Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره سابق باشگاه میلان معتقد است میلان می تواند عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان داشته باشد.

به گزارش طرفداری و به نقل از کوریره دلاسرا، الساندرو نستا، بازیکن سابق باشگاه میلان این روزها در آمریکا و شهر میامی زندگی می کند. او گفتگویی با کوریره دلاسرا انجام داده و در آن در مورد شرایط فعلی سری آ و همچنین میلان صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحبت های او را در ادامه می خوانید:

به نظرتان وضعیت سری آ چطور است؟ رونالدو، دوناروما، لوکاکو و حکیمی این لیگ را ترک کردند...

فوتبال ایتالیا همیشه خارج از این کشور هم بسیار محبوب بوده است اما نمی توان انکار کرد که تعداد زیادی از ستاره های این لیگ آن را ترک کرده اند و این هم از نظر فنی و هم به وجهه این لیگ آسیب می زند اما این یک واقعیت است که فوتبال را پول هدایت می کند و در حال حاضر پول در ایتالیا نیست.

این امید وجود داشت که قهرمانی ایتالیا در یورو باعث آمدن ستاره ها به لیگ این کشور شود اما به جای حضور ستاره های جدید، ستاره های فعلی هم رفتند...

چند وقتی هست که این اتفاق می افتد. زمانی بهترین بازیکنان 20 ساله به لیگ ایتالیا می آمدند اما حالا بهترین بازیکنان 35 ساله این لیگ را انتخاب می کنند. 

میلان هم دوناروما و چالهان اوعلو را از دست داد...

 الان مثل قدیم نیست که با کیف پر پول می رفتید و بازیکنانی که می خواستید را جذب می کردید. حالا مسائل مهم دیگری دخیل هستند و با این وجود مالدینی کار بزرگی در میلان انجام داده است. میلان می تواند امسال مدعی فتح سری آ باشد و لایق قهرمانی است. شاید آنها فصل را به عنوان مدعی شروع نکنند چون تیم های قوی تری در لیگ وجود دارند اما این موضوع الزاما چیز بدی نیست و کاملا بر عکس به کمک میلان می آید. حقیقت این است که امسال مدعیان زیادی برای قهرمانی وجود دارند.

رفتن دوناروما چه تاثیری روی شما داشت؟ زمانی میلان تیمی بود که بازیکنان بزرگ به آن می آمدند نه تیمی که بازیکنان بزرگش را بفروشد...

 میلان این روزها توانایی مالی این را ندارد که دروازه بانی که دستمزد 12 میلیونی طلب می کند را نگه دارد. باید به انتخاب دوناروما احترام گذاشت. او به تیم بسیار خوبی رفت. البته میلان او را رایگان از دست داد که بسیار شرم آور است.

 لیگ قهرمانان به زودی شروع می شود و گروه میلان بسیار سخت است...

این مسابقات قطعا چند غافلگیری به همراه خواهد داشت و از این بابت مطمئن هستم. بنا بر سابقه تاریخی، میلان همیشه با انگیزه خاصی در لیگ قهرمانان حاضر شده است.

نظرتان در مورد اینتر و یوونتوس چیست؟

اینتر بازیکنان زیادی را از دست داده است اما خریدهای خوبی کرد. آنها هنوز تیمی قوی باقی مانده اند و سیمونه اینزاگی هم مربی بسیار خوبی است. یووه باید نشان دهد که می داند چطور با رفتن کریستیانو رونالدو کنار بیاید. 

تیم های شهر رم چطور؟

آنها هم به خوبی تجهیز شده اند و جذاب هستند. ناپولی هم با اسپالتی همین شرایط را دارد. آتالانتا هم تیم خوبی است. 

پیشرفت توموری شما را متعجب کرد؟ میلان 28 میلیون یورو روی این بازیکن سرمایه گذاری کرد که پول کمی نیست...

او سرعت زیادی دارد و می تواند بسیار بیشتر از الان پیشرفت کند. 

توموری جای رومانیولی را گرفت که زمانی بازیکنی مهم برای دفاع میلان بود؟ چه بر سر رومانیولی آمده است؟

رومانیولی باید به سطح گذشته اش برگردد و در این صورت موفق می شود. اگر بازیکن خوبی نباشید نمی توانید 7 سال در میلان بمانید. 

 با این حال خط دفاع اصلی میلان کیائر و توموری هستند که هر دو بازیکنانی خارجی محسوب می شوند. آیا آکادمی های فوتبال ایتالیا در بحران هستند؟

بله، مدت زمانی طولانی است که این شرایط وجود دارد.بازیکنان جوان ایتالیایی باید کاری کنند و میدان را از خارجی ها بگیرند. 20 سال پیش هم بازیکنان خارجی به لیگ ایتالیا می آمدند اما در نهایت نیمکت نشین می شدند چون ایتالیایی ها بهتر بودند. امروز اگر کیه لینی و بونوچی را نداشته باشیم، چه کسی بازی می کند؟ خلا بزرگی بین نسل های فوتبال ایتالیا افتاده و باید زودتر پر شود.

 از قهرمانی ایتالیا در یورو تعجب کردید؟

در ومبلی بودم و فینال هیجان انگیزی بود. یک بار دیگر توانستیم در لحظات کلیدی موفق تر عمل کنیم. مانچینی تاثیر زیادی در این قهرمانی داشت. او کاری کرد روحیه برنده در این تیم جاری شود و 

آماده بازگشت به دنیای مربیگری هستید؟

در تابستان پیشنهاد داشتم اما زمان مناسبی نبود اما بله کاملا آماده ام. آنچلوتی و زمان چیز های زیادی به من یاد داده اند اما معتقدم هر کس باید خودش باشد. 

اخبار داغ 

شورت بدن نما و کوتاه این زن پارالمپیک را به هم ریخت + عکس از لابلای کتاب من زلاتان هستم؛ داستان شنیدنی استخدام مینو رایولا مهدی محمد نبی در پرسپولیس، مصطفی آجورلو در استقلال فوری؛ کودتای نظامی در گینه در حضور نبی کیتا و اشرف حکیمی در این کشور محمد دانشگر خواهان فسخ قرارداد با استقلال شد؛ مدافع آبی ها لژیونر می شود؟  افشای بند جالب قرارداد نیمار؛ 6.5 میلیون یورو پاداش برای صمیمیت با هواداران!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان ستاره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۱۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگیزه ستاره بایرن: بازی با رئال فینال است!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ چهارشنبه شب در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی رئال مادرید قرار بگیرد تا تکلیف تیم صعود کننده به فینال این مسابقات مشخص شود.

 شاگردان توماس توخل سه‌شنبه این هفته در ورزشگاه خانگی‌شان روبروی این تیم به میدان رفتند و پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی 2-2 رضایت دادند تا شرایط در بازی برگشت در زمین حریف و در حضور هواداران این تیم برای آنها کمی دشوار به نظر برسد.

مولر با انتشار پستی در صفحه رسمی‌اش در اینستاگرام درباره این بازی حساس نوشت:«من هنوز هم تحت تاثیر جو فوق العاده در ورزشگاه در دیدار لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید هستم. یک تشکر ویژه از همه هواداران بایرن مونیخ برای این بازی می‌کنم.

شرایط در بازی برگشت مشخص است. تیم برنده صعود می‌کند. بنابراین این بازی در حد یک فینال است. ما چهارشنبه شب این فرصت را داریم که رویای کودکی را به واقعیت تبدیل کنیم و به فینال لیگ قهرمانان برسیم. با تمام وجود برای رسیدن به فینال بازی می‌کنیم.»

دیگر خبرها

  • بلیت سوپرکاپ را رزرو کن؛ ترکیب احتمالی میلان برای بازی با جنوا
  • آنژ پوستکوعلو: باید برخی از بازیکنان تاتنهام را بفروشیم
  • سرمربی طارمی، گزینه جدی مربیگری میلان
  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم
  • ترزیچ: سانچو هر روز نشان می‌دهد که چقدر خوب است
  • انگیزه ستاره بایرن: بازی با رئال فینال است!
  • استفانو پیولی گزینه اصلی هدایت ناپولی
  • کلوپ: به عنوان یک پیرمرد توصیه می‌کنم لیگ برتر را از جنایت مدیران آن نجات دهید
  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان
  • قهرمانی میلان در سری آ ایتالیا با برتری 1-0 مقابل آاس رم (2004/5/2) / فیلم