Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@06:53:10 GMT

فعالیت ۲ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در شهرستان صحنه

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۳۱۴۱۶

علی‌رضا حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: وحدت و همدلی خوبی بین تمام ادارات شهرستان صحنه در تمام عرصه‌ها به ویژه کنترل ویروس کرونا وجود دارد.

وی ادامه داد: با شیوع ویروس کرونا و در همان روزهای نخست بسیج و سپاه برای کنترل این بیماری پای کار آمدند و با فعالیت‌های مؤثر از جمله ضد عفونی معابر و اماکن عمومی، تهیه بسته‌های معیشتی، تولید ماسک و … خدمات ارزنده‌ای را به مردم شهرستان صحنه ارائه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان صحنه با اشاره به طرح شهید سلیمانی در شهرستان صحنه، تصریح کرد: سپاه، بسیج و ادارات شهرستان صحنه در این طرح تمام امکانات خود را به کار گرفتند که این همدلی جای تشکر و قدردانی دارد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ۲ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در شهرستان صحنه، در سالن ورزشی ولایت و در بخش دینور در سالن ورزشی سپاه فعال است و کار واکسیناسیون را با جدیت پیگیری می‌کنند.

حیدری یادآور شد: شهرستان صحنه در تمام پیک‌های شیوع کرونا، نسبت به سایر شهرستان‌های اطراف از نظر ابتلاء و بستری‌ها آمار پایین‌تری را داشته است.

کد خبر 5298429

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان صحنه کرمانشاه فرمانداری ویروس کرونا طرح شهید سلیمانی واکسیناسیون کرونا ویروس کرونا واکسن کرونا آمار کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه اردبیل سیستان و بلوچستان شیوع کرونا گرگان کرمانشاه دولت سیزدهم واکسیناسیون کمک مومنانه ستاد ملی مقابله با کرونا شهرستان صحنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۱۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: حادثه آتش سوزی و انفجار گاز بامداد امروز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت.

سید حمید حسینی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: این حادثه ساعت سه و ۲۵ دقیقه بامداد امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه آمبولانس پایگاه یک شهری به صحنه حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: پس از حضور کارشناسان فوریت های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان این حادثه ۲ نفر ارزیابی شد که متاسفانه یک مصدوم بر اثر شدت جراحات وارده در صحنه حادثه قبل از رسیدن اورژانس فوت کرده بود.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: اقدامات پیش بیمارستانی برای مصدوم دیگر این حادثه هم انجام و پس از دریافت خدمات فوریت های پزشکی به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شد.

مرکز اورژانس پیش‌ بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار پایگاه موتورلانس با تحت پوشش داشتن چهار شهرستان "نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه" به صورت شبانه‌روزی و رایگان به جمعیت تحت پوشش خدمات ارائه می‌دهد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران

دیگر خبرها

  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • سردار فدوی خطاب به اسرائیل: التماس کردید حمله نکنیم، اما تصمیم حیدری گرفته شد
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • سپاه در هر صحنه‌ای که وارد شد میدان پیروزی بود
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • افتتاح پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک تالش
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • اجرای رزمایش واکسیناسیون دام در طرح شهید زاهدی در کازرون