Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری گلستان از عملیات موفقت آمیز راننده لودر حین لای‌روبی رودخانه شاد چای در بهارستان و مصدومیت شدید یکی از آتش‌نشانان حین عملیات نجات خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در بهارستان، واژگونی یک لودر در کانال رودخانه شاد چای شهر گلستان حادثه آفرید و موجب از دست دادن چشم راست راننده و مصدومیت آتش‌نشان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در زمان انجام عملیات نجات جان این راننده که در اتاقک خودرو گرفتار شده بود، رئیس سازمان آتش‌نشانی که شخصاً این عملیات را رهبری می‌کرد دچار شکستگی از دو ناحیه پا شد.

نجات گران آتش‌نشانی بعد از 45 دقیقه تلاش موفق شدند فرد محبوس شده را از لابه‌لای آهن‌پاره‌های این لودر رهاسازی کنند و عملیات خود را به پایان برسانند.

محمد سلگی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به انجام عملیات نجات در کوتاه‌ترین زمان ممکن اظهار داشت: یک دستگاه لودر برای لای‌روبی رودخانه شاد چای وارد عملیات می‌شود که در حادثه‌ای لودر واژگون شده و راننده جراحت سنگینی می‌بیند.

وی افزود: پرس راننده لودر بین فرمان و صندلی و فشار گل‌ولای باعث تخلیه یکی از چشمان راننده و خونریزی شدیدی می‌شود که عوامل سازمان آتش‌نشانی پس از بریدن قسمت‌هایی از لودر وی را به بیمارستان منتقل می‌کنند.

اعلام اسامی قبول‌شدگان آزمون علمی ـ استخدامی آتش‌نشانی تهرانایستگاه‌های آتش‌نشانی تهران بیشتر از شهر لندن استآتش‌نشانی علت حریق انبار اموال تملیکی را اعلام می‌کند/ با وجود تشکیل کارگروه ویژه خبری از برآورد خسارت نیست

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری گلستان با بیان اینکه وضعیت عمومی راننده لودر بسیار وخیم گزارش شده بیان کرد: در حین عملیات برش کار، رئیس سازمان آتش‌نشانی نیز دچار سانحه می‌شود و یک پای او از دو ناحیه شکسته و به بیمارستان منتقل می‌شود.

سلگی با اشاره به اینکه این حادثه دو مجروح برجای گذشت ابراز کرد: این راننده برای شرکت پیمانکاری طرف قرارداد شهرداری به رودخانه شاد چای برای لای روبی اعزام شده بود.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۱۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین

حمیدرضا ململی سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: ظهر امروز وقوع یک فقره حریق و انفجار گاز پیک نیک در طبقه سوم ساختمان مسکونی واقع در محله حکم آباد به سامانه ۱۲۵ اعلام شد.

وی افزود: به محض اطلاع از وقوع این حادثه تیم‌های عملیاتی آتش نشانی به محل اعزام شدند.

ململی بیان کرد: به دلیل وقوع انفجار صورت گرفته در این ساختمان، بخشی از دیوار‌ها تخریب شده و به وسایل منزل آسیب رسیده بود.

سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین عنوان کرد: در این حادثه به علت شدت انفجار سیلندر پیک نیک یک نفر خانم مصدوم شده بود که توسط عوامل اورژانس حاضردرمحل به بیمارستان منتقل شد.

ململی گفت: علت دقیق حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • ماجرای واژگونی وحشتناک ام وی ام X55 چه بود؟
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • درگیری مسافری با راننده اتوبوس منجر به تصادف شد (فیلم)
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • جست‌وجو برای یافتن پیکر فرد غرق شده در نازلوچای ادامه دارد
  • واژگونی خودرو در باشت ۲ کشته برجا گذاشت
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه ارومیه؛ جسد یک نفر پیدا شد
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است