Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@21:12:37 GMT

رحمانی: با بعضی‌ها قهرمان جهان هم شوی لذتی ندارد

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۸۸۰۴

رحمانی: با بعضی‌ها قهرمان جهان هم شوی لذتی ندارد

ستاره جنوبی ایرانی شاغل در لیگ سوئد همچنان پیگیر اخبار مربوط به فولاد خوزستان است و اتفاقات جدید این باشگاه را مثبت ارزیابی می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، بختیار رحمانی که زمزمه‌هایی مبنی بر خداحافظی‌اش از فوتبال وجود داشت، با تصمیمی ناگهانی راهی لیگ سوئد و تیم دالکورد شد. او البته همچنان پیگیر فولاد است و قهرمانی این تیم را که با خوشحالی هواداران همراه شده، یک اتفاق مثبت می‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

بختیار رحمانی در ابتدای صحبت‌هایش با اشاره به تغییرات صورت گرفته در این تیم می‌گوید: درحالی که امکان داشت تغییر تحولات مدیریتی در فولاد امسال باحواشی و مسائلی همراه شود اما خداراشکر با مدیریت جدید باشگاه و اعضای هیات مدیره محترم نگذاشتند این حواشی به باشگاه همیشه مدعی فولاد لطمه بزند. فولاد همیشه به قهرمانی عادت داشته و نتایج و عملکرد خوبی از خود به جا گذاشته است و بازیکنان زیادی به تیم ملی معرفی کرده که این نشان دهنده ریشه و عقبه قابل احترام این باشگاه است. 

 

او درباره انتخاب عبدالله ویسی به عنوان سرمربی جدید فولاد گفت: به نظرم انتخاب عبدالله ویسی هم که خودشان پایه‌های حرفه ای مربیگری را در این تیم سپری کرده و همراه شدن این اتفاق با قهرمانی فولاد خوزستان هیچ وقت از خاطره هواداران خوزستانی پاک نمی‌شود. 

 

هافبک سابق فولاد و استقلال درباره انتقاداتی که به وی در برخی رسانه‌ها درباره اینکه انتقاداتش به دلیل این است تا فرصتی برای حضور دوباره در این تیم به دست بیاورد گفت: این برنامه‌ای که دوستان در آن به کنایه درباره من حرف می‌زنند و هر چه دل‌شان می‌خواهد به زبان می‌آورند. من هیچ وقت درباره آنها حرف نخواهم زد اما کاش این حق را می‌دادند که لااقل به کسی که حمله می‌کنند فرصت دفاع هم داشته باشد. یادتان نرود قبل از این که خود شما و امثال شما به باشگاه بزرگ فولاد بیایید کجا بودید و چطور به فولاد آمدید. این را هم خطاب به دوستان عزیزم می‌گویم؛ اگر اینطور باشد که هر وقت دوست داشتید برای هر کسی برنامه بگذارید یک وقت هم در اختیار دیگران قرار بدهید تا بیایند حرف بزنند. البته که حرف برای گفتن زیاد است.

 

 

وی ادامه داد: چطور می‌شود حتی نگذارید کسی از خودش دفاع کند؟ واقعا بجز تاسف چیزی برای گفتن نمی‌ماند. از هواداران عزیز فولاد خواهش می‌کنم که گول این‌عوام فریبی‌ها را نخورند. این دوستان عاشق قشنگ صحبت کردن هستند. می‌توانم چند پیشکسوت و کسانی که سال‌ها برای فولاد زحمت کشیدند را بیاورم تا مردم و هواداران ببینید چقدر همین آقایان در این ۲ یا ۳ سال گذشته به آنها بی احترامی کردند.
بختیار رحمانی در ادامه انتقاداتش به این موضوع گفت: دلیل این همه منت و مصاحبه را از سوی برخی دوستان را نمی‌فهمم. ما هم با هزینه‌های خیلی کمتر و امکانات خیلی کمتر فولاد را قهرمان لیگ برتر ایران کردیم این همه ادعا نداشتیم و منت هم نگذاشتیم؛ هرچه بود وظیفه بود اما با بعضی آدم‌ها قهرمان جهان هم شوی هیچ لذتی ندارد. از هواداران عزیز فولاد خواهش می‌کنم که از مدیریتی که سالم انتخاب شده و آقای ویسی به عنوان سرمربی تیم حمایت کنید.

 

هافبک سابق فولاد درباره شایعه بازگشتش به این تیم گفت: اینجانب بختیاررحمانی به عنوان فرزند و پرورش یافته مکتب فولاد خوزستان و هواداران آن لازم است نسبت به حواشی  که با هدف و خط دهی عده ای است واکنش نشان بدهم. خداراشکر در سوئد در بهترین شرایط تمرینی و مسابقه‌ای هستم و البته باعث افتخار می‌دانم که هروقت و هر زمانی که باشگاه بزرگ فولادخورستان به حضور من احتیاج داشته باشد در خدمت این تیم باشم. از همه عزیزان و هواداران عزیزی که با پیام‌های‌‌شان خواستار بازگشت من به فولاد بودند و هستند از صمیم قلبم ممنونم.

بختیار رحمانی فولاد خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بختیار رحمانی فولاد خوزستان فولاد خوزستان بختیار رحمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۸۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران ساعت ۱۹:۳۰ فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. 

آخرین تقابل دو تیم در چارچوب هفته دهم این فصل لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با برتری یک بر صفر طلایی پوشان به پایان رسید. سپاهان و پرسپولیس تا کنون ۸۱ مرتبه مقابل هم ایستاده‌اند که ۲۷ بار سرخپوشان تهران برنده شده‌اند، ۲۱ بار نماینده اصفهان برنده شده و ۳۳ بازی هم با تساوی به پایان رسیده است. 

حواشی آخرین رویارویی دو تیم به شرح زیر است: 

*یحیی گل‌محمدی سرمربی سابق پرسپولیس پس از ورود به ورزشگاه با علی خسروی ناظر ویژه داوری و عضو کمیته داوران خوش و بش کرد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

*سرمربی سابق تیم پرسپولیس از سوی هواداران تیمش به شدت تشویق شد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

*نبیل باهویی از لیست پرسپولیس خط خورد و جایی در میان بازیکنان اصلی و ذخیره نداشت.

*رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده، رضا اسدی و احسان پهلوان چهار بازیکن ترکیب اصلی سپاهان یودند که سابقه بازی در پرسپولیس را داشتند.

*گئورگی گولسیانی، سروش رفیعی، میلاد سرلک و دانیال اسماعیلی‌فر از ترکیب اصلی پرسپولیس پیش‌تر پیراهن سپاهان را پوشیده بودند.

*هواداران سپاهان پیش از شروع بازی علیه بیرانوند شعار دادند که با واکنش این دروازه‌بان همراه شد.

*چند دقیقه پیش از شروع بازی مقابل در ورودی ورزشگاه نقش جهان ازدحام شده بود.

*جو ورزشگاه نقش جهان قبل از مسابقه با طرح‌های هواداران سپاهان بسیار جذاب شده بود.

*بازیکنان سپاهان در نیمه دوم با ۵ دقیقه تأخیر وارد زمین شدند.

*کادرفنی پرسپولیس و یحیی گل محمدی به تصمیمات داور معترض بودند.

*موعود بنیادی‌فر داور بازی در دقایق پایانی به ژوزه مورایس بابت اعتراضش کارت زرد نشان داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • رونالدو قید تیم‌داری را زد | برنده توپ طلا تیمش را می‌فروشد
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود
  • در انتظار حرف آخر هواداران به ژاوی
  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!