Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تاس، سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه امروز، دوشنبه در کنفرانس خبری در مسکو گفت، کشورش قصد حمایت کامل از روند تشکیل دولتی را دارد که نماینده جامعه افغان با تمامی طیف‌های آن از جمله گروه طالبان و گروه‌های نژادی غیرپشتون یعنی ازبک، خزاره، هزاره و تاجیک باشد.

رئیس دستگاه دیپلماسی روسیه ادامه داد: چنین دولت فراگیری به تنهایی ضامن انتقال قابل اعتماد به زندگی جدید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر چنین شود به نظرم ما با کمال میل و خرسندی در چنین مراسم‌هایی با کشورهای مدعو دیگر که بر وضعیت این کشور تاثیرگذار هستند، شرکت خواهیم کرد.

او دعوت از روسیه به این مراسم را بعید ندانست.

لاوروف همچنین در بخشی دیگر از اظهاراتش گفت، آمریکا تمایل به ماموریتی غیرممکن در توقف طرح خط لوله گاز "جریان شمالی ۲" دارد.

به گفته لاوروف، دولت بایدن موضعش در قبال خط لوله جریان شمالی ۲ را تغییر نداده و آنها همچنان علیه این طرح هستند. اما می‌دانند توقف آن غیرممکن است. بهتر است بدانید که به برخی ماموریت‌های غیرقابل تحقق علاقه دارید.

311311

کد خبر 1551357

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سرگئی لاوروف افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۲۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت از سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در کابل

مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) در غرب کابل در نخستین ساعات صبح امروز، مراسم سالروز شهادت حضرت امام جعفرصادق (ع) را برگزار کردند؛ این مراسم با حضور جمعیت گسترده‌ مؤمنان و محبان اهل بیت‌(ع) برگزار گردید.

آیت الله حجت، از سخنرانان این مراسم معنوی گفت: مقام امامت نیاز به شناخت عمیق دارد و علما برای آگاهی بخشی به مردم در شناخت مقام و جایگاه امام تحقیق کنند.

امروز ۲۵ شوال مصادف با شهادت امام جعفرصادق(ع) می‌باشد؛   امام جعفرصادق(ع) بیش از ۴ هزار شاگرد متخصص در بخش‌های مختلف علوم تربیت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • مراسم شهادت امام صادق (ع) در مشهد + فیلم 
  • مجامع بین‌المللی برای توقف سرکوب دانشجویان آمریکایی ورود کنند
  • ایران ظرفیت پذیرش مهاجرین جدید را ندارد
  • گرامیداشت از سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در کابل
  • مهار حادثه ترکیدگی لوله آب خیابان مهدی (عج) شهر یزد
  • قطعه ای از بهشت در زمین + فیلم
  • مذاکرات طالبان برای صادرات نفت روسیه
  • افغانستان نفت روسیه را به جنوب آسیا منتقل می‌کند
  • نامه ۵۰ قانونگذار آمریکایی به بایدن و درخواست برای توقف حمله به رفح
  • بیش از ۲۰۰۰ نفر در تظاهرات دانشگاه‌های آمریکا دستگیر شدند