Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-08@04:57:51 GMT

حمله تند فرشید اسماعیلی به رییس هیات مدیره استقلال 

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۳۱۹۹۸

حمله تند فرشید اسماعیلی به رییس هیات مدیره استقلال 

هافبک فصل گذشته استقلال پاسخ تندی به مصاحبه امروز رییس هیات مدیره این باشگاه داد

فوتبال در شبکه های اجتماعی / فرشید اسماعیلی می گوید کسی علیه او مصاحبه کرده که نتیجه عملکردش را همه می دانند.

به گزارش طرفداری، امروز علی اصغر ملکیان در مصاحبه ای مدعی شد قرارداد فرشید اسماعیلی تمدید نخواهد شد و‌ همچنین تاکید کرد هواداران استقلال به خوبی از عملکرد فنی او آگاه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرشید اسماعیلی در جواب ملکیان یک استوری منتشر کرده و نوشته است:

نتیجه ۶ سال زحمت من در باشگاه استقلال این بود فردی که ۲ ماه هم نیست به این باشگاه آمده در مورد عملکرد فنی ام نظر می دهد، آن هم کسی که کارش مدیریت است و البته بهتر است هواداران در مورد عملکردش نظر بدهند، شما هرگز در حدی نیستی که در مورد عملکرد فنی من نظر بدهی. قطعا تاریخ اتفاق های چند ماه اخیر را از یاد نخواهد برد، بی پولی، بی احترامی و ستاره هایی که یکی یکی از این تیم فراری دادید. این آخرین باری باشد که اسم‌من را به زبان می آورید.

استوری فرشید اسماعیلی

صحبت های امروز ملکیان در شرایطی است که پیش از این فرهاد مجیدی درخواست کرده بود قرارداد اسماعیلی تمدید شود اما هیات مدیره زیر بار این موضوع نرفت.

اخبار داغ 

شورت بدن نما و کوتاه این زن پارالمپیک را به هم ریخت + عکس از لابلای کتاب من زلاتان هستم؛ داستان شنیدنی استخدام مینو رایولا مهدی محمد نبی در پرسپولیس، مصطفی آجورلو در استقلال فوری؛ کودتای نظامی در گینه در حضور نبی کیتا و اشرف حکیمی در این کشور محمد دانشگر خواهان فسخ قرارداد با استقلال شد؛ مدافع آبی ها لژیونر می شود؟  افشای بند جالب قرارداد نیمار؛ 6.5 میلیون یورو پاداش برای صمیمیت با هواداران!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فرشید اسماعیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۱۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، قرارداد ۱۱ بازیکن پرسپولیس با پایان فصل به اتمام می‌رسد و این باشگاه طبق روال و قاعده برای اینکه بازیکنانش را از دست ندهد تکلیف تمدیدی‌های خود را مشخص کند. از ترابی، امیری، گولسیانی، صادقی، رفیعی، ریگی، اسماعیلی، هنانوف، فرجی و علی نعمتی به عنوان بازیکنانی یاد می‌شود. 

پیگیری خبرنگار آنا از باشگاه پرسپولیس نشان می‌دهد سعید صادقی جزو بازیکنانی که قراردادشان تمام می‌شود نیست چون وی در ابتدای همین فصل قرارداد 2 ساله ای را با این باشگاه امضا کرده است اما باشگاه به طور جدی‌تر مذاکرات با مهدی ترابی، مرتضی پورعلی گنجی و دانیال اسماعیلی فر را آغاز کرده است.

باشگاه پرسپولیس باید نفراتی را هم که به طور اتوماتیک قراردادهایشان تمدید می‌شود یا قرارداد دارند تا پایان اردیبهشت به سازمان لیگ معرفی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سمیعی با تیپ مدیرعاملی در آزادی (عکس)
  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • باشگاه سایپا با سرآسیایی قطع همکاری کرد
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد
  • عضو سابق هیات مدیره استقلال افشاگری کرد؛ از حواله خودروها تا مشاوران 400 میلیونی!
  • افشاگری در خصوص حواله‌های خودرو در استقلال و قرادادهایی که نجومی شد | اتهام به فرشید سمیعی و علی خطیر
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو، افزایش قراردادها، مشاوران ۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو،افزایش قراردادها، مشاوران۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال