Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-08@23:46:48 GMT

تمدید فرصت بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث موتورسیکلت

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۳۲۹۶۵

فرصت استفاده از بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث موتورسیکلت و ماشین‌آلات کشاورزی تا پایان شهریور تمدید شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 به نقل از روابط عمومی صندوق تأمین خسارت‌های بدنی؛ این نهاد با رویکرد حمایت از اقشار آسیب پذیر و پشتیبانی از صنعت بیمه کشور طرح بخشودگی جرایم بیمه نامه موتورسیکلت و ماشین‌آلات کشاورزی را با همکاری صنعت بیمه در دوره زمانی نیمه مرداد تا پایان شهریور امسال اجرایی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس از راکبان موتورسیکلت و دارندگان ماشین‌آلات کشاورزی در سراسر کشور که فاقد بیمه‌نامه هستند دعوت می‌شود با مراجعه به نمایندگی‌ها و دفاتر شرکت‌های بیمه‌ای و تهیه بیمه‌نامه شخص ثالث از مزایای این طرح استفاده کنند.

برچسب ها: بیمه شخص ثالث ، بیمه تامین اجتماعی ، بیمه نامه ، موتور سیکلت ، ماشین آلات کشاورزی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: بیمه شخص ثالث بیمه تامین اجتماعی بیمه نامه موتور سیکلت ماشین آلات کشاورزی ماشین آلات کشاورزی بیمه نامه شخص ثالث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۲۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنگری سهمیه سوخت عملیات مکانیزه زراعی و باغی

به گزارش خبرگزاری مهر، کریم ذوالفقاری، رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی درباره سهمیه سوخت ماشین‌آلات مکانیزه زراعی و باغی گفت: در سال گذشته برای ماشین‌آلات کشاورزی در استان‌ها، ۲.۹ میلیارد لیتر سوخت اختصاص یافت.

وی با اشاره به نشست مشترک با اداره کل پیشگیری و مبارزه با قاچاق فرآورده‌های نفتی، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و سایر مراجع ذی‌ربط از جمله نمایندگان مجلس و دستگاه‌های نظارتی، افزود: مقرر شد به منظور رفع اختلاف فی‌مابین سهمیه تخصیصی در سال قبل و سهمیه سوخت اعلامی در سال جاری و با توجه به تغییرات شرایط جوی و اقلیمی که لزوم تسریع در انجام عملیات مختلف کشاورزی را می‌طلبد؛ نسبت به اصلاح سهمیه‌های تخصیصی، تصمیمات و اقدامات لازم به عمل آید.

رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی ابراز امیدواری کرد: با این پیگیری‌ها، کشاورزان و بهره‌برداران، مشکلی بابت دریافت سوخت نداشته باشند.

کد خبر 6100301

دیگر خبرها

  • صنایع شیمیایی، معدنی و ماشین‌آلات باید شناسه کالا بگیرند
  • بازنگری سهمیه سوخت عملیات مکانیزه زراعی و باغی
  • هزینه بیمه ماشین در سال ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • ماجرای رسوب ۱۰۰۰ دستگاه ماشین‌آلات راهسازی در بندرعباس
  • باید از ماشین‌آلات معدنی تولید داخل حمایت شود
  • بلاتکلیفی هزار و ۶۲ دستگاه ماشین آلات راهسازی در بندرشهید رجایی/ تعیین تکلیف به زودی
  • ۳۰۰هزار وانت‌بار فاقد بیمه در نوبت بعدی اجرای طرح عدم تخصیص سهمیه سوخت
  • فروش ماشین آلات پرابهام براساس قانون/ ۱۵۰۰ دستگاه فروخته شد
  • نجات راه‌سازی با اقدام به‌موقع دستگاه قضا
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»/ هنوز برای ستاره شدن وقت هست