Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@05:43:16 GMT

همدان میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی موتورسواری شد

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۹۳۰۳

همدان میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی موتورسواری شد

اصغر جهانیان روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در نشست اخیر با «مازیار ناظمی» رییس فدراسیون توانستیم امتیاز میزبانی این مسابقات را برای اواخر شهریور ماه امسال دریافت کنیم.

وی بیان کرد: پست موتورسواری شهید مفتح با حمایت‌های حمید سیفی مدیرکل ورزش و جوانان همدان مجهز به سکو و تجهیزات لازم شد و بخشی از مشکلات این پیست را حل کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانیان خاطرنشان کرد: استانداردسازی پیست موتورسواری همدان باعث شد تا بتوانیم برای نخستین بار میزبانی مسابقات انتخابی تیم ملی موتورسواری اندرو را کسب کنیم.

وی با یادآوری اینکه این مسابقات به منظور مشخص‌شدن نفرات تیم ملی برای اعزام به مسابقات جهانی ترکیه برگزار می‌شود ابراز امیدواری کرد: نمایندگان استان نیز بتوانند جواز حضور در این رقابت‌های جهانی را کسب کنند.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی همدان افزود: همچنین قرار است از سوی کمیته رشته اندرو فدراسیون یک دوره کارگاه آموزشی با استفاده از یک مدرس خارجی به ‌صورت آنلاین برگزار شود.

همدان با داشتن نزدیک به یک هزار ورزشکار در رشته‌های موتورسواری و اتومبیلرانی، یکی از استان‌های فعال در سطح کشور است.

برچسب‌ها فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی همدان آموزش مجازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی همدان آموزش مجازی فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی همدان آموزش مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۹۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت های شمشیربازی انتخابی زون آسیا در امارات و در اسلحه اپه مردان، امروز شنبه محمد اسماعیلی در گروه دوم مقدماتی به مصاف حریفان خود رفت.

او در مرحله گروهی و در جدول B در رقابت با حریفان خود صاحب ۳ برد شد و نتیجه دو دیدار را واگذار کرد اما موفق به صعود به جدول ۱۶ نفره شد. اسماعیلی در این مرحله به مصاف «عبدالعزیز الشاطی» از کویت رفت و با نتیجه ۱۵ بر ۱۱ صاحب برتری شد.

او در این مرحله با «رانگ لی» از چین تایپه رقابت کرد و موفق به شکست ۱۵ بر ۱۲ او شد.

اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی و برای صعود به فینال مسابقات شمشیربازی انتخابی زون آسیا به مصاف «هانگ وی هو» از هنگ کنگ رفت. اسماعیلی در رقابت نزدیک با این شمشیرباز و تنها با یک اختلاف امتیاز و نتیجه ۱۵ به ۱۴ شکست خورد و از صعود به فینال بازماند.

در رده بندی نهایی 24 شمشیرباز شرکت کننده در مسابقات اسلحه اپه مردان مسابقات شمشیرباز انتخابی زون آسیا، اسماعیلی در رده سوم مشترک قرار گرفت. 

کد خبر 6089892

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟
  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور