Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل نوسازی مدارس خراسان شمالی گفت: در سال تحصیلی جدید ۱۱۵ کلاس درس به کلاس های درسی این استان افزوده می شود.

امین فلاح در گفت و گو با ایسنا، افزود: در مهر ماه امسال ۷۴ پروژه با ۱۱۵ کلاس درس در این استان به بهره برداری می رسد که اعتبار هزینه شده برای این تعداد از پروژه ها ۸۹۰ میلیارد ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مساحت این پروژه را ۲۷ هزار و ۴۳ متر مربع اعلام کرد که در تمامی شهرستان های استان ساخته شده است.

فلاح ادامه داد: از ۷۴ پروژه مذکور، ۱۸ پروژه با ۶۷ کلاس درس توسط خیرین مدرسه ساز ساخته شده اند که خیرین از ۳۰ تا ۱۰۰ درصد هزینه ها را تقبل کرده اند.

وی اظهارکرد: میزان کمک انجام شده از سوی خیرین برای ساخت این ۱۸ پروژه رقم ۲۶۱ میلیارد ریال بوده که این پروژه در مساحت شش هزار و ۳۶۰ متر مربع ساخته شده اند.

این مقام مسئول بیان کرد: علاوه بر آن برای مهر ماه امسال ۳۵ باب نمازخانه در سطح دو هزار و ۴۵۰ متر مربع و با هزینه کرد ۱۷۵ میلیارد ریال اعتبار آماده بهره برداری است.

وی در ارتباط با اعتبارات اختصاص یافته نیز تصریح کرد: برای ساخت ۷۴ پروژه مذکور، برای اولین بار از محل اعتبارات مقام معظم رهبری رقم ۴۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اختصاص یافت که رشد ۷۰ درصدی نسبت به سال های گذشته داشته است.

مدیر کل نوسازی مدارس خراسان شمالی گفت: مجموع اعتبارات این اداره کل در سال مالی ۹۹، ۱۳۰ میلیارد ریال بوده که نسبت به اعتبارات سال مالی قبل ۵۰ درصد رشد داشته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی خراسان شمالی مدرسه سازی خيرين مدرسه ساز خراسان شمالی میلیارد ریال کلاس درس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۰۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسافت اصفهان – دهاقان نزدیک‌تر می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه پنج شنبه، افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی در سطح شهرستان دهاقان با حضور مصطفی خضری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان و مسئولان و شهرستانی برگزار شد.

در این مراسم پروژه مشارکتی احداث محور ارتباطی روستاهای شمال شهرستان دهاقان به مهیار به طول ۲۳ کیلومتر با هزینه‌ای بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان کلنگ زنی شد.

این محور ارتباطی سبب کاهش ۲۰ دقیقه‌ای مسافت به اصفهان می‌شود و این نزدیکی از مطالبات مردم دهاقان جهت نزدیکی مسافت و راحتی در رفت و آمد به اصفهان بود.

در ادامه آئین بهره‌برداری از پروژه برق رسانی به منطقه آستانه، بودجان به طول ۱۰ کیلومتر با اعتباری حدود ۱۵۰ میلیارد ریال و کلنگ زنی برق رسانی به فاز ۲ این منطقه به طول ۵ کیلومتر بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال انجام شد.

هم‌چنین گلخانه فلفل دلمه‌ای در روستای دزج و واحد تولیدی طراحی و ساخت بخاری‌های گلخانه‌ای و مرغداری در شهرک صنعتی دهاقان با مساحت ۶ هزار و ۱۰۰ کیلومتر مربع و هزینه‌ای بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 6095464

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت/ زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع مشخص نیست
  • برگزاری امتحانان نهایی دانش آموزان در ۱۱۰ حوزه امتحانی چهارمحال و بختیاری
  • اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی
  • مسافت اصفهان – دهاقان نزدیک‌تر می‌شود
  • اجرای بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی آغاز شد
  • آغاز بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی/ کلنگی که در نهایت بر زمین خورد
  • پایان پروژه آبرسانی به مجتمع کهنه جلگه خراسان شمالی
  • رشد اقتصادی اردبیل بالاتر از میانگین کشوری است
  • یک درصد مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها اختصاص یافت
  • اعتبار ۴۰ هزار میلیاردی پروژه آب‌های سرانی خراسان شمالی در ۱۴۰۳