Web Analytics Made Easy - Statcounter

مفتخریم که امسال نیزتلاش وهمت همکاران عزیزمان در شرکت گلبرگ غذایی کوروش به بار نشست... - اخبار بازار -

مفتخریم که امسال نیزتلاش وهمت همکاران عزیزمان در شرکت گلبرگ غذایی کوروش به بار نشست و ثمره آن تولید محصولات با کیفیت و کسب رضایت مصرف کنندگان گرامی شد وبا رأی مصرف کنندگان عزیز، باردیگر برند های اویلا و فامیلا، چون ستاره ای زرین در صدر برند های موجود در بازار نشسته و موفق به کسب 4 تندیس زرین برند محبوب ایرانی سال 1400 شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی مصرف کنندگان، جشنواره ملی برندهای محبوب از دیدگاه مصرف کننده در قالب گسترده ترین نظرسنجی مردمی برای انتخاب برندهای محبوب مردمی در سال 1400 با محوریت انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، به عنوان تنها تشکل رسمی حامی حقوق مصرف کننده در کشور برگزار شد.

مراسم معرفی برندهای محبوب از نگاه مردم با حضور رئیس و نایب رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، مدیرعامل شرکت گلبرگ غذایی کوروش  جناب آقای مهندس امیرفضلی و تعدادی ازمدیران مجموعه و جمعی از هواداران مردمی آنها برگزار گردید. در این مراسم که در مرداد ماه 1400 در مرکز همایشهای بین المللی رایزن برگزار شد، برندهای محبوب از نگاه مردم معرفی گردیده و تندیس خود را دریافت کردند. در این نظرسنجی گسترده ملی تعداد 1,018,943 رأی مردمی در بیش از 100 گروه کالا/خدمات به طور مستقیم و بی واسطه از طرف مردم و مصرف کنندگان به عنوان داوران اصلی این رویداد طی دوره زمانی دو ماهه اخذ گردیده است.

به نقل از مدیر بازاریابی شرکت گلبرگ غذایی کوروش، این مجموعه مفتخر به دریافت 4 تندیس زرین برند محبوب گردید.

شایان ذکر است 2 تندیس در گروه های کنسروجات برای برندهای اویلا وفامیلا ،1 تندیس در گروه  کنسرو ماهی تن  با برند اویلا و 1 تندیس در گروه  رب گوجه فرنگی بابرند فامیلا به مجموعه گلبرگ غذایی کوروش اهدا گردید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برندهای محبوب مصرف کنندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۰۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و معدوم سازی مواد غذایی فاسد در تاکستان

زهیر درگاهپور رئیس مرکز بهداشت تاکستان گفت: ۲۵۳۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیرقابل مصرف، در طرح نظارتی و تشدید بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی شهرستان تاکستان در فروردین سال ۱۴۰۳ ضبط و از چرخه عرضه خارج شد. 

وی بیان کرد: در روز‌های پایانی فروردین ماه ۱۴۰۳ و پس از طی مراحل قانونی، این مواد غذایی فاسد و غیرقابل مصرف، معدوم شد.

این مقام مسئول اظهار کرد: توقیف و کشف و ضبط اجناس تاریخ گذشته و فاسد و غیرقابل مصرف، به منظور کنترل و بررسی مواد غذایی عرضه شده در سوپرمارکت ها، فروشگاه‌ها و انبار‌های بزرگ مواد غذایی، از وظایف نظارتی بازرسان بهداشت محیط، برای تامین سلامت مردم است؛ که این امر با هماهنگی شهرداری و دادستان عمومی و انقلاب تاکستان، اجناس، کشف و ضبط و معدوم می‌شود. 

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • دو عامل چاقی که دور از ذهن هستند
  • استرس زیاد و کمبود خواب، وزن را افزایش می‌دهد
  • این دو ماده غذایی انگل روده را نابود می‌کنند
  • سوسیس و کالباس با گوشت ماهی هم به بازار آمد
  • آشنایی بانوان مهابادی با شیوه‌های جدید طبخ آبزیان
  • پلتفرم‌هایی که از ممنوعیت تیک‌تاک سود می‌برند
  • معدوم شدن بیش از ۲ تن مواد غذایی فاسد در تاکستان
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رئیس جمهور دریافت کرد
  • کشف و معدوم سازی مواد غذایی فاسد در تاکستان
  • مواد غذایی که آلرژی بهاری را کاهش می‌دهند