Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@12:30:47 GMT

ذوب آهن به دیدار فولاد می‌رود / اولین اردو در تهران

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۳۰۴۹۶

ذوب آهن به دیدار فولاد می‌رود / اولین اردو در تهران

محمد مهدی رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص تمرینات پیش فصل تیم فوتبال ذوب آهن اظهار داشت: اولین اردوی آمادگی پیش فصل تیم فوتبال بزرگسالان باشگاه ذوب آهن اصفهان هفته آینده در تهران برگزار خواهد شد.

وی افزود: این اردو که به منظور بالا بردن سطح فنی و انجام تمرینات تکنیکی و تاکتیکی، بدنسازی و تیم ورک پیش از آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برپا خواهد شد با نظر مهدی تارتار سرمربی سبزپوشان و با حضور کلیه کادر فنی و بازیکنان به مدت یک هفته به طول خواهد انجامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب آهن ادامه داد: در طول این اردو تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با دو تیم لیگ برتری پیکان تهران و فولاد خوزستان دیدار تدارکاتی برگزار خواهد نمود تا گاندوها محک جدی تری جهت آمادگی هرچه بیشتر برای حضور در لیگ برتر فوتبال بخورند

دیدار مدیر عامل باشگاه و کنسول روسیه در اصفهان

وی با اشاره به دیدار مسئولین باشگاه ذوب آهن با کنسول روسیه تصریح کرد: پیش از ظهر امروز مجتبی فریدونی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان با حضور در کنسولگری فدراسیون روسیه در اصفهان با سرکنسول روسیه دیدار و گفت‌وگو نمودند.

رمضانی اضافه کرد: در این دیدار طرفین پیرامون تعاملات هر چه بهتر آتی بحث و گفت‌وگو نمودند شایان ذکر است که پیروز میرحیدری وکیل باشگاه ذوب آهن نیز در این دیدار در کنار مدیر عامل باشگاه ذوب آهن حضور داشتند.

کد خبر 5298354

منبع: مهر

کلیدواژه: ذوب آهن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان مجتبی فریدونی ویروس کرونا واکسن کرونا آمار کرونا بوشهر اردبیل خطبه های نماز جمعه سیستان و بلوچستان گرگان شیوع کرونا کرمانشاه دولت سیزدهم واکسیناسیون کمک مومنانه خراسان رضوی باشگاه ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۰۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان مرکزی میزبان وزنه برداران جانباز و توان یاب؛ اسامی اردونشینان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پنجمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و توان یابان ایران در راستای حضور در بازی‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴، از هفدهم تا سی و یکم اردیبهشت ماه در شهر محلات استان مرکزی برگزار می‌شود. محسن بختیار (گیلان)، احمد امین‌زاده (خوزستان)، امیر جعفری، مهدی صیادی (البرز)، علی‌اکبر غریب‌شاهی (فارس)، روح‌اله رستمی، سید‌حامد صلحی‌پور (تهران) ملی پوشانی هستند که در اردو زیر نظر کادر فنی به تمرین می‌پردازند.   کادر فنی:   سر مربی: حسین توکلی (تهران)   مربی: احمد ملاحسینی (قزوین)   نماینده فرهنگی: حجت‌الاسلام سید محمد موسوی‌پور (قم)   علی نظارت سرپرستی اردو را بر عهده دارد.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی تراکتور و فولاد + فیلم
  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد
  • استان مرکزی میزبان وزنه برداران جانباز و توان یاب؛ اسامی اردونشینان
  • اولین واکنش عبدالله ویسی به جریمه ۲ میلیاردی سازمان لیگ
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم تاریخ فوتبال ایران!
  • اسامی ناظران ویژه انضباطی هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • دیدار گیتی پسند مقابل نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • فردا گیتی‌پسند اصفهان میزبان نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نایب‌قهرمانی
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نائب‌قهرمانی