Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@23:12:59 GMT

توضیح ویسی در مورد کادر فنی فولاد

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۹۶۴۳

توضیح ویسی در مورد کادر فنی فولاد

عبدالله ویسی توضیحاتی در مورد دلیل انتخاب دستیارانش ارائه کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی روز گذشته کادر فنی خود را فولاد خوزستان در شرایطی معرفی کرده که نسبت به فصل گذشته تنها ناجی بداوی همچنان در جمع قرمزپوشان حضور دارند. البته انتخاب افراد جدید، انتقاداتی هم به همراه داشته که ویسی به این انتقادات واکنش نشان نشان داده است که در ادامه این مطلب حرف‌های سرمربی جدید قرمزپوشان اهوازی را می‌خوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   


ویسی درباره انتخاب کادرفنی تیم فولاد نیز گفت: اختیار تام هر کادرفنی با سرمربی تیم است و سرمربی با هر مربی‌ای که دارای رزومه کاری لازم بوده و با آن‌ها از نظر فنی و اخلاقی احساس نزدیکی دارد، کار می‌کند. هر کادرفنی در هر باشگاه دنیا با سلیقه سرمربی بسته می‌شود و این که گفته شود چرا فلان نفر در کادرفنی است، تنها شیطنت است و همه فوتبالی ها متوجه این مهم هستند. فلان مربی به ایران می‌آید پسر خود را به عنوان دستیار خود انتخاب می‌کند چون با او قبلا کار کرده و راحت است. سرمربی باید با نفراتی که انتخاب می‌کند راحت باشد و بتوانند با گفتمان و رد و بدل شدن ایده ها، بهترین تصمیمات را برای تیم بگیرند.


وی ادامه داد: بهروز مکوندی خودش سرمربی تیم لیگ برتری بوده و با آوردن تیم از لیگ یک به لیگ برتر، مردم خوزستان را خوشحال کرده است. او حدود ۱۲ سال است که به عنوان مربی و سرمربی مشغول به فعالیت است. کریم قنبری دیگر همکار من در کادرفنی است که در کشورهای عربی با لوکا بوناچیچ کار کرده و دستیار مربیان بزرگ خارجی در ایران بوده و در باشگاه های آسیا نیز برای هشت بار در سپاهان مربی بوده است و سرمربیگری در سپاهان را هم در کارنامه دارد و از همه مهمتر تجربه کار در باشگاه‌های آسیا را دارد و یک مربی با درجه مربیگری پروفشنال است.


سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان عنوان کرد: ایمان مبعلی را هم که همه می‌شناسند. کاپیتان فولاد بوده و سال ها در این تیم بازی و زندگی کرده و دوست داشتنی است و یکی از باهوش‌ترین هافبک های فوتبال ایران بوده و به مهندس فوتبال معروف است. ناجی بداوی هم که برای تمام فولادی ها شناخته شده و کارنامه او هم مشخص و فصل گذشته هم در فولاد کار کرده است. آقای مهدی پور نیز در گذشته کاپیتان فولاد بوده و چندین سال است که با من همکاری می کند. آقای میرزاپور هم مربی گلرها است که ۹۰ بازی ملی در کارنامه دارد حتی کاپیتان تیم فولاد بوده و با فولاد افتخارآفرینی کرده است. ضمن این که ما اکنون مربی دروازه‌بانان تیم‌ملی را در کنارمان داریم.


وی افزود: در تمام دنیا می گویند گروه آنالیز و در خیلی از تیم های دنیا شش هفت آنالیزور وجود دارد و تیمی مثل ما که می خواهد در باشگاه های آسیا، لیگ برتر و جام حذفی شرکت کند باید آنالیزورهای لازم را داشته باشد؛ عالی پور که جزو کادرفنی و گروه آنالیزور ما است، فصل قبل هم در گروه آنالیز فولاد بود، خورسندی هم در تمام رده های تیم‌ملی بوده است و دو سال گذشته هم با من کار کرده که موفق بوده است و اصلاحی هم ۱۲ سال است که به عنوان آنالیزور با من کار می‌کند. آنالیزور، محرم اسرار یک سرمربی است و گروه آنالیز مثل این است که پسورد گوشی‌ات را به محرم رازت بدهی. آنالیزور تیم در واقع پسورد تیم دستش است و باید مورد اعتماد سرمربی تیم باشد.


ویسی عنوان کرد: این که برخی نسبت به اعضای کادرفنی ایراد می گیرند، بهانه خوبی نیست و کارشکنی است. هرچند من می‌دانم که هواداران فولاد و مردم خوزستان همیشه باهوش بوده و هستند و بازهم کنار ما هستند. ضمن این که از آن‌ها درخواست می‌کنم تحت تاثیر برخی شیطنت ها قرار نگیرند. مردم فوتبال‌فهم خوزستان صبور باشند و فریب شیطنت‌ها را نخورند و جلوی آن‌ها را بگیرند.

خیبر خرم آباد عبدالله ویسی (سرمربی) دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: خیبر خرم آباد عبدالله ویسی سرمربی دسته یک سرمربی تیم کار کرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۹۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی

آفتاب‌‌نیوز :

باشگاه پرسپولیس پس از تفاهم اولیه شفاهی رضا درویش مدیرعامل با اوسمار ویه‌را سرمربی برزیلی سرخپوشان پایتخت در حال تنظیم قرارداد جدید برای تمدید است.

از این رو درویش با ارسال این قرارداد به واحد حقوقی خواستار بررسی آن‌ها و همچنین تعیین مبلغ قابل توجیه برای حفظ مرد برزیلی شده است. طبق توافق باشگاه پرسپولیس و اوسمار ویه‌را، پس از انتخاب این مربی به‌عنوان سرمربی جدید سرخپوشان، یک متمم جدید به قرارداد او اضافه شد که طی آن مبلغ پایه قرارداد ۱۶۰ هزار دلاری اوسمار بدون تغییر باقی ماند، اما آپشن‌های جدیدی به قرارداد این مربی برزیلی اضافه شده است.

بر اساس این آپشن‌ها در صورت قهرمانی پرسپولیس در هر یک از جام‌ها مبلغ ۴۰ هزار دلار، برای هر برد بیرون از خانه هزار دلار و برای هر برد خانگی ۵۰۰ دلار به‌عنوان پاداش به اوسمار ویه را تعلق خواهد گرفت.

حالا باشگاه پرسپولیس در نظر دارد کمتر از ۳۰۰ هزار دلار برای فصل آینده در اختیار ویه‌را قرار دهد، اما ویه‌را بعید است با این رقم موفقت کند و پیش بینی ۵۰۰ هزار دلاری بابت ادامه حضورش در تیم را دارد.

حال باید منتظر ماند و دید آیا پرسپولیس بدون هیچ ملاحظه‌ای قرارداد مربی برزیلی را تمدید می‌کند یا در اجرای ان تعلل کرده و منتظر نتیجه او در باقیمانده بازی‌های فصل جاری لیگ برتر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • تراکتور فردا سرمربی خود را معرفی می‌کند!
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی جدا شد
  • عیار سرمربی پرسپولیس چهارشنبه مشخص می‌شود
  • باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • آرتتا در کادر فنی‌اش بهزاد غلامپور دارد! (عکس)‏
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد