Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@21:33:55 GMT

یک هزار و ۸۳ گروه جهادی در استان قزوین فعالیت می‌کنند

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۹۲۰۱

یک هزار و ۸۳ گروه جهادی در استان قزوین فعالیت می‌کنند

به گزارش ایرنا، امیرعلی حسینیانی روز دوشنبه در حاشیه بازدید اصحاب رسانه استان قزوین از پروژه‌های در دست احداث توسط بسیج سازندگی، اظهار داشت: مقام معظم رهبری اصلی‌ترین جهاد را جهاد رسانه ای و شکست محاصره رسانه ای دشمن معرفی کرده و اصحاب رسانه نیز باید با تمام توان خود در این مسیر گام برداشته و با امید آفرینی موضوعات را دنبال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروز تنها بخش کوچکی از پروژه های جهادی در دست احداث توسط جهادگران استان در معرض دید رسانه ها قرار گرفته، تصریح کرد: از سال گذشته تاکنون ۱۵۰ عنوان دستور کار و بیش از ۴۵۰ پروژه جهادی توسط جهادگران آغاز شده که تعداد زیادی از آنها بهره برداری و بخش دیگری نیز در مناسبت های مختلف افتتاح خواهند شد.

این مسوول با اشاره به پروژه مخزن آب روستای آقابابا، یادآور شد: این پروژه با گنجایش ۴۰۰ هزار متر مکعب آب، توسط مهندسان ما به انجام رسیده که پس از پایان عملیات احداث، آبگیری آن انجام می شود و با بهره برداری از آن تمامی اراضی منطقه تحت پوشش آبیاری قرار خواهد گرفت.

حسینیانی اضافه کرد: سازمان بسیج سازندگی در محورهای اساسی از جمله موضوع عدالت و توسعه ایران اسلامی، کمک به محرومان از جمله آب کشاورزی، شرب، اشتغال، راه روستایی، مشاغل خانگی، تولید و مسکن محرومان ورود جدی پیدا کرده است.

به گفته وی، در حوزه مسکن روستایی نیز ۲۵۰  واحد مسکونی کمیته امداد و ۵۰ واحد بهزیستی در دستور کار ساخت قرار گرفته و امیدواریم به زودی شاهد بهره برداری آنها نیز باشیم.

وی اضافه کرد: در زمینه اشتغال، سازمان بسیج سازندگی استان تفاهم نامه هایی را با دستگاه‌های مختلف از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره) منعقد کرده که امیدواریم انجام این کار منجر به ایجاد اشتغال جوانان بسیجی استان شود.

رییس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین یادآور شد: این سازمان همچنین به زودی قرارگاه مجمع جهادگران استان را راه اندازی می کند تا بدین وسیله با سازوکار مناسبت تری امور جهادی را پیگیری کند.

برچسب‌ها ایرنا عملیات عمرانی سازمان بسیج سازندگی استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایرنا عملیات عمرانی سازمان بسیج سازندگی ایرنا عملیات عمرانی سازمان بسیج سازندگی استان قزوین سازمان بسیج سازندگی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۹۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون

سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج سازندگی از ۱۵ تا ۲۱ اردیبهشت ماه بیش از ۱۱۰ برنامه شاخص در شهرستان کازرون برگزار می‌شود.

او با توجه به شعار هفته بسیج سازندگی امسال همه با هم گفت: در جهت تحقق شعار سال بیشترین تلاش مشارکت دادن مردم در برنامه‌های بسیج سازندگی است که همه برنامه‌ها با محوریت مردم انجام خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون تصریح کرد: در جهت برنامه هفته بسیج سازندگی بیش از ۹۷ گروه جهادی در قالب ۵۰۰ نفر به منظور خدمات دهی در امورات فرهنگی، آموزشی، علمی و ورزشی به مناطق کم برخوردار شهرستان کازرون اعزام خواهند شد.

او، برنامه‌های شاخص هفته بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون را دیدار بسیجیان گروه‌های جهادی با امام جمعه شهرستان، برگزاری میز خدمت، ساخت و مرمت مسکن محرومان، افتتاحیه طرح محرومیت زدایی، اعزام تیم دامپزشکی جهت واکسیناسیون دام و طیور به روستاها، ویزیت رایگان و پایش سلامت نام برد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ایجاد اشتغال برای ۲۵۶۰ نفر توسط بسیج سازندگی گیلان
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد
  • سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم