Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی رییس دانشگاه معین استان و نماینده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خراسان شمالی گفت: برپایی کلاس های حضوری دانشگاه ها تابع واکسیناسیون دانشگاه ها است.

دکتر محقر در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: از سوی مسئولان ذی ربط در وزارت علوم، وزارت بهداشت و درمان و ستاد کشوری کرونا اعلام شده، تلاش های لازم برای واکسیناسیون هرچه سریع تر دانشجویان انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به نظر می رسد اگر واکسیناسیون دانشجویان دیرتر انجام شود برپایی کلاس ها به صورت حضوری نیز در چشم انداز دیرتری انجام خواهد شد.

دکتر محقر ادامه داد: اطلاعات تمامی دانشجویان طی دو سه هفته گذشته برای امر واکسیناسیون ارسال شده  اما هنوز زمان واکسیناسیون مشخص نشده و منتظر اعلام زمان هستیم.

وی اظهارکرد: تعداد دانشجویان این استان 28 هزار نفر است که باید علیه ویروس کرونا واکسینه شوند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه امر واکسیناسیون اساتید دانشگاه و کارکنان دانشگاه ها علیه ویروس کرونا انجام شده است، بیان کرد: در حال حاضر 100 درصد کارکنان استخدام شده دانشگاه ها و اساتید اعضای هیات علمی واکسینه شده اند.

وی افزود: فقط تعدادی از اساتید حق التدریس و کارکنان شرکتی باقی مانده که پیگیری برای واکسیناسیون آن ها هم در حال انجام است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی واکسن کرونا کرونا در ایران خراسان شمالی دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۸۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی دانشگاه رازی کرمانشاه برای پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: آمادگی خود را برای پذیرش و جذب تمامی استادان و دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکا در وقایع اخیر اعلام می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدنبی احمدی امروز _ پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: درهای دانشگاه رازی به عنوان یکی از معتبرترین دانشگاه‌های جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام، به روی تمامی استادان و دانشجویان اخراج شده وقایع اخیر آمریکا و حامیان مردم مظلوم فلسطین باز است.

وی افزود: تمامی استادان و دانشجویان اخراج شده وقایع اخیر آمریکا و حامیان مردم مظلوم فلسطین می‌توانند با هجرت به ایران اسلامی، تدریس و تحصیل خود را در این دانشگاه ادامه دهند.

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه تأکید کرد: دانشجویان حامی مردم مظلوم فلسطین که در روزهای اخیر شجاعانه علیه رژیم جعلی اسرائیل به پا خاستند و از دانشگاه‌های آمریکا اخراج شده‌اند، می‌توانند با تخفیف کامل شهریه، در رشته مورد علاقه خود در دانشگاه رازی کرمانشاه به تحصیل بپردازند.

وی گفت: استادان و دانشمندان دانشگاه‌های آمریکا نیز که در پی حمایت از مردم بی‌دفاع فلسطین و ابراز انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی از دانشگاه اخراج شده‌اند، می‌توانند در دانشگاه رازی تدریس کنند.

کد خبر 750227

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی دانشگاه رازی کرمانشاه برای پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا
  • اعلام آمادگی دانشگاه قم برای پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا
  • دولت مسائل کشور را با کمک و حمایت از دانشگاهیان حل می‌کند
  • تجمع دانشجویان پزشکی مشهد در حمایت از جنبش دانشجویان آزادیخواه آمریکا
  • انجام مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • تجلیل از اساتيد برتر دانشگاه پیام نور استان کرمان
  • به دانشگاه مردمی فلسطین خوش آمدید
  • رفع چالش‌های حوزه سلامت اولویت مسئولان باشد
  • آموزش علوم پزشکی از کلاس درس تا عرصه
  • همایش روانشناسی در دانشگاه آزاد قم برگزار شد