Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی فریدونی از آخرین وضعیت پرداخت غرامت باشگاه روبین کازان به ذوب آهن می گوید

مجتبی فریدونی صحبت هایی در خصوص پرونده این باشگاه و روبین کازان انجام داده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، مجتبی فریدونی در مورد دیدار با سرکنسول روسیه گفت:

در ابتدا پیرامون بحث دریافت مبلغ جریمه پرونده رضا شکاری از باشگاه روبین کازان گفتگو کردیم و با توجه به اینکه محکومیت این باشگاه، بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه روبین کازان را درپی خواهد داشت پیشنهاد دادیم که پس از دریافت مبلغ جریمه به عنوان حسن نیت حاضر به همکاری و ارائه هرگونه اعلام رضایت از باشگاه مذکور به جهت جلوگیری از بسته شدن پرونده نقل و انتقالات روبین کازان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد:

به سرکنسول روسیه اعلام کردیم پیشنهاد باشگاه ذوب آهن در ارتباط با نحوه پرداخت غرامت این است که چنانچه مقدور باشد معادل مبلغ 300 هزار دلار غرامت این باشگاه، واکسن اسپوتنیک روسی جهت تزریق به بازیکنان تیم‌های مختلف، کادر و پرسنل باشگاه مبادله شود. همچنین از  او جهت بازدید از مجموعه و اماکن ورزشی باشگاه ذوب آهن دعوت کردیم که استقبال شد.

 مدیرعامل ذوب آهن گفت:

اتحاد جماهیر شوری سابق و روسیه امروز نقش بسیار مهمی در تاسیس کارخانه و مجموعه‌ها ی بزرگ صنعتی ذوب آهن اصفهان داشتند و از دیر باز بین طرفین ارتباطی تنگاتنگ وجود دارد.

اخبار داغ 

شورت بدن نما و کوتاه این زن پارالمپیک را به هم ریخت + عکس از لابلای کتاب من زلاتان هستم؛ داستان شنیدنی استخدام مینو رایولا مجید صدری نمی تواند مدیرعامل پرسپولیس شود فوری؛ کودتای نظامی در گینه در حضور نبی کیتا و اشرف حکیمی در این کشور حمله تند فرشید اسماعیلی به رییس هیات مدیره استقلال  افشای بند جالب قرارداد نیمار؛ 6.5 میلیون یورو پاداش برای صمیمیت با هواداران!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مجتبی فریدونی روبین کازان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۲۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند

درخشان  ضمن بیان اینکه واکسیناسیون حاجیان حج تمتع از هشتم آغاز و تا بیستم اردیبهشت ادامه دارد، گفت: برای سال جاری بالغ بر یک هزار حجاج برابر مننژیت واکسینه می‌شوند.

وی انجام این واکسیناسیون را برای حجاج ضروری دانست و افزود: برای ایمنی مسافران سفر حج این اقدام انجام می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام باید واکسن را دریافت کنند، ابراز داشت: انجام این واکسیناسیون اجباری است.

درخشان در ادامه تصریح کرد: متقاضیان که طی دو سال گذشته واکسن را تزریق نکردند می‌بایست برای انجام واکسیناسیون اقدامات لازم را انجام دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • مجتبی پیرزاده با «مکبث زار» به آلمان می‌رود
  • فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت «رزما» اعلام شد
  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • فهرست انتخاباتی «جبهه ایران اسلامی» اعلام شد
  • مجتبی حسینی: سه سال کار کنید و موفق شوید!
  • انتقاد مجتبی حسینی از آقای ایکس: بازیکن ما را رها کن!
  • آمادگی شهرداری زلنودولسک روسیه برای ایجاد مرکز تجاری ایران
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • 16 اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟