Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران اعلام کرد: با پایان یافتن چهل و چهارمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف مازندران در بخش خواهران، نفرات برتر ۶ رشته قرآنی این دوره از مسابقات در بخش خواهران اعلام شد.

نفرات برتر هر رشته به ترتیب اعلام می‌شود:

*حفظ کل:
زهرا سلطان‌پور از ساری
فاطمه نظری از بهشهر
رقیه رضایی از ساری

*حفظ ۲۰ جزء:
محدثه ذلیکانی از ساری
محبوبه زارع از بهشهر
عارفه‌زهرا اکبری از ساری

*حفظ ۱۰ جزء:
سیده منیره قیاس‌الحسینی از بابلسر
حنانه عالج از بابلسر
سمیه خاکزاد از ساری

*حفظ ۵ جزء:
فاطمه آقابراریان از بابلسر
سیده رقیه میرحسین‌زاده از نوشهر
رحیمه طاهرپور از بهشهر

*تحقیق:
فاطمه منتظریان از بابل
حاجر عسگری از تنکابن
سعیده رضازاده از بابل

*ترتیل:
راضیه رحیمی از بابل
آتنا وریانی از ساری

حنانه خسروی از نور

فیلم برگزاری مسابقات دعاخوانی بخش خواهران ضبط و به سازمان اوقاف ارسال شده که پس از بررسی نهایی و داوری نفرات برتر آن اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفرات برتری که از نظر مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف حدنصاب امتیاز لازم را کسب کرده باشند، به مرحله کشوری اعزام خواهند شد.

بخش برادران چهل و چهارمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف مازندران از صبح امروز در آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) آمل آغاز شده است.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اوقاف مازندران مسابقات قرآن سازمان اوقاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۸۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، برترین‌های هنر انقلاب اسلامی در استان خوزستان ویژه سال ۱۴۰۲ در آئینی با حضور خانواده شهدا، مسئولان و فعالان عرصه فرهنگ و هنر معرفی شدند.

از سوی هیأت داوران متشکل از مسئولان و کارشناسانی خبره، برترین‌های هنر انقلاب در خوزستان در سال ۱۴۰۲ و همچنین چهره و هسته سال این عرصه انتخاب شدند.

در این مراسم «حجت الاسلام آرش نیک نژاد» هنرمند نقاش خوزستانی و مبدع سبک تداعی به عنوان چهره هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب و معرفی شد.

همچنین «علی اکبر فلاحیان» سرپرست گروه سرود زهرائیون به عنوان هسته برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد.

در بخش ادبیات پایداری هنرمند نویسنده» علی هاجری»، «حسین گلچین» و «بهنام کاوه» در رشته نمایش، «علی زارعی رضایی» در رشته شعر و در هنرهای تصویری «اُمید مدحج» و «سید مهدی ابطحی» در بخش دفاع مقدس و مصطفی محسنی برنده جایزه ویژه وعده صادق در بخش گرافیک؛ به عنوان شایسته‌های تقدیر هنر انقلاب استان خوزستان معرفی شدند.

پخش مستند به» رنگ جاودانگی» که گزارشی از برخی فعالیت‌های هنری شاخص استان خوزستان به شمار می‌آمد، سخنرانی علیرضا سمیعی پژوهشگر هنر انقلاب اسلامی، شعر خوانی حجت الله کفشیری، اجرای سرود حیدر علی حزباوی با موضوع وعده صادق و تجلیل از تعدادی از خانواده‌های معزز شهدا و همچنین خانواده مرحوم حاج احمد یلالی به عنوان پیشکسوت ادبیات پایداری آبادان و خرمشهر از دیگر بخش‌های این آئین بود.

کد خبر 6090505

دیگر خبرها

  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • عزیمت زائران مازندرانی به عمره مفرده
  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • شناسایی بیش از ۳۱۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب در مازندران
  • تولید بیشتر توت فرنگی با روش علمی
  • لزوم برندینگ شهری با احیای گرافیک محیطی
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • عزیمت ۳ کاروان از مازندران به عمره مفرده
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد