Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@02:45:23 GMT

ماجرای پدرکُشی در بروجن

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۳۱۰۷۸

ماجرای پدرکُشی در بروجن

فرمانده انتظامی شهرستان بروجن گفت: فردی که در شهرستان کیار پدرش را به قتل رسانده و به سمت شهرستان بروجن متواری شده بود، دستگیر شد. ناطقان: مسلم احمدی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی استان مبنی بر وقوع یک فقره قتل خانوادگی در شهرستان کیار و متواری شدن قاتل به سمت شهرستان بروجن، موضوع در دستور کار ماموران پلیس بروجن قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





فرمانده انتظامی شهرستان بروجن افزود: با دریافت مشخصات قاتل اقدامات فنی و تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار قرار گرفت و در کمتر از سه ساعت ماموران کلانتری14 فرادنبه موفق شدند، قاتل را در حوالی روستای دهنو در شهرستان بروجن شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر کنند.

وی خاطرنشان کرد: با دستگیری قاتل، پرونده مقدماتی در این خصوص تشکیل و قاتل برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.
برچسب ها: پدرکشی ، ناطقان ، بروجن ، شهرستان ، قتل

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پدرکشی ناطقان بروجن شهرستان قتل شهرستان بروجن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۱۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در خفر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ حجت‌اله احمدیان اظهارداشت: در پی اعلام خبری مبنی بر یک فقره تیراندازی در یکی از روستا‌های شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان این که اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله
  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی
  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان