Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها – سعید افروز گفت: قبل از اعزام به مسابقات از شهید سلیمانی مدد خواستم و در زمان پرتاب نیزه می‌دانستم که حاج قاسم به من کمک می‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان ، سعید افروز پارالمپین طلایی کاروان سردار دل‌ها ظهر امروز با حضور در گلزار شهدای شهر کرمان به مقام شامخ شهید سپهبد قاسم سلیمانی و دیگر شهدای آرمیده در این مکان مقدس ادای احترام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدال‌آور پارالمپیک کشورمان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه قبل از اعزام به مسابقات از شهید سلیمانی مدد خواستم اظهار داشت: در زمان پرتاب نیزه می‌دانستم که حاج قاسم به من کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه به خودم قول دادم زمانی که مدال پرتاب نیزه بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو را به دست آوردم در کنار مرقد مطهر این شهید بزرگوار حاضر شده و با وی تجدید میثاق کنم افزود: امیدوارم که همه ما بتوانیم راه این شهید عزیز را ادامه بدهیم.

افروز با بیان اینکه از چهار سال قبل تمرینات خود را در ماده پرتاب نیزه آغاز کردم و بعد از مسابقات کسب سهمیه امارات اردوهای ما آغاز شد ادامه داد: پس از اعزام به توکیو تمرینات خود را در چهار جلسه در آنجا ادامه دادم.

وی با اشاره به شناخت و آنالیزی که از حریفان به دست آورده بود گفت: خوشبختانه توانستم در این مسابقات بهترین رکورد خود را زده  و مدال طلای پرتاب نیزه بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو را بدست بیاورم.

این پارالمپین طلایی کاروان سردار دل‌ها اشاره به دلایل انصراف از دو حرکت آخر بیان کرد: تا کنون کسی این رکورد را کسب نکرده بود و از آنجا که می‌دانستم ورزشکار دیگری نمی‌تواند این رکورد را به حد نصاب برساند، به همین دلیل با دستور کادر فنی و مربی عزیزم از ادامه مسابقه انصراف دادم.

روایت تسنیم از ورزشکاری که از دل محرومیت‌ها‌ ‌"قهرمان طلایی پارالمپیک" شد / سعید افروز؛ ‌از سختی‌ زندگی عشایری تا رکوردداری جهان و پارالمپیک‌استقبال از "سعید افروز" مرد طلایی پارالمپیک استان کرمان به‌روایت تصویرپارالمپیک 2020 توکیو|طلایی کاروان ایران مدالش را به رهبر و مردم تقدیم کرد/ افروز: در پارالمپیک پاریس هم دوباره رکوردشکنی خواهم کرد

وی با بیان اینکه زمانی که این تصاویر خوشحالی خانواده‌ام را دیدم، لذت آن از کسب مدال برای من بیشتر بود افزود: دیدن این تصاویر روحیه و انرژی زیادی به من داد تا در مسابقات بعدی با کسب مدال دل مردم و خانواده‌ام را شاد کنم چرا که زحمات زیادی برای من کشیدند.

افروز با اشاره به اینکه بعد از یک استراحت کوتاه تمرینات خود را آغاز می‌کنم گفت: هدف من پارالمپیک فرانسه است و امیدوارم با حمایت و کمک بیشتر مسئولان در آن مسابقات نتیجه بهتری را به دست بیاورم.

انتهای پیام/511/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید سپهبد قاسم سلیمانی شهید پارالمپیک 2020 توکیو استان کرمان شهید سپهبد قاسم سلیمانی شهید پارالمپیک 2020 توکیو استان کرمان سعید افروز پرتاب نیزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۱۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد

تیم ایران در بیستمین دوره مسابقات جهانی کمپو به مقام نایب قهرمانی رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بیستمین دوره مسابقات جهانی کمپو در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در بخش‌ فرم و دفاع شخصی و همچنین در چهار ماده مبارزاتی از جمله سمی کمپو، سابمیشن، ناکداون و فول کمپو از 3 لغایت 9 اردیبهشت در آنتالیا ترکه برگزار شد.

در این مسابقات تیم ایران 12 نفره کشورمان تحت عنوان مبارزان حرفه‌ای اژدهای سرخ با سرپرستی و سرمربیگری استاد مسعود جعفری ریاست کمپو آسیا با کسب 18 مدال طلا، 11 نقره و 6 برنز و 6 کمربند طلایی  قهرمانی جهان  به مقام نایب قهرمانی در بخش مبارزه دست یافت. تیم‌ رومانی به مقام قهرمانی رسید و تونس در جایگاه سوم ایستاد.

همچنین در بخش کمپو MMA منتخب قهرمانان جهان در دوره‌های قبل و دارای رنکینگ برای دریافت کمربند قهرمانی جهان رقابت کردند.

2 مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان

اسامی مدال آوران:
1-مجتبی نصیری در وزن 65 کیلوگرم
3 طلا و یک برنز

2-داریوش خانلری در وزن 70 کیلوگرم
2 مدال طلا

3-حسین اژدری در وزن 75 کیلوگرم
یک نقره و یک برنز

4-رامین دهقاندر وزن 80 کیلوگرم
یک طلا و دو نقره

5-مجتبی رضایی در وزن 75 کیلوگرم رده Master
دو طلا- یک نقره - دو برنز
 
6-فرزاد قادری در وزن 80 کیلوگرم رده Master
سه مدال طلا

7- زیبا اسدی مقدم
سه مدال نقره

8-یلدا قادری در وزن 50 کیلوگرم‌
یک طلا و دو نقره

9-سامره کیانی در وزن 55 کیلوگرم
یک طلا و دو نقره

10- سمانه خجسته در وزن 75 کیلوگرم
سه مدال طلا

11- یلدا خوش قدم در وزن 55 کیلوگرم نوجوانان
دو مدال طلا

12- عرفان یعقوبی در وزن 50 کیلوگرم نوجوانان
دو مدال برنز

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • ادای احترام معلمان و دانش آموزان قم به شهید آیت‌الله مطهری
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • این زن اصلا مدال نداشته که به علی دایی تقدیم کند!
  • آیین پاسداشت استاد سعید امیر سلیمانی هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • کامران قاسم‌پور کجای ماجراست؟
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان