Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@15:29:03 GMT

فرار از زندان رژیم صهیونیسیتی 

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۳۲۳۴۴

فرار از زندان رژیم صهیونیسیتی 

خبرگزاری مهر؛ گروه مجله: مقامات رژیم صهیونیسیتی از فرار ۶ اسیر فلسطینی از زندان جلبوع؛ امنیتی‌ترین زندان رژیم صهیونیستی در منطقه بیسان خبر دادند. این ۶ زندانی که در یک سلول بودند از طریق تونلی که در زیر زندان حفر کردند، موفق به فرار شدند.
رژیم صهیونیستی اسم این زندانیان را منتشر کرده است: نضال نفیعات، محمد قاسم، یعقوب محمود، فواد، محمد عبدالله و زکریا الزبیدی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زکریا الزبیدی فرمانده گردان‌های شهدای الاقصی در منطقه جنین بود؛ فردی که از نظر رژیم اشغالگر صهیونیستی در سال ۲۰۰۲ مسئولیت حمله به مقر حزب لیکود را بر عهده داشته و ۶ اشغالگر صهیونیست را به هلاکت رسانده است.
مقامات اسرائیلی در جستجوی زندانیان فراری هستند و عملیات گسترده‌ای را در منطقه آغاز کردند.
فرار از زندان از طریق حفر تونل زیر زمینی یکی از روش‌هایی است که بیشتر در داستان‌ها خوانده یا در فیلم‌ها شنیده‌ایم اما در واقع هنوز یکی از شیوه‌های مطرح برای فرار کردن از زندان است. البته شیوه‌ای بسیار سخت که در بسیاری از مواقع به موفقیت نمی‌رسند و تعداد بسیار کمی از نمونه‌های موفق آن در دنیا اجرا شده است در مقابل تعداد بسیار زیادی از عملیات‌های حفر تونل که لو رفته و پیش از به ثمر رسیدن توسط مسئولان زندان کشف شده است.
نکته حائز اهمیت این اتفاق این است که این زندان یکی از امنیتی‌ترین زندان‌های رژیم صهیونیستی است و این فرار لکه ننگی بر نظام امنیتی این رژیم به حساب می‌آید. تا حدی که مقامات صهیونیست این اتفاق را «جدی» خوانده‌اند و طی دستوراتی تمام قوای امنیتی خود را جهت اقدام علیه این ۶ زندانی به خط کرده‌اند.

کد خبر 5298514

منبع: مهر

کلیدواژه: فلسطین رژیم صهیونیستی زندان زندانی فرار زندانیان کاریکاتور گرافیک صفحه اول روزنامه ها مطبوعات ایران دکه روزنامه ویروس کرونا یونان دیابت دندان سازی ضدعفونی محرم 1400 احمد مسعود عدالت اجتماعی سیستان و بلوچستان کرمان بصره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۲۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت جاسوس‌های وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سبأ یمن، یک منبع امنیتی یمنی تاکید کرد: نیروهای امنیتی این کشور موفق شدند با همکاری وزارت دفاع تعدادی جاسوس را در یمن شناسایی و بازداشت کنند.

وی در ادامه افزود: جاسوس‌های بازداشت شده در جلسات بازجویی به اقدامات خود مبنی بر شناسایی مواضع شلیک موشک‌ها و پرواز پهپادها و همچنین مواضع استقرار قایق‌های نیروهای مسلح یمن اعتراف کرده اند.

بر اساس این گزارش، جاسوس‌های بازداشت شده گزارشات خود را به کارفرماها تحت عنوان گروه ۴۰۰ ارائه می‌دادند تا مواضع مذکور از سوی دشمن هدف قرار بگیرند. این افراد مأمور شده بودند عملیات خرابکارانه در خصوص تخریب و به آتش کشیدن تجهیزات نیروهای مسلح یمن انجام دهند.

منبع امنیتی یمنی مذکور اضافه کرد: این جاسوس‌ها همچنین مأموریت داشتند با استفاده از سلاح‌های صدا خفه کن و مواد منفجره دست به ترور برخی شخصیت‌ها بزنند تا بدین وسیله روحیه نیروهای مسلح یمن را در میدان نبرد با دشمن صهیونیستی، آمریکایی و انگلیسی تضعیف کنند.

وی تصریح کرد: جاسوس‌های مذکور برای جاسوسی به نفع آمریکا و رژیم صهیونیستی استخدام شده بودند.

به نظر می‌رسد اینک که دشمنان یمن در میدان نبرد با نیروهای مسلح این کشور به ویژه ممانعت از حملات یمنی‌ها علیه کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی در دریای سرخ ناکام مانده اند دست به دامن جاسوسی و اجرای عملیات خرابکارانه در این کشور شده اند.

کد خبر 6098008

دیگر خبرها

  • بازداشت جاسوس‌های وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • فشار وزیرجنگ اسرائیل بر نتانیاهو برای پذیرش آتش‌بس
  • فشار وزیرجنگ اسرائیل بر نتانیاهو برای پذیرش آتش بس در غزه
  • آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد؛ نگرانی در کابینه رژیم صهیونیستی
  • شکست جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • شکایت فعالان حقوق بشر از مقامات صهیونیست به دادگاه لاهه
  • آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد
  • سرطان اسرائیل در روز‌های پایانی
  • مقامات صهیونیست: اسرائیل در جنگ غزه به بن‌بست خورده است
  • شرط آمریکا برای توافق امنیتی با عربستان ؛ پای اسرائیل در میان است