق بیمه سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ کارگران به حساب تامین اجتماعی واریز نشده است. به همین دلیل شماری از کارگران برای وصول این طلب قدیمی از پیمانکار وقت شکایت کرده‌اند، اما پیمانکار حاضر به پرداخت طلب کارگران نیست.

او از دستگاه‌های نظارتی خواست پرونده تخلفات شهرداری را بررسی کنند، تا با تمام کسانی که با از بین بردن حق کارگران در تخلفات مالی شهرداری رودبار دست داشته‌اند، برخورد قانونی شود.

دیگر خبرها

  • خبر جدید یک نماینده درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان چه زمانی اعمال می‌شود؟
  • توزیع منابع با نگاه عدالت محور کلیدواژه حل مشکل حاشیه نشینی است
  • خبر مهم از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از زبان یک نماینده مجلس
  • زمان افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان مشخص شد/ رییس کمیسیون تلفیق بودجه درباره همسان‌سازی حقوق چه گفت؟
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی
  • کاهش سهم آموزش و پرورش از بودجه ۱۴۰۳ / ۶۳ درصد منابع دانشگاه فرهنگیان با کسر از حقوق دانشجومعلمان تأمین می‌‎شود
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • چند درصد بودجه آموزش و پرورش صرف پرداخت حقوق می شود؟ | بیشترین جهش بودجه ای در این وزارتخانه
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور