Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا، مرکز تجمیعی واکسیناسیون بیمارستان نیکان سپید که در شرق پایتخت و در حوزه استحفاظی منطقه ۴ تهران واقع شده با حضور دکتر علیرضا زالی، فرمانده ستاد عملیات مدیریت کرونا در کلان شهر تهران و جمعی از مسوولان محلی افتتاح شد و این مرکز در حال ارایه خدمت به مردم است.

فرمانده ستاد عملیات مدیریت کرونا در کلان شهر تهران در مراسم افتتاح این مرکز با یادآوری اینکه این مجموعه از نظم بسیار بالایی برخوردار است، گفت: این مجموعه ظرفیت جدیدی را در این منطقه ایجاد کرده و به شتاب روند واکسیناسیون کمک می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زالی به ورود بخش خصوصی به روند واکسیناسیون کرونا اشاره کرد و افزود: یک مجموعه که در حوزه درمان هم توفیقات خوبی داشته با راه اندازی این مرکز وارد عرصه پیشگیری از بیماری کرونا شده است.

وی با بیان اینکه نوبت دهی تزریق دزهای اول و دوم واکسن کرونا در تهران به صورت الکترونیکی انجانم می شود، گفت: روزهای اخیر شهروندان برای تلقیح دز دوم واکسن با مشکل مواجه بودند که دلیل آن اختلالات در سیستم نوبت دهی بود که فناوری وزارت بهداشت این موصوع را برطرف کرد و از این به بعد نوبت دهی در تهران به صورت پکیج خواهد بود به عبارتی نوبت دهی در تهران برای تزریق دزهای اول و دوم واکسن به صورت الکتروتیک اعلام می شود.

فرمانده ستاد عملیات مدیریت کرونا در کلان شهر تهران ادامه داد: این کار از ازدحام بی مورد مردم جلومیری می کند و از اتلاف وقت آنان هم می کاهد.

مرکز واکسیناسیون بیمارستان نیکان سپید با ظرفیت روزانه ۴ هزار دز کار تزریق واکسن کرونا به شهروندان را آغاز کرده است.

برچسب‌ها کرونا دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی واکسن علیرضا زالی بیمارستان نیکان پروندهٔ خبری واکسن کرونا، از نظریه تا عمل پویش اجتماعیِ سهم من در کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی واکسن کرونا دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی واکسن علیرضا زالی بیمارستان نیکان نوبت دهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۰۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان،محمد علی مجذوبی افزود: این آمار شامل ۱۲۱ هزار و ۱۱۸ دُز واکسن خوراکی و ۴۰ هزار و ۷۰۰ دُز واکسن تزریقی می‌شود.

او گفت: واکسن فلج اطفال تکمیلی همزمان با دیگر نقاط کشور برای گروه‌های هدف دارندگان کودک زیر پنج سال شامل فرزندانی که احتمال می‌رود همراه مادران خود در زندان باشند، اتباع خارجی و کارگران فصلی سیار و کودکان ساکن در مراکز تجمعی همزمان با آغاز هفته سلامت شروع شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی همدان افزود: نوبت اول واکسیناسیون از دوم تا چهارم اردیبهشت ماه به گروه‌های هدف خورانده شد و مرحله بعدی یا همان نوبت دوم یکماه دیگر آغاز می‌شود.

مجذوبی با بیان اینکه تیم‌های سیار در شهرستان‌های همدان، نهاوند، ملایر و رزن حضور دارند، گفت: برخی افراد غیر بومی در مزارع کشاورزی همدان به صورت فصلی فعالیت دارند بنابراین با شناسایی و مراجعه به این مراکز نسبت به واکسینه کردن کودکان زیر پنج سال در برابر فلج اطفال اقدام می‌شود.

دیگر خبرها

  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • راه‌اندازی مرکز زنجیره سرمای واکسن با اعتبار ۱۳ میلیارد در زاهدان
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند