Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@23:12:44 GMT

موبایل قاپ تکرو بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۳۰۸۶۰

موبایل قاپ تکرو بازداشت شد

معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یک گوشی قاپ تکرو خبر داد و گفت: متهم به 30 فقره سرقت معترف شد.

سرهنگ "علی کنجوریان"  در توضیح این خبر بیان داشت: با شکایت خانم جوانی در رابطه با سرقت گوشی تلفن همراهش به شیوه قاپ زنی، پرونده برای  رسیدگی تخصصی به  اداره ۱۸ پلیس آگاهی پایتخت ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: کارآگاهان با بازبینی دوربین های مداربسته اطراف محل سرقت، موفق شدند تصویر متهم را بدست بیاورند. در ادامه تحقیقات کارآگاهان به سراغ تصاویر مجرمان سابقه دار رفته و هویت سارق را به نام حمید  متهمی سابقه دار شناسایی شد.
معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران ادامه داد:  با شناسایی هویت متهم گوشی قاپ، مشخص شد، متهم به صورت تک نفره با موتورسیکلت پلاک مخدوش با قاپزنی  به سرقت گوشی تلفن همراه از دختران و زنان جوان می پردازد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: با شناسایی خانه مجردی متهم،  پس از هماهنگی های قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بررسی های بیشتر از آن مکان 2 دستگاه گوشی سرقتی کشف شد.
وی در پایان با اشاره به اینکه  متهم جوان به ۳۰ فقره گوشی قاپی اعتراف کرد، اضافه کرد: تا کنون  ۲۸ تن از شاکیان شناسایی و مالخر اموال سرقتی نیز در عملیات دیگری دستگیر شد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۰۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی هرمزگان ازاجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت وکشف ۸۰ هزارلیترگازوئیل قاچاق در بندر عباس خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان، سردار علی اکبرجاویدان شامگاه ۸ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مقابله جدی و بی‌امان با قاچاقچیان سوخت و به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی، روز گذشته طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت بصورت هم زمان در مناطق خانسرخ، سورو، نخل ناخدا و روستای دهنو از توابع بندرعباس اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح که با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی و گشت زنی های هدفمند اجرا شد جمعا ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق، مقادیری مشروبات الکلی، ۴۲۳ حفت کفش و یکدستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه دراین طرح تعداد ۵ دستگاه خودرو شوتی فعال در قاچاق سوخت و ۱۰ فروند تشتک فایبر کلاس قایق موتوری نیز توقیف شدند، بیان کرد: در این رابطه تعداد ۱۳۷ نفر اتباء بیگانه غیر مجاز و فاقد مجوز اقامت که برخی از آنها در تهیه و قاچاق سوخت فعالیت داشتند نیز شناسایی و دستگیر شدند که هماهنگی‌های لازم جهت طرد آنان انجام شده است.

سردار جاویدان با تأکید بر استمرار طرحهای عملیاتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق و قاطعیت پلیس در اجرای این طرح ها، از عموم مردم قدر شناساس استان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه دپوو یا قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی در هرمزگان

رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در استان خبرداد.

سرهنگ عبدالمجید کرمی نیز امروز ۸ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره و متواری شدن سارقان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان ضمن شناسایی محل های سرقت و بررسی شیوه و شگردهای به‌کار رفته در سرقت‌ها با تشکیل تیمی به محل اعزام و در نهایت خودرو ام وی ام سارقان را در یکی از محلات شناسایی کردند.

این مسئول انتظامی بیان کرد: مالک خودرو احضار که در تحقیقات صورت گرفته اعلام کرد که در تاریخ اعلامی خودرو دست فرزندش که چهار ماه قبل از زندان آزاد شده بوده که با بررسی دقیق سوابق متهم مشخص شد دارای سوابق متعددی در خصوص انواع جرائم به‌ویژه سرقت است که با هماهنگی قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ کرمی خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی فنی بعمل آمده به جرم خود اقرار کرده و معترف شد با همدستی فردی دیگر اقدام به سرقت کرده و سپس اموال مسروقه را به بک مالخردر بندرعباس فروخته‌اند که طی عملیاتی دیگر دو متهم دیگر نیز در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی اموال سرقتی کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان با بیان اینکه تلاش ماموران برای شناسایی مالباختگان جهت تحویل اموال مکشوفه به آنان ادامه دارد، بیان کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • متروسواران بخوانند؛ شگرد عجیب سرقت که تازه کشف شد!
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • هشدار؛ متروسواران تهرانی حتما بخوانند!
  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • ­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو