Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به واردات بالای واکسن کرونا، روند انجام واکسیناسیون عمومی علیه بیماری منحوس کووید۱۹ طی هفته جاری و روز‌های آینده در استان با سرعت بالاتری ادامه می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در پنجمین نشست شورای تخصصی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد در سال جاری بر گسترش برگزاری اردو‌های جهادی سلامت محور با همکاری بسیج جامعه پزشکی، هلال احمر و... تاکید کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: با توجه به اینکه دانشجویان گروه‌های پزشکی و پیراپزشکی پس از فارغ‌التحصیلی مستقیماً با مردم در ارتباط هستند، از این رو ایجاد دغدغه فرهنگی با هدف تقویت روابط اجتماعی دانشجویان الزامی است.

او با بیان اینکه موفقیت دانشجویان علوم پزشکی در کار و زندگی مستلزم برقراری ارتباط موثر با مردم است افزود: برگزاری اردو‌های جهادی فرصتی مناسب برای تقویت روابط اجتماعی و آمادگی برای حضور دانشجویان در جامعه پس از فارغ التحصیلی است.

بیشتر بخوانید

ورود ۶۳ هزار دُز محموله جدید واکسن کرونا به چهارمحال و بختیاری

شیرانی خاطرنشان کرد: اردو‌های جهادی باعث برطرف شدن بسیاری از مشکلات دانشجویان با منشاء روابط اجتماعی می‌گردد.

او با بیان اینکه رسالت اصلی دانشجویان گروه پزشکی و پیراپزشکی ارائه خدمت و خدمات رسانی است گفت: در این راستا فعالیت دانشجویان بیرون از دانشگاه با نظارت مسئولین، بسیار مفید و حائز اهمیت است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تاکید کرد: دانشجویان باید با سه ویژگی شامل دانش خوب، مهارت کافی و اخلاق حرفه‌ای از دانشگاه فارغ‌التحصیل شوند.

او هدف اصلی راه‌اندازی گروه‌های جهادی را جامعه نگری، تقویت تعهد به کار و اخلاق حرفه‌ای و احاطه به نقاط مختلف جامعه عنوان کرد و گفت: تعدد راه اندازی کانون ها، انجمن‌ها و تشکل‌های دانشجویی در راستای جذب و تشویق دانشجویان برای انجام فعالیت‌های فوق برنامه‌ای است.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسیناسیون علیه کرونا واکسن کرونا دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۳۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد

واحدیان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد گفت: ۱۱ طرح جامع در شهرکرد آغاز شده که مهمترین آن طرح کمربندی جنوبی است.

بیشتر بخوانید

تکمیل ۲۵ یادمان شهدا در چهارمحال و بختیاری

وی ادامه داد: مرحله نخست عملیات اجرایی کمربندی جنوبی شهرستان شهرکرد خرداد امسال به بهربرداری می‌رسد.

واحدیان افزود: این طرح تا پایان سال جاری به طور کامل اجرا و افتتاح خواهد شد.

به گفته وی؛ کمربندی ۱۵ خرداد، کاهش بار ترافیکی در نقاط مختلف شهرستان شهرکرد از جمله تقاطع طالقانی کاشانی و کمربند غربی هم از طرح‌هایی است که امسال برای عملیاتی شدن آن برنامه ریزی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد
  • ارتباط صنعت و دانشگاه، هدف اصلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد