Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی در رابطه با پرداخت وام قرض الحسنه به بازنشستگان توضیحاتی ارائه کرده است.

خبرگزاری میزان _ فارس نوشت: علی اصغر بیات، رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی با اشاره به جزئیات پرداخت وام قرض الحسنه به بازنشستگان تأمین اجتماعی، اظهار داشت:از سال گذشته سامانه‌ای برای پرداخت وام به بازنشستگان تامین اجتماعی ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در سال گذشته ۳۴۰ هزار فقره وام پرداخت کردیم و امسال نیز تا ۱۱ شهریور ماه ۱۲۰ هزار فقره وام داده‌ایم.

رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی با اشاره به فعالیت ۳۵۰ کانون بازنشستگی در استان‌ها و شهرستان‌های مختلف کشور، افزود: افراد متقاضی باید در سامانه مربوطه ثبت نام کنند؛ ضمن اینکه این سامانه کاملا غیر حضوری بوده و کاربر فقط اسم و مشخصات خود را وارد سامانه خواهد کرد.

بیات متذکر شد: بازنشستگان باید توجه کنند که موبایل ثبت شده در سامانه متعلق به خودش باشد؛ چرا که از این طریق احراز هویت صورت می‌گیرد و پیامک ارسال می‌شود.

وی با اشاره به پرداخت وام‌های ۷ میلیون تومانی به بازنشستگان، ابراز داشت: افرادی که اقساط معوقه، چک برگشتی و پرداخت نشده دارند امکان دریافت وام را ندارند.

بیشتر بخوانید: زمان پرداخت تسهیلات وام ودیعه مسکن مشخص شد

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: تسهیلات بازنشستگان تامین اجتماعی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تسهیلات بازنشستگان تامین اجتماعی بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت وام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۸۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ کی اعمال می‌شود؟

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت و پرداخت معوقه فروردین نیز در خرداد انجام می‌شود.

میرهاشم موسوی افزود: حقوق فروردین بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان مطابق روال هر ماه از ۲۰ فروردین آغاز شده و پیش‌بینی این است که با برنامه‌ریزی انجام شده، افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت اعمال شود همچنین تلاش می‌کنیم معوقه فروردین را نیز در خرداد به حساب بازنشستگان واریز کنیم.

بنا به این گزارش، براساس قانون میزان افزایش سالانه مستمری بازنشستگان تأمین‌اجتماعی در سطح حداقل و سایر سطوح، پس از تصویب و ابلاغ هیات‌وزیران اجرا می‌شود.

منبع: ایرنا

tags # بازنشستگان سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ کی اعمال می‌شود؟
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • تفاوت چشمگیر میزان دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی با پرداختی سایر بازنشستگان
  • مذاکرات برای افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران
  • خبر جدید از افزایش منطقی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران / دریا بیگی تشریح کرد
  • ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود
  • ادامه مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی؛ مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟
  • اختلاف بر سر افزایش حقوق بازنشستگان!
  • انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی