Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

حامد محمدی ـ کارگردان «قبله عالم» ـ در یادداشتی درباره وضعیت پخش این سریال و اصلاحیه هایی که نسبت به آن تحمیل شده است، اینگونه نوشت:

«هموطنان صبورم

دوست داشتیم با این وضعیت پیچیده جهان و پیچیده تر و تلخ تر کشور عزیزمان که هر روز خبر از دست دادن ناگهانی عزیزانمان را می شنویم، با کمی لبخند به خانه هایتان بیاییم اما عده ای نهاد ناشناخته و همیشه دلسوز، حتی دوست ندارند مردم در این شرایط هم برای لحظه ای کوتاه بخندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش کردیم با مذاکره، گفتگو، تعامل و دوری از رسانه ای شدن اتفاقات پیش آمده، این سوء تفاهم ها حل شود یا این اثر تا اطلاع ثانوی منتشر نشود اما زورمان به حق طبیعی خودمان و شما نرسید.

شما که غریبه نیستید، اصلاحیه قسمت های پخش شده و پخش نشده به استناد برگه های ممهور و مستند (قابل ارایه به مردم عزیز ایران در هرکجای جهان) آنقدر زیاد است که متاسفانه آنچه از این سریال در رسانه محترم فیلیمو پخش شده و پخش نشده اثر ساخته شده توسط من و تیم همراه و درجه یک سازنده این اثر نیست و برای احترام به مخاطبان، چنانچه بعدتر این سریال به خانه های شما بیاید، بدون تیتراژ ابتدایی و انتهایی پخش خواهد شد.»

در خلاصه داستان سریال «قبله عالم» آمده است: «ناصرالدین شاه ملقب به قبله عالم در آرزوی دست یافتن به اکسیر آب حیات است. اکسیر توسط طبیب مخصوص تهیه می‌شود، اما با نوشیدن آن حوادثی پدید می‌آید که دستمایه سریال کمدی ـ فانتزی قبله عالم است.»

حامد محمدی ساخت فیلم های چپ راست، چهار انگشت، اکسیدان و فرشته‌ها با هم می‌آیند را در کارنامه دارد. او در اولین تجربه حضور در شبکه نمایش خانگی کارگردانی و نویسندگی «قبله عالم» را برعهده داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: حامد محمدی سینما سریال قبله عالم قبله عالم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۹۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت خانه عالم روستای کرچ در بویین میاندشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ بخشدار بخش کرچمبوی بویین میاندشت در آغاز ساخت این خانه عالم گفت:خانه عالم روستای کرچ در زمینی به مساحت ۱۲۶وزیربنای ۸۵ تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.
حسن بهارلو افزود:زمین بنا را بنیاد مسکن رایگان واگذار کرده وبرای ساخت آن ۱۰میلیارد ریال اعتبار نیاز است که در مرحله نخست ۳میلیارد ریال آن تامین شده است.
روستای کرچ در ۱۸۰ کیلومتری غرب اصفهان و ۲۰ کیلومتری شمال غرب بویین میاندشت ودر بخش کرچمبوی شمالی واقع شده است وبیش از ۳۶۰ نفر جمعیت دارد.

دیگر خبرها

  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد
  • انتقاد از آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در سریال افعی تهران + عکس
  • در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک
  • آغاز ساخت خانه عالم روستای کرچ در بویین میاندشت
  • فرودگاه بین المللی شیراز موفق به اخذ گواهینامه فرودگاهی از سازمان هواپیمایی کشوری شد
  • ساماندهی بهداشتی اولویت طرح تضمین سلامت فرآورده‌های شیلاتی است
  • آموزش‌های مرتبط با آبزیان در استان بوشهر گسترش می‌یابد
  • شب اول قبرِ کسانی که دفن نمی‌شوند چگونه است؟
  • رائفی‌پور: قواعد و ضوابطی در این عالم هست که بی‌اطلاعیم!