Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمینار علمی حکمرانی فضای مجازی در ایران با محوریت بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی و خدمات پایه کاربردی، برگزار می شود.

سمینار علمی حکمرانی فضای مجازی در ایران توسط پژوهشگاه فضای مجازی، دانشگاه امام صادق و واحد الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

این سمینار علمی به مدت ۵ روز در روزهای ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۲۰ و ۲۱ شهریور ماه جاری، از ساعت ۱۷ تا ۱۹ طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی و خدمات پایه کاربردی را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محورهای اصلی سمینار شامل طرح از منظره کلی، ابعاد حکمرانی و سیاستی، ابعاد اقتصادی _ فناورانه، ابعاد فرهنگی _اجتماعی و ابعاد حقوقی _ تقنینی می‌شود.

در این سمینار دکتر محمد صادق نصراللهی، دکتر صادق ستاری فرد، دکتر محمدرضا بهمنی، دکتر عبدالحسین کلانتری، مهندس محمدحسین انتظاری، دکتر امیر ناظمی، محمد کشوری، سید عباس مرادی، دکتر عزیز نجف پور، دکتر طاهر حبیب زاده، سید علی محسنیان، دکتر ایمان عرفان‌منش و امیرحسین جلالی فراهانی از اساتید و کارشناسان این حوزه حضور خواهند داشت.

سمینار علمی حکمرانی فضای مجازی در ایران برگزار می شود

این سمینار به صورت آنلاین برگزار می‌شود./مهر

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۱۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 به تازگی موسیقی کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» که برای آموزش خردسالان ساخته شده در فضای مجازی وایرال شده اما جامعه‌ای که این موسیقی در فضای مجازی به آن توجه کرده‌اند افراد نوجوان تا بزرگسال هستند! اصل ویدیو و شماری از واکنش‌های کودکان به آنها را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • پرطرفدارترین تیم فوتبال ایران با روایت صفحات مجازی
  • تصاویر سوءاستفاده از دختربچه برای تبلیغ آرایشگاه
  • اعضای شورای علمی مسابقات ملی مناظره دانشجویی منصوب شدند
  • هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مسئله غزه برگزار می شود
  • جشنواره سراسری اقوام ایران زمین در لرستان برگزار می‌شود
  • پیشنهاد بی‌سابقه و عجیب در فضای مجازی برای مهاجران افغان در ایران! | تصویر
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!