Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@15:56:16 GMT

اخذ مجوز احداث بیمارستان در رومشکان

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۹۷۴۲

اخذ مجوز احداث بیمارستان در رومشکان

ایسنا/لرستان فرماندار رومشکان از اخذ مجوز احداث بیمارستان در این شهرستان خبر داد.

نعمت‌الله دستیاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با تلاش و پیگیری نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی و استاندار لرستان، مجوز احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی از طریق وزارت بهداشت صادر شده است.

وی ادامه داد: زمین این پروژه آماده و پس از تایید به دانشگاه علوم پزشکی لرستان واگذار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستیاری با اشاره به اینکه رومشکان تنها شهرستان لرستان است که بیمارستان ندارد، افزود: داشتن بیمارستان حق طبیعی مردم رومشکان است تا مجبور نباشند برای موارد درمانی به شهرستان‌های همجوار بروند.

فرماندار رومشکان گفت: امیدواریم هرچه سریع‌تر این پروژه آغاز شود و با برنامه‌ریزی درست و اصولی روند اجرایی آن طی و در فرصت مناسب به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به افتتاح درمان‌بستر این شهرستان در سال جاری، افزود:  این مرکز نیز تجهیزات لازم را ندارد و به مثابه یک مرکز بهداشت است و برای درمان‌های کوتاه‌مدت مفید است.

دستیاری گفت: داشتن امکانات اولیه حق طبیعی مردم شهرستان رومشکان است و امید می‌رود این شرایط فراهم شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی بيمارستان دانشگاه علوم پزشكي استانی شهرستانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۹۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۲۰۰ ماما در استان البرز فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، وی افزود: هفته ملی ماما با شعار هر ماما یک سفیر جوانی جمعیت از ۱۵ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و جامعه مامایی برای ارتقای شاخص‌های رشد جمعیت و زایمان طبیعی در استان تلاش‌ می کند.   صیادی خاطر نشان کرد: در سال گذشته بیش از ۱۱ هزار زایمان طبیعی در استان انجام شده است و زایمان طبیعی در مادران ایرانی فرزند اول با رشد ۲/۳ درصدی همراه بوده است.    رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز افزود: استان البرز در شاخص‌های بی دردی زایمان طبیعی رتبه ۲ کشوری را دارد و در سال گذشته این شاخص رشد داشته است.    وی با عنوان اینکه طبق استاندارد جهانی به ازای هر دو مادر باید یک ماما وجود داشته باشد گفت:  این شاخص در تمامی بیمارستان‌های استان که زایشگاه دارند رعایت شده است و فقط بیمارستان کمالی با این استاندارد کمی فاصله دارد و یکی از اولویت‌های دانشگاه در ارتقا جامعه مامایی افزایش تعداد ماما شاغل در بیمارستان کمالی است که به شاخص جهانی استاندارد برسیم.

دیگر خبرها

  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • انتظار ۵ ساله مردم شهر جدید سهند برای احداث بیمارستانی مجهز
  • بیش از ۱۲۰۰ ماما در استان البرز فعالیت می‌کنند
  • ۱۱۲ میلی متر بارندگی در رومشکان لرستان ثبت شد
  • احداث بزرگترین پارک نوری موضوعی کشور در مجتمع گردشگری صفه اصفهان
  • ثبت ۱۱۲ میلی‌متری باران در رومشکان
  • ثبت ۱۰۸ میلی‌متری باران در رومشکان
  • ثبت ۱۰۸ میلی‌‌متر بارش باران در رومشکان
  • ثبت ۱۰۸ میلی‌متر بارش باران در رومشکان
  • جزئیات بارندگی‌ها در لرستان/ ثبت بیشترین بارش‌ها در رومشکان