Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - اداره برق زنجان در واکنش به گزارش تسنیم با تایید گزارش این رسانه اعلام کرد: قطعی‌های بدون اطلاع قبلی برق در برخی از شهرستان‌های استان به ما مربوط نیست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، این رسانه در یازدهم شهریورماه سال جاری گزارشی با عنوان "داستان قطعی برق در مناطق مختلف استان زنجان ادامه دارد" منتشر کرده بود که در این گزارش به دغدغه‌ها و مشکلات مردمی در زمینه قطعی‌های برق پرداخته بود؛ همچنین در این گزارش به مشکلاتی که در زمینه قطعی‌های بدون اطلاع قبلی برای اقشار مختلف پیش می‌آید اشاره‌ شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال شرکت توزیع  برق استان زنجان در واکنش به گزارش این رسانه ضمن تایید گزارش تسنیم در زمینه خاموشی‌های برق در استان بدون اطلاع قبلی عنوان کرده است: وقوع خاموشی‌های خارج از برنامه‌های اعلامی بروزانه در برخی از مناطق استان زنجان به دلیل عملکرد خودکار رله‌های فرکانسی است که به دلایل فنی در شهرستان‌های خدابنده، طارم و سلطانیه نصب شده‌اند‌.

طبق روال جدول خاموشی‌های برق در استان زنجان بر اساس جدول زمان‌بندی خاموشی یک روز قبل انجام می‌شود و  تلاش می‌شود خاموشی‌ها بر اساس عدالت صورت بگیرد.

داستان قطعی برق در مناطق مختلف استان زنجان ادامه دارد

ولی در برخی از مناطق استات زنجان همانند خدابنده، طارم و سلطانیه شهروندان شاهد قطعی‌های برق بدون اطلاع قبلی هستند؛ در خصوص قطعی‌های برق اعلام نشده یادآور می‌شود خاموشی‌هایی که در اثر حادثه و غیر متقربه به‌وجود نیامده باشند مواردی هستند که توسط شبکه برق ایران و از طریق رله‌های فرکانسی اعمال می‌گردند؛ نصب این رله‌ها بر اساس ویژگی‌ها و شرایط فنی و برای مدیریت شبکه برق انجام می‌گیرد.

در ادامه جوابیه آمده است: عملکرد رله‌های فرکانسی که از سوی شبکه مدیریت برق ایران در برخی از پست‌های برق بزرگ نصب گردیده‌اند به گونه‌ای است که اگر میزان مصرف برق در شبکه به شدت افزایش یابد، جهت جلوگیری از افت غیر متعارف فرکانس و جلوگیری از آسیب جدی به نیروگاه‌ها، به صورت خودکار برق برخی از مناطق را قطع می‌نمایند و این وضعیت قابل پیش‌بینی و برنامه‌ریزی از سوی شرکت‌های توزیع برق به هیچ‌وجه نمی‌باشد و راساً از سوی مدیریت شبکه‌های برق بالا دستی انجام می‌شود.

خاموشی‌های برق از هفته آینده کاهش می‌یابد

طبق اظهارات سخنگوی صنعت برق کشور، در شرایط کمبود برق و ناترازی تولید و مصرف، صنعت برق کشور سعی می‌نماید با همکاری صنایع و ادارات و کشاورزان به نحوی مدیریت داشته باشد تا کمترین مشکل برای شهروندان پیش‌ بیاید.

همچنین بر اساس برآوردهای انجام شده میزان قطعی‌های برق به ویژه خاموشی‌های خودکار به شکل قابل توجهی از هفته آینده کاهش خواهد یافت.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بدون اطلاع قبلی خاموشی های برق قطعی های برق استان زنجان خاموشی ها بر اساس رله ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۰۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی گاز در شهرستان آمل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، گاز مناطقی از شهرستان آمل فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت برای تعمیرات قطع می‌شود.


بر اساس اعلام روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران؛ به علت اتصال شبکه جدید به شبکه گازدار. جریان گاز در شهرستان آمل شامل: روستا‌های آغوزکتی، سرهنگ کتی، مارکتی، چشمه سر محله و نرم
از ساعت ۸ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۹ به مدت ۱۶ ساعت قطع خواهد شد.

لذا از مشترکین گرامی تقاضا می‌شود در این مدت شیر‌های وسایل گاز سوز خود را بسته نگه دارند و از دست زدن به کنتور و رگلاتور جداً خودداری نمایند.


پیشاپیش از بردباری و همکاری مشترکین محترم این مناطق متشکریم.

دیگر خبرها

  • اطلاعیه قطعی گاز در شهرستان آمل
  • طارم، نگین سبز زنجان
  • پیش بینی وزش باد در مناطق مختلف استان
  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند نمایند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • تخلف عرضه خارج از شبکه ۶۶ کیسه آرد خبازی در بیرجند
  • نصب سامانه ثبت تخلفات در جاده سلطانیه به همدان