Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، میثم صالحی در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی والیبال ایران قبل از اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا ابراز امیدواری کرد این تیم با ترکیب جوان شده و حضور بهروز عطایی به عنوان سرمربی بتواند بهترین نتایج را در قهرمانی مردان آسیا کسب کند.

صالحی با اشاره به این‌که امروز آخرین جلسه تمرین تیم پیش از اعزام به ژاپن برگزار شد، گفت: حدود ۲۰ روز در اردو بودیم و ۳۵ جلسه تمرینی برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرینات خوبی داشتیم و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده پیش رفتیم.

وی درخصوص اعزام تیم به مسابقات با حضور مربی ایرانی افزود: به شخصه معتقدم باید به بهروز عطایی به عنوان سرمربی ایرانی تیم ملی اعتماد کنیم تا انشاالله بتوانیم بهترین نتایج را با حضور ایشان کسب کنیم. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در این دوره از رقابت‌ها به بهترین نتیجه ممکن برسیم.

دریافت کننده تیم ملی والیبال گفت: با توجه به این‌که امسال در ترکیب تیم ملی، جوانان بیشتری حضور دارند، انگیزه‌ها افزایش یافته و امیدوارم که بهترین‌ها را به دست آوریم. از همه هواداران و مردم عزیز ایران که همواره پشت ملی‌پوشان بودند تشکر می‌کنم.

رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا از تاریخ ۲۱ تا ۲۸ شهریور به میزبانی ژاپن برگزار می‌شود و تیم ملی والیبال ایران به عنوان مدافع عنوان قهرمانی، در گروه B با تیم‌های پاکستان، تایلند و هنگ‌کنگ هم‌گروه است.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۰۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی

به گزارش ورزش سه، کمیته فنی کنفدراسیون فوتبال آسیا در دومین جلسه خود که با حضور میرشاد ماجدی، عضو هیئت رئیسه و رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال ایران، در دوحه برگزار شد، تصمیمات جدیدی را تصویب کرد.

در ابتدای این جلسه، اعضای کمیته از توانمندی‌ بالای فدراسیون قطر برای برگزاری جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا تقدیر کردند.

همچنین در ادامه تصویب شد که از فصل آینده جوایز انفرادی جدیدی از جمله جایزه بهترین بازیکن زن لژیونر خارج از قاره و بهترین دروازه‌بان لیگ قهرمانان آسیا به جوایز بهترین بهترین‌های آسیا اضافه شود.

دیگر خبرها

  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • والیبال ساحلی زیر 19 ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا؛ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • ساحلی‌بازان والیبالیست دریک چهارم نهایی آسیا
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • ساحلی‌بازان والیبالیست ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران 
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال