Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@07:30:40 GMT

ضرورت توجه به امکانات درمانگاه سیدالشهداء (ع) شهرداری

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۹۶۳۰

ضرورت توجه به امکانات درمانگاه سیدالشهداء (ع) شهرداری

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید مرتضی سقائیان نژاد که امروز در نشست رسمی و علنی شورای اسلامی شهر سخن می گفت با اشاره به مصوبه هفته قبل این شورا درباره ارائه تسهیلات درمانی به رانندگان حمل و نقل عمومی اذعان کرد: این طرح قطعا دارای بار مالی است و باید تکلیف آن بر اساس کار کارشناسی دقیق تر مشخص شود.

وی ادامه داد: به نظر می رسد اطلاعات لازم و کافی برای تدوین این لایحه وجود نداشته است و از این رو ضرورت بازنگری در آن احساس می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار قم سپس به بودجه حدود دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی این درمانگاه در سال جاری توجه داد و اظهار کرد: درآمد متصور این درمانگاه در سال ۱۴۰۰، حدود ۷۵۰ میلیون تومان است و از این رو، یارانه حدود دو میلیارد تومانی برای هزینه های این درمانگاه در سال جاری لحاظ شده است.

وی اضافه کرد: بر این اساس، لازم است تا موضوع تسهیلات درمانی رانندگان حمل و نقل عمومی بویژه در بحث بیمه و تفاوت هزینه های مربوط به پزشک عمومی و پزشک متخصص مجددا مورد بررسی و دقت نظر قرار گیرد.

شهردار قم همچنین گفت: در عین حال ارائه تسهیلات درمانی ممکن است افزایش مراجعه به این درمانگاه را به دنبال داشته باشد که در این صورت باید برای افزایش پرسنل این درمانگاه و هزینه های مربوط به آن هم چاره اندیشی شود.

و اما معاون خدمات شهری شهرداری قم نیز در این باره بیان کرد: بررسی های مربوط به این لایحه در هفته های اخیر نشان می دهد که ارائه تسهیلات درمانی به رانندگان حمل و نقل عمومی سبب افزایش هزینه های درمانگاه سیدالشهداء (ع) نخواهد شد، بویژه آن که رانندگان تاکسی دارای بیمه تکمیلی هم هستند.

عباس ذاکریان افزود: البته این مصوبه می تواند به صورت آزمایشی و برای ۶ ماه اجرایی شود تا بر اساس بازخورد اجرای آن، تصمیم نهایی را گرفت، ضمن آن که هزینه های اضافی احتمالی مانند افزایش تعداد پرسنل درمانگاه نیز می تواند توسط خود سازمان تاکسیرانی تأمین شود.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: قم شهرداری بودجه تسهیلات تسهیلات درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۹۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توجه ویژه به کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای در کردستان

نماینده ولی فقیه در کردستان بر لزوم حفاظت از زیرساخت‌ها و نیروی انسانی سازمان فنی و حرفه‌ای در استان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، شامگاه دوشنبه _دهم اردیبهشت_ در دیدار با معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سنندج اظهار داشت: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای سرمایه‌ای است که به صورت گسترده در حال فعالیت بوده و کارکنان دلسوز و مجربی دارد.

وی بر لزوم حفاظت از زیرساخت‌های این سازمان در استان تاکید کرد و افزود: نگهداری از آن توجه ویژه‌ای را می‌طلبد.

نماینده ولی فقیه در کردستان خاطرنشان کرد: بیشتر افراد ماهر در این حرفه در حال بازنشستگی هستند بنابراین ضروری است برای استخدام افراد جدید تدبیری شود چرا که نیروی انسانی کافی در استان وجود دارد.

حجت‌الاسلام پورذهبی با اشاره به زیرساخت‌های مناسب در دانشگاه فنی و حرفه استان خواستار حمایت مسئولان و رسیدگی به وضعیت نیروی انسانی آن شد.

وی با اشاره به اینکه در کردستان مشکلات زیادی در خصوص بیکاری وجود دارد، تصریح کرد: تمرکز دشمن همواره بر استان‌های مانند کردستان و سیستان و بلوچستان است و می‌طلبد که توجه ویژه‌ای به این استان‌ها شود تا شاهد به ثمر نشستن زحمات دولت نیز باشیم.

کد خبر 749190

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه ویژه به کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای در کردستان
  • بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه در پیچ و خم شورای شهر
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • رشد اعتبارات هزینه‌ای عمومی دستگاه‌های فرهنگی متناسب با مأموریت‌های آنها بوده است
  • رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های زنجان اعتبار ویژه می‌خواهد
  • به عنوان یک مطالبه عمومی ایجاد یک سکو دائمی برای عرضه پوشاک عفیفانه ضروری است
  • رفع نقاط حادثه خیز در زنجان نیازمند تأمین اعتبارات است
  • ◄ کرایه رانندگان کامیون در جیب انبارداران/ نقش انبارها در فقر کامیونداران
  • حال ناخوش رانندگان تاکسی در گرگان