Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-مشکلات واحدهای روی بندرعباس و قشم در نشستی با سرپرست معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن وتجارت مورد بررسی قرار گرفت و نهایتا مقرر شد به قید فوریت مواد اولیه به شرکتهای روی مستقر در استان تخصیص داده شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، مشکلات واحدهای روی بندرعباس و قشم در نشستی با سرپرست معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن وتجارت مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

این نشست که عصر امروز با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان و مدیران شرکت‌های روی استان با سرپرست معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن وتجارت صورت گرفت، به بررسی مشکلات واحدهای روی استان پرداخته شد.  

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان اظهار داشت: شرکت تولید روی بندرعباس و شرکت ذوب و احیا روی قشم از واحدهای تولید کننده شمش روی مستقر در این استان هستند.

خلیل قاسمی افزود: شرکت روی بندرعباس با ظرفیت اسمی 18 هزار تن و شرکت ذوب و احیاء روی قشم با ظرفیت 24 هزار تن در سنوات اخیر در تخصیص سهمیه مواد اولیه با روند کاهشی مواجه بودند.

وی در ادامه به تصمیمات اتخاذ شده در این نشست پرداخت و بیان داشت: مقرر شد به قید فوریت مواد اولیه به شرکتهای روی مستقر در استان تخصیص داده شود.

قاسمی ضمن اشاره به اهمیت حفظ تولید و اشتغال واحدهای صنعتی روی در استان، افزود: تخصیص یک واحد معدن خاک روی در استان‌هایی که ظرفیت این نوع ماده معدنی را دارند، برای کارخانجات روی استان هرمزگان از دیگر مواردی بود که در این نشست مطرح شد تا پس از بررسی این امر صورت گیرد.

اول مهرماه؛ پایان محدودیت‌های برقی صنایع / ابراز نگرانی سخنگوی صنعت برق از راه‌اندازی کارخانه‌های جدیدسهمیه گندم کارخانه های آرد که نوسازی نکنند، سالانه 20 درصد کم می‌شود/ذخایر گندم رضایت بخش استعضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس: کارخانه تولید خودروهای هیبریدی در بویین‌زهرا احداث می‌شود

انتهای پیام/864/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روی بندرعباس معدن وتجارت مواد اولیه روی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۲۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس هرمزگان

محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: با هدف قدردانی و تجلیل از زحمات معلمان، زنگ سپاس معلم همزمان با سراسر کشور در مدارس استان نواخته شد.

وی افزود: آیین نمادین مراسم زنگ سپاس در بندرعباس در مدرسه شاهد شهید الله پرست برگزار شد.

هرمزگان ۳ هزار و ۵۰۰ واحد آموزشی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت در دانشگاه آزاد همدان
  • قطار ارتباط دانشگاه با صنعت به سرعت پیش می‌رود
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس هرمزگان
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • راهبردهای صنعت پتروشیمی در تحقق شعار سال ۱۴۰۳ تشریح شد
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • ۱۰ معدن راکد استان اردبیل احیا می‌شود
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری