Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@13:03:28 GMT

مک بوک پرو ۱۳ اینچی نسل جدید، شگفتی دیگری از اپل

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۳۱۰۸۴

مک بوک پرو ۱۳ اینچی نسل جدید، شگفتی دیگری از اپل

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، ما در این جا قصد داریم تا مشخصات و ویژگی هایی که مک بوک پرو اپل دارد را بررسی کنیم. یکی از محبوب‌ترین لپ تاپ‌ها در سر تا سر دنیا که با توجه به کیفیت بالا و کاربردهای فوق العاده‌ای که دارد، متقاضیان بی شماری را در تمام دنیا کسب کرده است.

در این محتوا تمامی مشخصات مربوط به مک بوک پرو را بررسی می‌کنیم تا بتوانیم به عنوان یک راهنمای جامع برای خرید مک بوک پرو در کنار شما باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس در ادامه با ما باشید.

انواع مک بوک پرو های اپل

لپ تاپ‌های اپل از گذشته تاکنون به دلیل کیفیت بالایی که داشته اند، محبوبیت زیادی را در نقاط مختلف دنیا کسب کرده اند. البته این موضوع نه تنها مربوط به لپ تاپ‌ها که شامل دیگر محصولات این کمپانی نظیر تلفن‌های همراه نیز می‌شود. در چهارم ماه می سال ۲۰۲۰ بود که کمپانی اپل نسخه جدیدی از مک بوک پرو با نام مک بوک ۱۳ اینچی را با ایجاد آپدیت‌های سخت افزاری روانه بازار کرد. به طور کلی در سالیان گذشته، مک بوک پرو اپل به سه دسته مک بوک پرو در ۱۳ اینچ، مک بوک پرو در ۱۵ اینچ و مک بوک پرو ۱۶اینچی تقسیم بندی شده است. لازم به ذکر است که بدانید مک بوک پرو ۱۵ اینچی، با نوع ۱۶ اینچی جایگزین شده است. اگر بخواهیم به طور خلاصه نکاتی را در رابطه با ویژگی‌های مک بوک‌ها بگوییم، می‌توان گفت که مک بوک پرو ۱۳ اینچی درواقع نمونه‌ای با شارژدهی بالا می‌باشد که به عنوان یک اولترابوک سبک شناخته می‌شود. اگر شما از آن دسته افراد هستید که نیازهای حرفه‌ای تری از لپ تاپ خود دارید، نمونه‌های ۱۵ و یا ۱۶ اینچی می‌توانند گزینه‌های مناسب تری برای شما باشند. مک بوک ایر نیز دارای هزینه‌ای ارزان‌تر بوده و می‌تواند یک نمونه ی عالی برای کارهای روزمره به حساب آید. نکته قابل توجه رابطه با مک بوک ها، سیستم عامل macos در آن است که باید با کارکرد آن آشنا باشید.

نسل جدید مک بوک پرو

نسل جدید مک بوک پرو با صفحه نمایش رتینا می‌باشد که با توجه به ویژگی‌های فوق العاده‌ای دارد، بهترین و جدیدترین نوع مک بوک شناخته شده است. البته خب روشن است که قیمت آن نیز نسبت به دیگر انواع بالاتر می‌باشد. دقت عمل در این مدل بسیار بالاست. بدنه آن تمام آلمینیومی است و نسبت به دیگر مدل‌ها باریک‌تر است. صفحه کیبورد نیز در نسل جدید دچار تغییراتی بی نظیر شده است. از مکانیسم قیچی در این نوع جدید استفاده شده و باعث شده دکمه‌ها به مقدار یک میلی‌تر بالا و پایین روند که همین موضوع کیفیت بالاتری را ارائه خواهد داد. در ادامه به بررسی ویژگی‌های این نوع می پردازیم.

مشخصات فیزیکی و فنی مک بوک پرو

از نظر ابعاد باید گفت مک بوک پرو دارای سایز ۳۵۸.۹ × ۲۴۷.۱ × ۱۸ میلی‌متر بوده و وزن آن نیز ۲.۰۲ کیلوگرم است. برای بررسی مشخصات فنی این سری نیز می‌توان گفت سری پردازنده آن Core i۷ و حافظه cache نیز ۶ مگابایت است. همچنین در بعضی از مدل ها بجای CPU اینتل ، از تراشه ی قدرتمندی بنام M۱ که خود اپل آن را تولید کرده است استفاده شده و از لحاظ سرعت چندین برابر اینتل می باشد. ظرفیت حافظه RAM در مک بوک پرو، ۸گیگا بایت و نوع آن نیز DDR۳ است. و اما ظرفیت حافظه داخلی در آن هم مقدار ۲۵۶ گیگا بایت است که نوع آن هارد دیسک می‌باشد. بلوتوث در این نوع داخلی بوده و مک بوک پرو دارای ۲ عدد پورت USB۳.۰ است. باتری ۶ سلولی آن دارای ظرفیت نگه داری شارژ برای ۷ ساعت ممتد را دارد.

نقاط قوت مک بوک پرو

در این جا به صورت خلاصه نکاتی که طبق نظر مخاطبان و متقاضیان به عنوان نکات قوت و مثبت در رابطه با مک بوک پرو ارائه شده است را برای شما می آوریم:

طبق نظر منتقدین و خریداران این محصول در سری جدید مک بوک پرو

شارژدهی باتری برای مدتی طولانی

کیفیت بالای اسپیکرها

قدرت بسیار سخت افزاری دستگاه

صفحه کلید با کیفیت و راحتی لمس کلیدها

صفحه نمایش رتینا که دقتی بی نظیر و کیفیتی باورنکردنی دارد

و همچنین طراحی خاص و باریک و نازک این دستگاه، همگی از ویژگی‌های مثبت و نقاط قوت مک بوک پرو به خصوص در سری جدید هستند. تمامی نکات گفته شده در بالا می‌توانند دلایل کافی برای خرید این لپ تاپ با کیفیت باشند.

چرا باید مک بوک پرو اپل را خرید؟

این که شما ویندوز و دیگر برندهای لپ تاپ را انتخاب می‌کنید و یا اپل و مک بوک‌های آن را، درصد خیلی زیادی مربوط به سلیقه و نظرات شخصی شما خواهد شد. اما این که در سر تا سر دنیا، مک بوک‌های اپل دارای محبوبیت بالایی هستند نیز خود می‌تواند دلیلی باشد برای تلاش در جهت اثبات این موضوع که خرید لپ تاپ و مک بوک پرو می‌تواند انتخاب خیلی بهتر و مناسب تری باشد. در ادامه دلایلی را که باید شما با توجه به آن‌ها به خرید مک بوک پرو اقدام کنید، برای شما می آوریم:

۱-تنوع در لپ تاپ‌ها و مک بوک‌های اپل نسبت به دیگر برندهای بازار کم‌تر است. پس در نتیجه می‌توان گفت انتخاب شما از میان فقط چندین محصول که همگی کیفیت بالایی دارند خیلی ساده‌تر خواهد بود.

۲-نرم افزارهای رایگان فراوانی در مک بوک‌ها تعبیه شده اند.

۳-مک بوک‌ها نمایشگرهای زیبا و با کیفیتی دارند.

۴-بهترین ترک پدها در مک بوک‌های اپل قرار داده شده است.

چگونه بدون استرس مک بوک پرو را بخرم؟

برای خرید محصولات اپل، نکته‌ای که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید، پیدا کردن محلی امن و مطمئن، از نظر ارائه محصول اصل با قیمتی مناسب و واقعی می‌باشد. متأسفانه فروشگاه‌ها و وبسایت هایی وجود دارند که یا محصول آن‌ها اصل و اوریجینال نبوده و یا قیمت هایی غیر واقعی و بسیار گران‌تر از قیمت اصلی دارند. در این جا فروشگاهی را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید مک بوک پرو اصل و اورجینال را با قیمتی مناسب و قابل اطمینان از آن تهیه کنید. فروشگاه پارسان می محلی است که انواع محصولات شرکت اپل از جمله سری‌های مختلف مک بوک‌های پرو را به شما با نازل‌ترین قیمت ارائه می‌دهد. پس اگر به دنبال خرید این محصول شگفت انگیز هستید، حتماً به این وبسایت مراجعه کنید.

سخن آخر

آن چه در این جا به آن پرداختیم، بررسی مشخصات مک بوک پرو به عنوان یکی از جدیدترین و بهترین انواع لپ تاپ‌های دنیا بود. به طور کلی می‌توان گفت محصولات شرکت اپل، همیشه از محبوبیت بالایی برخوردار بوده اند و دلیل اصلی آن هم کیفیت بالایی است که این شرکت برای محصولات خود در نظر می گیرد. مک بوک پرو، از سری محصولاتی است که تمامی استانداردها به صورت تمام و کمال برای آن در نظر گرفته شده است و دلیل محبوبیت بیش از اندازه آن نیز دقیقاً همین می‌باشد. البته همانطور که اشاره کردیم، قیمت بالای این محصول شاید بتواند یکی از نکات منفی در رابطه با مک بوک پرو در نظر گرفته شود. در نهایت می توان از فروشگاه پارسان می، به عنوان محلی امن و مطمئن برای خرید این محصول با قیمتی مناسب و واقعی نام ببریم.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5298207

منبع: مهر

کلیدواژه: اپل لپ تاپ کسب و کار کسب و کار گروه صنعتی ایران خودرو پیش فروش خودرو گروه خودروسازی سایپا مواد غذایی صنعت خودروسازی خرید آنلاین قطعات خودرو ایران خودرو پلاستیک راهسازی بانک تجارت ترخیص کالا غلامحسین محسنی اژه ای مک بوک پرو توان گفت کیفیت بالا مک بوک برای خرید مک بوک ها لپ تاپ ها نسل جدید مک بوک آن نیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۱۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند

به گزارش "ورزش سه"، جدال تیم‌های آسیایی برای کسب سهمیه المپیک در شرایطی به پایان خود نزدیک می‌شود که تیم‌های پر امیدی مانند قطر میزبان مسابقات نهایی، عربستان، کره جنوبی و البته ایران جایی در میان صعود کنندگان المپیک نخواهند داشت.

در حال حاضر دو تیم ازبکستان و ژاپن صعود خود را به المپیک پاریس قطعی کرده و تیم سوم از میان برنده عراق و اندونزی در بازی پلی آف با گینه انتخاب خواهد شد؛ دو کشور آسیایی که حضورشان در این مرحله تا حد زیادی تعجب برانگیز است. 

نکته مهم صعود ازبک‌ها به فینال آسیاست که آنها مزد سرمایه‌گذاری چندین ساله و برگزاری مسابقات در رده‌های سنی را خیلی زود دریافت کردند و با تیم پر امیدی که ایران را در دور نخست رقابت‌ها حذف کرد، موفق به صعود به المپیک شدند؛ در حالی که شاید کسب میزبانی از سوی ایران در این تورنمنت می‌توانست سرنوشت کاملا متفاوتی را برای نسل بااستعداد امید‌های ایران با مربیگری رضا عنایتی رقم بزند اما همان‌طور که در ذهن دارید، ایران تنها به دلیل کارت زرد‌های بیشتر از حضور در دور نهایی رقابت‌ها بازماند و این در حالی است که شاید با گذشت زمان و پخته‌تر شدن و بازی‌های بیشتر تیم المپیک، ما می‌توانستیم یکی از صعودکنندگان به المپیک پاریس ۲۰۲۴ باشیم و یک طلسم طولانی را بشکنیم.

ازبکستان در مرحله گروهی این مسابقات با شکست دادن ویتنام، کویت و مالزی به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی شد و در مرحله حذفی با شکست دادن عربستان و اندونزی اکنون به عنوان فینالیست این دوره مسابقات به مصاف ژاپن خواهند رفت. از نکات حائز اهمیت درباره صعود شاگردان تیمور کاپادزه این است که این تیم در هیچکدام از این بازی‌ها گلی دریافت نکرده و از نظر تهاجمی نیز بهترین آمار را دارد که البته این آمار در دوره گذشته نیز تکرار شد و ازبکستان علی‌رغم صعود مقتدرانه به فینال این تورنمنت، مقابل عربستان در خاک خود شکست خورد.

ژاپن هم با حضور گو ویوا، سرمربی سابق کاشیما که با شکست دادن پرسپولیس قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شد، در گروه مرگ مسابقات نتایج قابل توجهی کسب کرد. سامورایی‌ها ابتدا چین و امارات را شکست دادند اما کره جنوبی با نتیجه ۱ بر صفر در مرحله گروهی آنها را شکست داد تا این تیم به عنوان دوم گروه مقابل قطر میزبان مسابقات قرار بگیرند. آنها در تقابل قطر روز سختی داشتند و در شرایطی که ۲ بر صفر از آنها جلو بودند، ۲ گل دریافت کردند اما در وقت‌های اضافه موفق شدند به پیروزی ۴ بر ۲ دست یابند و به مسیرشان در نیمه نهایی ادامه دهند. آنها مقابل عراق چندان به دردسر نیفتادند و موفق شدند این تیم را هم با یک پیروزی مقتدرانه شکست دهند و حالا برای دومین بار از سال ۲۰۱۶ در فینال مسابقات حضور خواهند داشت.

البته همان‌طور که مشخص است اصلی‌ترین شگفتی این مسابقات حضور اندونزی در نیمه نهایی این رقابت‌هاست. اندونزی با حضور سرمربی کره‌ای تیمشان در آغاز مرحله گروهی با شکست برابر قطر به دردسر افتادند، اما با تیمی که سابقه حضور در سطح بزرگسالان را داشتند به این تورنمنت بازگشتند. آنها دو پیروزی شیرین را مقابل استرالیا و اردن جشن گرفتند اما کره جنوبی به عنوان یکی از مدعیان اصلی و قهرمان بازی‌های آسیایی مقابل این تیم شب عجیبی را تجربه کرد. اندونزی در همان نیمه نخست از کره‌ای‌ها با دو گل پیش افتادند اما در نیمه دوم کره جنوبی به بازی برگشت تا قرمزپوشان اندونزی به پایان مسیرشان برسند اما مقاومت آنها بازی را به ضربات پنالتی کشاند که در نهایت موفق شدند با پیروزی ۱۱ بر ۱۰ به نیمه نهایی برسند. ماجراجویی شگفت انگیزانه اندونزی در مسابقه پیش از فینال خاتمه پیدا کرد و با قبول شکست مقابل ازبکستان راهی دیدار رده بندی شده‌اند که پیروزی در تقابل با عراق می‌تواند یک اتفاق شگرف در فوتبال این کشور باشد.

البته وضعیت عراق برای این دیدار بهتر ارزیابی می‌شود؛ آنها با تیمی متشکل از منتظر محمد ستاره عراقی مس رفسنجان، علی جاسم پدیده عراقی فوتبال آسیا و رومان دولاشی هافبک جوان شاغل در شالکه آلمان از مدعیان قهرمانی محسوب می‌شدند اما مسیر رویایی آنها با شکست مقابل ژاپن به رده‌بندی کشیده شده است.

در این تورنمنت از قطر که دو دوره متوالی در سطح بزرگسالان قهرمان آسیا شده انتظارات زیادی وجود داشت، اما میزبان مسابقات با توجه به شرایط به وجود آمده در تقابل با ژاپن خیلی زودتر نخستین مرحله حذفی حذف شد.

فوتبال آسیا در المپیک سهمیه ۲+۱ دارد که با حضور ازبکستان و ژاپن در فینال، تکلیف دو سهمیه اصلی مشخص شده اما سهمیه پلی آف از مسیر متفاوتی به دست می‌آید. برنده تقابل دو تیم اندونزی و عراق پس از انجام بازی خود در تاریخ ۱۳ اردیبهشت ماه، باید خودش را آماده کند تا در خرداد ماه به مصاف گینه نماینده آفریقا بروند.

لازم به ذکر است فینال آسیا قرار است روز جمعه 14 اردیبهشت ماه در دوحه قطر با قضاوت موعود بنیاد‌ی‌فر داور بین المللی فوتبال کشورمان بین دو تیم ازبکستان و ژاپن برگزار شود و پیروزی در این بازی با دومین قهرمانی این دو تیم همراه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • شگفتی در فوتبال عربستان؛ تصمیم جنجالی الهلال
  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور تیم الهلال از میتروویچ
  • جراح ماهی ؛ از جالب ترین شگفتی های خلقت با 30 سال عمر (+عکس)
  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور الهلال از میتروویچ
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • قیمت پایین تلویزیون ۴K هواوی خبرساز شد/ عکس