Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی قهرمانی روز دوشنبه در پی ابلاغ بخشنامه دادستان کل کشور مبنی بر الزامی نبودن ثبت معاملات خودرو در دفاتر اسناد رسمی به رسانه‌ها اعلام کرد: این بخشنامه به فرماندهی انتظامی هرمزگان و کلیه دفاتر اسناد رسمی استان ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: با توجه به بخشنامه روز گذشته‌ دادستان کل کشور مبنی بر الزامی نبودن ثبت معاملات خودرو در دفاتر اسناد رسمی و هم‌چنین دادنامه صادره از هیات عمومی دیوان عدالت ادارای در راستای دستورالعمل نظارت و پیگیری حقوق عامه و به منظور پیگیری و نظارت بر حسن اجرای قوانین و انجام اقدامات لازم در راستای مراقبت و صیانت قانون‌مند از حقوق عمومی، برگ سبز خودر و (شناسنامه مالکیت) صادره از شرکت های تولیدی و پلیس به عنوان سند مالکیت تلقی شده و نقل و انتقالات خودرو با ثبت مشخصات متعاملین و نیز مشخصات خودرو مندرج در برگ سبز در ادارات راهنمایی و رانندگی بدون مانع بوده و ضرورتی به مراجعه به دفاتر اسناد رسمی نمی‌باشد، مگر اینکه متعاملان خواهان ثبت آن در دفاتر مذکور باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان بندرعباس اضافه کرد: دقیقاً وفق مفاد بخشنامه و مقررات، نسبت به خدمت‌رسانی مطلوب به تمامی مراجعان، اقدام و از هرگونه رفتاری که موجب زحمت و هزینه برای مردم شود، به جد خودداری شود.

قهرمانی افزود: در صورت مشاهده یا گزارش هر نوع اقدامی خلاف موازین یادشده، استنکاف کنندگان با اعلام جرم و تشکیل پرونده کیفری، از سوی این دادستانی تحت تعقیب قرار می‌گیرند.

برچسب‌ها ثبت اسناد و املاک کانون سردفتران و دفتریاران دادستانی کل کشور هرمزگان بندرعباس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ثبت اسناد و املاک کانون سردفتران و دفتریاران دادستانی کل کشور ثبت اسناد و املاک کانون سردفتران و دفتریاران دادستانی کل کشور هرمزگان بندرعباس دفاتر اسناد رسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۹۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم

 سی و پنجمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با برگزاری یک دیدار آغاز شد که بازی لیورپول در برابر وستهام با نتیجه ۲ بر ۲  به پایان رسید.

لیورپول که در چند هفته اخیر نتایج چندان مناسبی کسب نکرده، امیدوار به کسب امتیاز از این دیدار و  لغزش تیم‌های آرسنال و منچسترسیتی بود تا شاید جام قهرمانی را به دست بیاورد، اما با این تساوی، لیورپول امید‌های خود برای کسب قهرمانی را بر باد رفته می‌بیند.  

لیورپول باز هم مثل تعداد قابل توجهی از بازی‌های اخیر خودش، نیمه  اول را با شکست به پایان رساند. جرد بوون تک گل وستهم رو در نیمه نخست به ثمر رساند. لیورپول نیمه دوم را خوب شروع کرد و با گل رابرتسون به بازی برگشت و پس از آن گل دوم که یک گل به خودی بود هم با فاصله نه چندان زیاد از راه رسید. با این حال تیم کلوپ نتوانست نتیجه را حفظ کند و آنتونیو با ضربه سر خودش بازی را به تساوی کشاند.  

لیورپول با این تساوی ۷۵ امتیازی شد و حتی با دو بازی بیشتر نسبت به سیتی، پایین‌تر از این تیم در رتبه سوم جدول قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • دولت قانون ساماندهی اجاره بها را تا قبل از شروع فصل جا به جایی مستاجران اجرایی کند
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • مخالفان اعتبازدایی از اسناد عادی از افشای اموالشان می‌ترسند
  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد
  • خودرو ایسوزو D-MAX مدل 2024 چه مشخصاتی دارد؟
  • اجرای طرح تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در مراجع انتظامی کشور
  • طرح تعیین تکلیف پرونده‌های مراجع انتظامی کشور اجرا می‌شود
  • تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد