Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ۱۲ تیم سیار واکسیناسیون در مناطق محروم استان مرکزی فعال شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سرهنگ پاسدار محمد گودرزی عصر امروز در نشست قرارگاه بهداشتی و درمانی امام رضا(ع) با اشاره به فعالیت بسیجیان در عرصه مقابله با کرونا اظهار داشت: ورود بسیجیان به عرصه مقابله با بیماری کرونا و در مرحله جدید برای واکسیناسیون علاوه بر اینکه سلامت مردم را تامین کرد توانست آرامش روانی جامعه را تامین کند و بسیاری از عملیات روانی های دشمنان را خنثی سازی نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ذیل طرح شهید سلیمانی بیش از پنجاه و پنج عنوان خدمات به مردم ارائه شده که خوشبختانه ابتکارات فراوان و اقدامات نوآورانه ای توسط بسیجیان نیز صورت گرفت و امیدآفرینی مردم در اوج بحران کرونا را رقم زد.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: یکی از مسائل مهم دیگری که در طرح شهید سلیمانی به آن توجه شد حفظ کرامت انسانی بود که همه خدمات ارائه شده همراه با حفظ کرامت انسانی صورت گرفت.

اجرای طرح شهید سلیمانی در قم به همت دانشجویان بسیجی از قاب دوربیناجرای طرح شهید سلیمانی و کمک‌های مومنانه تا ریشه کنی کرونا در آذربایجان شرقی ادامه داردفرمانده سپاه گلستان: حضور پررنگ بسیجیان در میدان مقابله با کرونا/تسریع در واکسیناسیون هدف طرح شهید سلیمانی است

وی ادامه داد: در راستای اجرای مرحله جدید طرح شهید سلیمانی با احیای تیم های تخصصی در طرح اقدامات کنترلی و سرعتی برای کاهش آسیب های بیماری در دستور کار بسیج است که دو هزار و 199 تیم رصد، 125 تیم مراقبتی، 625 تیم حمایتی، 660 تیم نظارتی ، 406 تیم رهگیری و 25 تیم واکسیناسیون در سطح استان برای اجرای طرح شهید سلیمانی نقش آفرینی می کنند.

گودرزی خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات جدید در راستای تسریع واکسیناسیون عمومی راه اندازی تیم های سیار برای واکسینه کردن مردم در مناطق محروم و کم برخوردار است که دوازده تیم در این راستا فعالیت می کنند.

انتهای پیام/711/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح شهید سلیمانی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۱۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر

با توجه به انجام روکش آسفالت به صورت WR در بلوار شهیدسلیمانی قم حد فاصله پل شهید ابراهیمی تا میدان زائر  جهت افزایش ضریب ایمنی شهروندان و تردد مناسب خودروها در این بلوار و جلوگیری ازحوادث ناگوار در تصادفات وسائط نقلیه، اجرای عملیات آسفالت در بلوار شهید سلیمانی تا مورخه ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری را در دستور کار قرار دارد.

از شهروندان خواسته شده تا تکمیل پروژه  بهسازی  از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • باجه سیار قبول مرسولات پستی در یزد فعال می‌شود
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • سایبرتراک مناطق محروم! (عکس)
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • مزایای بیمارستان سیار در موقعیت های بحرانی و اضطراری
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر