Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، مجموعه «قبله عالم» طی ماه های اخیر در شبکه نمایش خانگی توزیع شد و از همان قسمت های ابتدایی مورد انتقاد بسیاری قرار گرفت که سریال از سطح کیفی خوبی برخوردار نیست.

اما پس از قسمت دوم، توزیع سریال متوقف شد که بسیاری ابتدا فکر کردند به دلیل آمدن ماه محرم این اتفاق افتاده است اما در ادامه و عدم توزیع سریال، شایعه توقیف سریال پررنگ تر از قبل شد و حالا با آمدن قسمت سوم، «حامد محمدی» کارگردان سریال، متنی نوشته و نسبت به حذفیات سریال اعتراض کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در متن خود آورده است: دوست داشتیم با این وضعیت پیچیده جهان و پیچیده تر و تلخ تر کشورعزیزمان که هر روز خبر از دست دادن ناگهانی عزیزانمان را می شنویم، با کمی لبخند به خانه هایتان بیاییم اما عده ای نهاد ناشناخته و همیشه دلسوز، حتی دوست ندارند مردم در این شرایط هم برای لحظه ای کوتاه بخندند.

تلاش کردیم با مذاکره، گفتگو، تعامل و دوری از رسانه ای شدن اتفاقات پیش آمده، این سوء تفاهم ها حل شود یا این اثر تا اطلاع ثانوی منتشر نشود اما زورمان به حق طبیعی خودمان و شما نرسید.

شما که غریبه نیستید، اصلاحیه قسمت های پخش شده و پخش نشده به استناد برگه های ممهور و مستند( قابل ارایه به مردم عزیز ایران در هرکجای جهان) آنقدر زیاد است که متاسفانه انچه از این سریال در رسانه محترم فیلیمو پخش شده و پخش نشده اثرساخته شده توسط من و تیم همراه و درجه یک سازنده این اثر نیست و برای احترام به مخاطبین، چنانچه بعدتر این سریال به خانه های شما بیاید، بدون تیتراژ ابتدایی و انتهایی پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کارگردان اعتراض قبله عالم سانسور حامد محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۹۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض به آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در سریال جنجالی: اجازه این کار را نداریم!

یک روانشناس بالینی و روان‌درمانگر به آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در سریال افعی تهران، واکنش نشان داد.

به گزارش همشهری، سحر منصوری در این باره می‌گوید: «یکی از اشتباهات این سریال در بخش اتاق درمان، آرایش غلیظ درمانگر است. ما به‌عنوان درمانگر اصلا اجازه نداریم در اتاق درمان آرایش زیاد داشته باشیم. مسئله دیگر نگاه‌های مستقیم درمانگر به مراجع است و همینطور نحوه نشستن او و مراجعش که بسیار غلط است. از همه بدتر ارتباط غیرکاری و خارج از اتاق درمان با مراجع است. روانشناسان به همین دلیل حتی اجازه مشاوره با فامیل درجه یک خودشان را ندارند. ارتباط خارج از اتاق درمان اشتباه بسیار بدی است؛ حتی اگر جنس موافق هم باشند، نباید با هم دوست شوند و همدیگر را جایی خارج از اتاق درمان ببینند؛ چون درمان خاصیتش را از دست می‌دهد.»

 او می‌گوید: «فقط در مواقع ضروری و بسیار مهم است که مراجع اجازه دارد با شماره مشاورش که فقط هم تلفن کاری است، تماس بگیرد؛ یعنی در زمانی که افکار خودکشی یا دیگرکشی دارد.»

 

نکته دیگری که منصوری به آن اشاره می‌کند، هدیه گرفتن و هدیه دادن بین روان‌درمانگر و مراجع است: «این موضوع در سریال به‌خوبی رعایت شده بود، ولی یکباره با اظهار علاقه مراجع و پس نزدن روانشناس، همه چیز عوض شد.»

دیگر خبرها

  • داستان تیتراژ سریال دلیران تنگستان
  • داستان تیتراژ سریال«دلیران تنگستان»/ وقتی موسیقی ایرانی محترم است
  • اعتراض به آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در سریال جنجالی: اجازه این کار را نداریم!
  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • معارفه دستیار اول سرمربی بعدی تراکتور بدون نفر اصلی!
  • پایان‌ راز آلود قسمت ۱۰ سریال شوگون؛ فصل دوم حماسه پرطرفدار ژاپنی در راه است؟
  • سریال کره‌ای Hide؛ جاذبۀ معماهای تمام‌نشدنی
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل