Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال استقلال که روز ۲۲ شهریور در دبی میزبان الهلال عربستان است، یکشنبه شب به منظور برپایی اردوی یک هفته‌ای قبل از این بازی عازم امارات شد تا در این اردو آبی پوشان به هماهنگی بیشتری برای این بازی بزرگ برسند.

استقلال که هفته‌هاست فضای ملتهبی دارد و حاشیه‌هایی پیرامون این تیم را گرفته است، شب گذشته نیز در حالی عازم اردوی امارات شد که بنا به دلایلی ۳ بازیکن و یک مربی این تیم را همراهی نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد دانشگر که در فصل نقل و انتقالات یک رفت و برگشت عجیب داشت، حاضر به همراهی آبی پوشان در این سفر نشد و گفته می‌شود وی بار دیگر خواهان فسخ قرارداد با استقلال به بهانه دریافت یک پیشنهاد خارجی شده است.

همچنین محمدحسین مرادمند و رشید مظاهری هم تیم شان را در این سفر همراهی نکردند که دلایل مختلفی برای این منظور نقل شد. برخی‌ها بر این عقیده بودند که این دو در اعتراض به عدم دریافت مطالبات خود حاضر به همراهی استقلال نشدند و برخی دیگر بر این باورند که بدقولی باشگاه منجر به برگشت خوردن چک‌های آنها و ممنوع‌الخروجی شان شده است. بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان‌های استقلال هم به دلیل عدم صدور ویزا نتوانست تیم را همراهی کند.

آبی پوشان در حالی با این حواشی عازم اردوی امارات شدند که باشگاه استقلال هیچ توضیحی در این خصوص نداد تا این سکوت باعث افزایش شایعات و خبرسازی‌های مختلف شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال کاروان تیم فوتبال استقلال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۰۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قایدی در امارات با رکورد یک استقلالی مساوی شد

به گزارش "ورزش سه"، مهدی قایدی روز گذشته به درخشش در لباس اتحاد کلباء ادامه داد و گل نخست ببرها را در جدال حساس برابر النصر به ثمر رساند. ستاره ایرانی پس از اینکه در دقیقه دهم بازی پاس خوبی را از دنیل بسا دریافت کرد، با یک شوت تک ضربه، دروازه حریف را باز کرد.

این نهمین گل قایدی برای کلباء در رقابت های ادنوک لیگ بود تا او بالاتر از آندرس وومبرگر به عنوان بهترین گلزن ببرها در رقابت های لیگ داخلی تبدیل شود. با گلی که ستاره بوشهری در دیدار روز گذشته به ثمر رساند، به رکورد جالبی رسید.

رسانه سدد امارات در این خصوص نوشت که مهدی قایدی در راه کسب عنوان بهترین گلزن ایرانی در تاریخ رقابت های لیگ امارات، توانست با ایمان مبعلی برابر شود و شمار گل هایش را به عدد سیزده رساند.

قایدی پیش از این نیز چهار مرتبه برای شباب الاهلی موفق به گلزنی شده بود و حالا با 9 گلی که تا به اینجای فصل به ثمر رسانده است، با سیزده گل و در کنار ایمان مبعلی قرار گرفت که برای تیم های الوصل، الشباب، النصر و شارجه به میدان رفته بود.

این رسانه اماراتی در ادامه با تمجید از قایدی، از مخاطبان خود پرسید که آیا ستاره ایرانی کلباء می تواند عنوان بهترین بازیکن فصل را از آن خود کند یا نه.

دیگر خبرها

  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!
  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟
  • (تصاویر) ماجرای درگیری عجیب و باورنکردنی محمد صلاح و یورگن کلوپ
  • آمار عجیب پرسپولیس بدون کاپیتان؛ سرنوشتی که بدون عالیشاه گره می خورد!
  • قایدی در امارات با رکورد یک استقلالی مساوی شد
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟