Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@20:01:13 GMT

خبرهای کوتاه ورزشی از کردستان

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۹۱۰۷

خبرهای کوتاه ورزشی از کردستان

به گزارش ایرنا، پس از کسب موفقیت در مسابقات انتخابی درون اردویی، "شنه کاظمی" کاراته‌کای کردستانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان بانوان کشور دعوت شد.

این کاراته کای کردستانی با کسب عنوان برتر رقابت‌های درون اردویی وزن مثبت ۶۸ کیلوگرم به اردوی تیم ملی بزرگسالان بانوان کشور فراخوانده شد.

اولین مرحله اردوی تیم ملی کاراته بانوان با حضور اعضای تیم ملی، چهار نفر برتر انتخابی ورودی به اردوهای تیم ملی و نفرات برتر هر وزن در انتخابی درون اردویی طی روزهای ۱۵ تا ۲۰ شهریورماه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامگذاری سایت پروازی آبیدر سنندج به نام شهید سردار سلیمانی

رییس کمیته ورزش‌های هوایی کردستان گفت: سایت پروازی کوه آبیدر سنندج به نام شهید سردار قاسم سلیمانی نامگذاری می‌شود که این نامگذاری طی مراسمی در روزهای آتی با حضور ورزشکاران و مسوولان ورزشی کردستان در محل این سایت انجام خواهد شد.

آریان علاقبند بهرامی ادامه داد: در ادامه تحولات و به‌روزرسانی در ورزش‌های هوایی کردستان، سایت‌های پروازی استان برای میزبانی ورزش‌ها و رشته‌های جدید ورزش‌های هوایی آماده و تجهیز می‌شوند.

وی اضافه کرد: پاراگلایدر، پاراموتور، پاراتراک، کایت، پرواز هواپیماهای مدل، بانجی جامپینگ و چتربازی زیر نظر کمیته ورزش‌های هوایی اداره می‌شوند.

بهرامی فعالسازی و توانمندسازی رشته های غیر فعال در استان، برگزاری ورکشاپ استعدادیابی خلبانی برای آشنایی علاقه مندان به این حوزه، برگزاری کارگاه های ایمنی پرواز و  امداد و نجات، تاسیس سایت‌های پروازی جدید، برگزاری دوره های توانمندسازی ورزشکاران این حوزه با حضور مربیان بین المللی و معرفی ظرفیت‌های استان برای میزبانی مسابقات ملی و بین المللی ورزش‌های هوایی را از دیگر برنامه های این کمیته در کردستان عنوان کرد.

۲ انتصاب جدید در هیات‌های ورزشی کردستان

با پیشنهاد حامد جولایی، مدیر کل ورزش و جوانان کردستان و طی صدور احکامی از سوی روسای فدراسیون‌های بدنسازی و پرورش اندام و ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی کشور، ۲ ورزشکار کردستانی به عنوان سرپرست هیات‌های بدنسازی و پرورش اندام و ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی استان منصوب شدند.

طی این احکام "بهنام بهاری" به سمت سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام و "محمدسیامک رضاقلی" به سمت سرپرست هیات ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی کردستان منصوب شدند.

حدود ۶۰ هزار ورزشکار سازمان یافته کردستانی در رشته‌های مختلف ورزشی مشغول به فعالیت هستند.

برچسب‌ها کردستان وزارت ورزش و جوانان سنندج کاراته

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان وزارت ورزش و جوانان سنندج کردستان وزارت ورزش و جوانان سنندج کاراته ورزش های هوایی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۹۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده‌روی میمند

این رویداد ورزشی و فرهنگی همگانی از امام زاده اسماعیل (ع) شهر میمند آغاز و تا پارک شقایق به طول ۳ کیلومتر ادامه داشت و شهروندان در مراسم پایانی که به همراه قرعه کشی و اهدای جوایز ارزنده بود، شرکت کردند.

همایش پیاده روی خانوادگی میمندی‌ها به صورت زنده از برنامه «صبح و نشاط» شبکه سوم سیما پخش شد.

محمد مهدی فروردین نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با اشاره به برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی همزمان با ایام برداشت گل محمدی، گفت: ورزش امروز به عنوان یک الزام در زندگی افراد همواره تاثیر گذار بوده در زندگی هر انسان باید تعریف شود چراکه باعث جامعه سالم و ایجاد نشاط خواهد شد.

فروردین افزود: ورزش و اهمیت دادن به تندرستی می‌تواند اینگونه جمعیتی را در این رویداد دور هم جمع کنند از این رو مردم میمند با حضور پرشور خود در این برنامه ثابت کردند که سلامتی جزو اولویت‌های زندگی آن‌ها است.

علی خلیلی رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی نیز در این همایش یکی از بهترین راه‌های تامین سلامتی را ورزش به خصوص ورزش‌های همگانی دانست و گفت: باید بتوانیم برای حفظ سلامتی خود در روز ۳۰ دقیقه فعالیت ورزشی همچون پیاده روی داشته باشیم.

او با اشاره به استقبال خوب شهروندان میمندی همایش پیاده روی خانوادگی، ادامه داد: فعالیت بدنی برای سلامتی و بالا بردن کیفیت زندگی اولویت دارد بنابراین باید ورزش مورد نیاز بدن خود بپردازیم.

فرهاد محمد رضازاده شهردار میمند ضمن اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع در هفته میمند از همه مردم ایران خواست تا به شهر میمند خواستگاه گل محمدی جهان سفر کرده و از مناطق و جاذبه‌های این دیار بازدید کنند.

رحیم خداجو مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس نیز از مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف ورزشی، بر ایجاد نشاط اجتماعی به وسیله توسعه ابعاد مختلف ورزش تاکید کرد.

حبیب اله جمشیدی فرماندار فیروزآباد در این همایش نیز با بیان اینکه آوازه شهر میمند فراتر از استان فارس بلکه ملی و کشوری است، گفت: وجود حدود ۱۴۰ کارگاه عرقیات و ۱۷۰۰ هکتار باغ گل محمدی ظرفیت عظیمی است که می‌تواند در این ایام سال زمینه حضور هموطنان را فراهم کند.

او افزود: مهمان نوازی مردم میمند ریشه در فرهنگ عمیق و چند هزار ساله دارد و امیدواریم بتوانیم که در جهت حمایت و پشتیبانی از حوزه‌های گردشگری گام‌های مهمی در سال جدید برداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟
  • همه‌چیز درباره سردردهای بعد از ورزش؛ چگونه درمانش کنیم؟
  • همایش پیاده‌روی میمند
  • این سردردها نشانه چیست؟
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و میلان‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ جمعه ۷‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین