Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- رده‌بندی المپیکی ماه سپتامبر تکواندوکاران از سوی فدراسیون جهانی اعلام شد که در رنکینگ اعلامی، هوگوپوشان کشورمان جایگاه خود را تثبیت کردند.

براساس اعلام قبلی فدراسیون جهانی با توجه به آغاز دوره جدید رنکینگ برای کسب امتیاز و حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، رنکینگ فدراسیون جهانی به این شکل محاسبه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از امتیازات سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱، ۲۵ درصد؛ از امتیازات ۲۰۱۹، ۵۰ درصد؛ از امتیازت ۲۰۱۸، ۷۵ درصد و از امتیازات ۲۰۱۷ و قبل از آن ۱۰۰ درصد کسر خواهد شد.

در رده‌بندی اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی، آرمین هادی‌پور نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم کشورمان در رده پنجم قرار دارد. حسین لطفی دیگر تکواندوکار ایران در این وزن، در رده چهل و هشتم قرار دارد.

در وزن ۶۸- کیلوگرم میرهاشم حسینی در رده پنجم باقی ماند، سروش احمدی در جایگاه سیزدهم قرار دارد و امیرمحمد بخشی نیز رده بیستم را به نام خود ثبت کرده است.

محمدعلی خسروی در وزن ۸۰- کیلوگرم در رده سی و سوم قرار دارد و علی اشکوریان رده سی و ششم را به خود اختصاص داده است.

سجاد مردانی تکواندوکار وزن ۸۰+ کیلوگرم در رده پنجم قرار دارد. سعید رجبی دیگر نماینده این وزن رده سی و ششم را در اختیار دارد.

در گروه زنان، مهلا مومن زاده در وزن ۴۹- کیلوگرم رده شصت و پنجم را به نام خود ثبت کرده است. نگار اسماعیلی رده شصت و نهم را به خود اختصاص داد.

در وزن ۵۷- کیلوگرم، پریسا جوادی در رده پنجاه و نهم جای گرفته است. ناهید کیانی در رده هفتاد و پنجم قرار گرفت و یلدا ولی‌نژاد رده ۱۱۳ را به خود اختصاص داد.

در وزن ۶۷- کیلوگرم، کیمیا همتی رده چهل و چهارم را به نام خود ثبت کرده است؛ ملیکا میرحسینی در جایگاه پنجاه و ششم قرار گرفت.

در وزن ۶۷+ کیلوگرم نیز زهرا پوراسماعیل در رده شصت و دوم قرار گرفته است. اکرم خدابنده دیگر نماینده این وزن در رده هفتاد و هفتم جای دارد.

 

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فدراسیون جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۱۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی پاراتیراندازی | تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد

تیم تپانچه بادی ایران به مدال نقره در رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی دست یافت.

طرفداری | در روز دوم رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی در کره جنوبی، تیم تپانچه بادی مختلط کشورمان با ترکیب محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی در مرحله مقدماتی با ایستادن در جایگاه نخست راهی مرحله فینال شد و در این مرحله به مقام دوم دست یافت و به مدال نقره رسید.

به نقل از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، پیش از این رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت.

این مسابقات با حضور 125 ورزشکار ( 71 مرد و 54 زن) از 27 کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • مظفری در جایگاه پنجم رقابت ماده ۸۰۰ متر قرار گرفت
  • کامران همچنان امیدوار به المپیک (عکس)
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • «وعده صادق» و تثبیت جایگاه ویژه ایران در نظام امنیتی غرب آسیا
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • جایگاه ایران را در عرصه نبرد فرهنگی و اقتصادی تثبیت کنیم/ مسئولان از تولید ملی حمایت کنند
  • جدیدترین تصویر از محمدرضا گلزار در آمریکا + عکس
  • (عکس) جدیدترین تصویر از محمدرضا گلزار در آمریکا
  • جام جهانی پاراتیراندازی | تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • نشان نقره تیم تپانچه بادی مختلط ایران در جام جهانی پاراتیراندازی