Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@17:25:38 GMT

اشاره AFC به اهمیت دیدار ایران – عراق

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۹۰۹۶

اشاره AFC به اهمیت دیدار ایران – عراق

دو تیم ایران و عراق در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف هم رفتند.

به‌ گزارش‌ ایلنا و به نقل از سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) درباره مصاف فردا (سه‌شنبه) تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل عراق نوشت: عراق و ایران به دنبال ادامه آغاز شکست‌ناپذیر خود در مرحله پایانی انتخابی جام جهانی هستند.

دیک ادووکات در نخستین دیدار رسمی خود در تیم ملی عراق، توانست کره‌جنوبی را با تساوی بدون گل متوقف کند و البته از واگذاری مالکیت توپ به رقیب و تلاش برای ضدحمله راضی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همسایه آنها یعنی ایران هم تنها پیروزی گروه را در روز نخست رقم زد. تیم ملی با سه امتیاز وارد این مسابقه می‌شود و از چهار تیم دیگر گروه A هم دو امتیاز بیشتر دارد.

تقابل دو تیم تاریخ بزرگی در پشت خود دارد که آخرینِ آن، پیروزی هر یک از دو تیم در دور قبلی مسابقات است. شیرهای بین‌النهرین با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسیدند و ایران در بازی برگشت، با تنها گل سردار آزمون پیروز شد. این بازیکن پس از پشت سر گذاشتن محرومیت یک جلسه‌ای خود به میادین برمی‌گردد.

ادووکات که تیمش را با نمایشی دفاعی به مصاف کره‌جنوبی فرستاده بود، وعده رویکرد متفاوت عراق مقابل ایران داده است. این بازی، ششمین تقابل دو تیم در انتخابی جام جهانی است که ایران مرتبه و عراق، دو بار پیروز شده است. همچنین این دومین مسابقه ایران و عراق در دور مقدماتی جام جهانی در شهر دوحه است. در بازی قبلی که در چارچوب انتخابی جام جهانی ۱۹۹۴ بود، عراق با نتیجه ۲ بر یک و با گل‌های احمد راضی و علاء کاظم پیروز شده بود.

تیم‌های ملی عراق و ایران از ساعت ۲۲:۳۰ روز سه‌شنبه، در روز دوم از مرحله پایانی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه دوحه، مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی ایران تیم ملی عراق انتخابی جام جهانی دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۹۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی

به گزارش قدس آنلاین، جام جهانی فوتسال شهریور ماه سال جای در کشور ازبکستان برگزار می‌شود. تیم ملی فوتسال ایران که به تازگی قهرمان جام ملت‌های آسیا شده، در سید یک قرار دارد و منتظر قرعه‌کشی جام جهانی است تا رقبایش را بشناسد.

احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با تسنیم درباره برنامه‌های تیم ملی پیش از شروع جام جهانی و امکان برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی برزیل گفت: اردوی تیم ملی پیش از شروع جام جهانی از ۴۰ روز قبل آغاز می‌شود. مذاکره با برزیل در شهریور ماه سال گذشته انجام شده بود و این مذاکرات را ادامه می‌دهیم تا به نتیجه نهایی برسیم.

دیگر خبرها

  • در دیدار روسای گمرکات ایران و عراق چه گذشت؟
  • دیدار مؤسس جمعیت آموزش و فرهنگ مقدونیه با دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • حسرت ۵۲ ساله اپه و فلوره ایران برای بازگشت به المپیک
  • رهبر انقلاب: تشکر از معلم برای توجه دادن افکار عمومی به اهمیت معلم است
  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی
  • ویدیو/ روزی که فوتسال ایران سوم دنیا شد
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند