Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، پس از وقوع زلزله در شهرستان سی سخت، سازمان بسیج سازندگی استان قم با مشارکت ستاد کمک رسانی کریمه اهل بیت(س) اقدام به احداث ۴۳ واحد مسکونی برای محرومین این شهرستان کرد.

بخشی از اعتبار مورد نیاز احداث این منازل با اعطای تسهیلات چهار و هشت درصدی توسط دولت تامین شده، ولی برای تکمیل هر واحد مبلغ ۱۶۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است که تامین آن را ستاد مردمی کریمه اهل بیت(س) و بسیج سازندگی استان قم تقبل کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا حجت الاسلام والمسلمین سیدجواد شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی مرجع عالی عراق در ایران مبلغ پنج میلیارد ریال برای احداث و تکمیل این منازل به زلزله زدگان سی سخت اهدا کردند.

ستاد کمک رسانی کریمه اهل بیت(س) همچنین نسبت به آمادگی دریافت وجوه خیران و مردم شریف استان قم تاکید کرده است تا این امکان فراهم شود که این واحدها هر چه سریعتر تا قبل از آغاز سرما تکمیل و به صاحبان آن تحویل داده شود.

زلزله ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر ساعت ۲۲ و پنج دقیقه و ۳۴ ثانیه چهارشنبه شب ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۹ شهر سی ‌سخت مرکز شهرستان دنا را لرزاند. 

مرکز لرزه نگاری کشور اعلام کرد که این زلزله در عمق هشت کیلومتری زمین اتفاق افتاده است. 

بر اساس این گزارش زلزله در فاصله ۱۰ کیلومتری سی‌ سخت، ۱۹ کیلومتری کمه استان اصفهان و ۲۴ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد رخ داده است. /

برچسب‌ها آیت الله سیستانی قم زلزله در سی سخت زلزله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آیت الله سیستانی قم زلزله در سی سخت آیت الله سیستانی قم زلزله در سی سخت زلزله سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۱۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی سیستانی ها ٰ؛ آب هیرمند سیستان را اینگونه زیبا کرد | تصاویر

به گزارش همشهری آنلاین، به دنبال بارندگی های اخیر در کشور افغانستان، بخش کمی از سیلاب و دشتمال وارد منطقه سیستان شده و به دشت خشکیده آن جان دوباره بخشیده است، اگرچه این روزها موقت و زودگذر است اما خوشحالی مردم را به دنبال داشته است.

سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان کد خبر 848329 منبع: فارس برچسب‌ها سيل خبر مهم استان سیستان و بلوچستان باران افغانستان رود هيرمند

دیگر خبرها

  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود
  • تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • شادی سیستانی ها ٰ؛ آب هیرمند سیستان را اینگونه زیبا کرد | تصاویر
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲
  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق