Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-03@04:55:00 GMT

تبریک سرلشکر موسوی به دو فرمانده ارتش

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۳۲۷۹۱

تبریک سرلشکر موسوی به دو فرمانده ارتش

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در پیام‌های جداگانه‌ای، قهرمانی نیروی دریایی ارتش در مسابقات بین‌المللی غواصی عمق و جام دریا را به امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نداجا و قهرمانی نیروی زمینی ارتش در مسابقات بین‌المللی اربابان سلاح را به امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نزاجا تبریک گفت.

متن پیام سرلشکر موسوی به فرمانده نیروی دریایی ارتش به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند امیر دریادار شهرام ایرانی

فرمانده محترم نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

کسب مقام قهرمانی در مسابقات بین‌المللی غواصی عمق و جام دریا توسط دلاورمردان نیروی دریایی را به حضرتعالی، قهرمانان عزیز، آحاد کارکنان نیروی سرافراز و به خانواده‌های محترم آنها تبریک عرض می‌کنم

همچنین از مدیریت موفق جنابعالی و تلاش‌های همه دست‌اندرکاران برگزاری این مسابقات، که گام مهمی در ارتقاء سطح دیپلماسی دریایی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران است، تقدیر و تشکر می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از خداوند منان توفیقات روزافزون حضرتعالی و همه عزیزان دریادل آن نیروی راهبردی را تحت زعامت فرماندهی معظم کل حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) خواستارم.

همچنین در پیام فرمانده کل ارتش به امیر سرتیپ حیدری آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند امیر سرتیپ کیومرث حیدری

فرمانده محترم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

کسب مقام نخست مسابقات بین‌المللی اربابان سلاح توسط نیروی همیشه قهرمان زمینی ارتش را به حضرتعالی، قهرمانان عزیز، آحاد کارکنان نیروی زمینی ارتش و خانواده‌های محترم کارکنان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

میزبانی مسابقات بین‌المللی، گامی مهم در توسعه صلح، دوستی و افزایش تعاملات آموزشی فرهنگی و تبادل دانش و تجربه با کشورها است که در این راستا از میزبانی شایسته و مدیریت موفق جنابعالی و آحاد دست‌اندرکاران برگزاری این دوره از مسابقات تقدیر و تشکر می‌نمایم.

توفیقات روزافزون حضرتعالی و همه همرزمان عزیز در آن نیروی سرافراز را تحت زعامت فرماندهی معظم کل حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از خداوند منان خواستارم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

23219

کد خبر 1552288

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سرلشکر عبدالرحیم موسوی ارتش جمهوری اسلامی ایران جمهوری اسلامی ایران مسابقات بین المللی نیروی دریایی زمینی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۲۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، امیر سرتیپ الهامی با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام، ضمن قدردانی از زحمات کارکنان این منطقه پدافندی از آمادگی دفاعی و بخش‌های مختلف این منطقه بازدید و توان رزمی این منطقه را مورد ارزيابی قرار داد.

وی با حضور در جمع فرماندهان این منطقه با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر ارتش اظهار داشت: با وجود تحریم‌‌های ظالمانه و کمبود‌های فراوانی که در این سال‌ها وجود داشته، اما ارتش موفق شده در کنار سایر نیرو‌های مسلح به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز خود برسد.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش افزود: ارتش جمهوری اسلامی که در اوج آمادگی به سر می‌برد، ارتشی که منظم، استوار و مجهز به تجهیزات نوین است.

امیر سرتیپ الهامی با بیان اینکه ارتش در همه حوداث، همواره در کنار مردم و خدمتگزار آن‌‌ها بوده است، تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران آنجا که لازم بوده قاطع در مقابل دشمنان این مرز و بوم در میدان رزم ایستاده و ولایتمداری خود را ثابت کرده است.

دیگر خبرها

  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه
  • در ساخت زیردریایی و شناورهای زیرسطحی به بومی‌سازی رسیدیم
  • پیام تبریک فرمانده کل ارتش به مناسبت روز معلم
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • بازدید امیر دریادار سیاری از گروه مخابرات ارتش
  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است