Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه 23 روستا و 45 واحد صنعتی در مناطق مختلف استان ایلام به مناسبت هفته دولت گازدار شدند، گفت: این تعداد روستا در شهرستان های چوار، ملکشاهی، آبدانان، هلیلان و سیروان قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری آریا ازایلام، عباس شمس اللهی از گازدار شدن 23 روستا در نقاط مختلف روستایی استان خبر داد و افزود:  از این تعداد روستای گازدار شده، 13 روستا در شهرستان چوار، چهار روستا در ملکشاهی، سه روستا در آبدانان، یک روستا در سیروان و 2 روستا در هلیلان قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه 13 روستا شهرستان چوار گازدار شده‌ است، گفت: این روستاها شامل سرتنگ بیجار، چمن سیدمحمد بالا و پایین، سرپیتک، سرچم دهارون، پاچم دهارون، چشمه رمضان، سرچم لو، ریزه‌وند، قبله بالا و پایین، چم سارد و سرکمر بوده و 526 خانوار با اعتبار 73 میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت ملی گاز ایران از نعمت گاز برخوردار شده اند.

شمس اللهی به گازرسانی به چهار روستای شهرستان ملکشاهی نیز اشاره کرد و یادآور شد: این روستاها شامل توت، گراب، دول کبود و نادرآباد هستند که با گازرسانی به این روستاها در شهرستان ملکشاهی، 126 خانوار با میزان اعتبار 14 میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت گازدار شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از افتتاح گازرسانی به 2 روستای والادشته و سرچم نیز در شهرستان هلیلان با اعتبار 52 میلیارد ریال خبر داد و تاکید کرد: سه روستای ماهوته، مصطفایی و مولاب آبدانان و روستای چم شیر در شهرستان سیروان با مجموع 212 خانوار و اعتبار 46 میلیارد ریال نیز گازدار شدند.

 وی همچنین از بهره برداری گازرسانی به 45 واحد تولیدی صنعتی استان در هفته دولت با اعتباری افزون بر 30 میلیارد ریال خبر داد و اضافه کرد: گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی در راستای تحقق نامگذاری سال جاری مبنی بر رفع موانع تولید و کمک به صنایع استان بوده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ایلام میلیارد ریال گازدار شدند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۱۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، هاشمی، مدیرعامل شهرک صنعتی سالاریه ورامین تصریح کرد: کارفرمایانی که در این طرح مشارکت کنند مشمول برخی معافیت‌های مالیاتی می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«رأی باز» امکانی قانونی برای برخی محکومان به حبس است که به آنها اجازه می‌دهد دوران محکومیت خود را با فعالیت در شهرک‌های صنعتی یا واحد‌های تولیدی و کسب درآمد از این طریق، بگذرانند.

دیگر خبرها

  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان
  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان 
  • گازرسانی به ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در کردستان
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • شرکت گاز کردستان 1268 واحد تولیدی و صنعتی مصوبه شورای اقتصاد را به شبکه سراسری گاز متصل کرد
  • ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی کردستان به شبکه سراسری گاز متصل شدند
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت