Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-03@23:31:53 GMT

داوید لوئیز شایعات انتقال به سالرنیتانا را تکذیب کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۳۳۲۲۵

داوید لوئیز هنوز در مورد تیم بعدی خود تصمیم نگرفته است.

داوید لوئیز، مدافع 34 ساله سابق آرسنال که اکنون بازیکن آزاد است، تمام شایعات انتقالش به سالرنیتانا و سری آ را تکذیب کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فابریتزیو رومانو، داوید لوئیز در پایان فصل گذشته از آرسنال جدا شد و حال بازیکن آزاد است. پس از قطعی شدن انتقال فرانک ریبری به سالرنیتانا، گفته می شد که سران این باشگاه به دنبال جذب داوید لوئیز هستند و شایعات در مورد انتقال داوید لوئیز به این باشگاه ایتالیایی زیاد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال داوید لوئیز با انتشار متنی در استوری صفحه اینستاگرام خود، تمام شایعات انتقال به سالرنیتانا را تکذیب کرد. داوید لوئیز هنوز در مورد باشگاه آینده اش تصمیم نگرفته است و به زودی در زمان مناسب، تصمیم خود را خواهد گرفت. چند هفته پیش نیز شایعاتی در مورد انتقال داوید لوئیز به آدانا دمیراسپور وجود داشت که آن شایعات نیز تکذیب شدند. داوید لوئیز در این مورد نوشته است:

هر روز یک خبر جعلی متفاوت... هر روز یک دروغ متفاوت... بنابراین، این به ما بستگی دارد که چه چیزی را می خواهیم باور کنیم!!!

 همچنین بخوانید:

داوید لوئیز، جدیدترین هدف نقل و انتقالاتی سالرنیتانا پس از فرانک ریبری

 

اخبار داغ 

شورت بدن نما و کوتاه این زن پارالمپیک را به هم ریخت + عکس از لابلای کتاب من زلاتان هستم؛ داستان شنیدنی استخدام مینو رایولا مجید صدری نمی تواند مدیرعامل پرسپولیس شود فوری؛ کودتای نظامی در گینه در حضور نبی کیتا و اشرف حکیمی در این کشور حمله تند فرشید اسماعیلی به رییس هیات مدیره استقلال  افشای بند جالب قرارداد نیمار؛ 6.5 میلیون یورو پاداش برای صمیمیت با هواداران!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: داوید لوئیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۳۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد

به گزارش صدای ایران از ایرنا،دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان شامگاه چهارشنبه با اتنتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: انتشار خبر فوت این پزشک در جاسک موجب ایجاد شایعه‌ها و نگرانی‌هایی بین رسانه‌های رسمی و غیررسمی، مردم و جامعه پزشکی شده است.

دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این اطلاعیه ضمن تسلیت به خانواده این پزشک و جامعه پزشکی توضیح داد: مرحومه دکتر زهرا ملکی قربانی پزشک طرحی در تاریخ ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ به دلیل مشکلات رفت و آمد و به درخواست خود، از بیمارستان جاسک به بیمارستان پارسیان منتقل و در آن‌جا مشغول به کار شد.

آخرین شیفت وی در بیمارستان پارسیان، ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ بود و بعد از آن به تهران و نزد خانواده خود سفر کرده و فوت در تهران اتفاق افتاده است.

این اطلاعیه‌ی افزاید: هیچ گزارشی از درگیری و ضرب و جرح توسط بیمار یا همراهان بیمار در هیچ یک از دو محل خدمت ایشان (جاسک و پارسیان) وجود ندارد. همچنین از زمان آغاز بکار این پزشک در استان هیچ مشکل کاری یا نارضایتی و شکایت یا درخواستی برای رفع مشکل از طرف نامبرده به دانشگاه منتقل نشده است و به همین دلیل فوت وی نمی‌تواند هیچ گونه ارتباطی با محل خدمت وی داشته باشد.

دانشگاه علوم پزشکی از رسانه‌ها و سایر افراد خواست اخبار را از منابع موثق و معتبر دریافت و از انتشار اخبار کذب و شایعات خودداری کنند.

طی روز‌های گذشته خبر فوت این پزشک طرحی جوان تحت عنوان مرگ خودخواسته در جاسک منتشر شده بود.

دیگر خبرها

  • رسمی؛ داوید رایا برنده دستکش طلایی لیگ برتر در فصل 24-2023
  • برادر مهران غفوریان شایعه ساواکی بودن پدرش را با این ارائه این سند تکذیب کرد + عکس
  • خشم پوچتینو: شایعه اخراجم احمقانه است!
  • هشدار پلیس فتا نسبت به شایعات انتخاباتی در خوزستان
  • نسخه فوری برای مشکل پرسپولیس | ۳ستاره، فصل بعد به ترکیب اوسمار اضافه می‌شوند
  • فوت پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد
  • تکذیب خبر فوت پزشک طرحی در جاسک
  • لوئیز انریکه: در پاریس تیم بسیار قدرتمندی خواهیم بود
  • آخرین خبرها درباره توافق احتمالی تیم ملی ایران با افشین قطبی
  • سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به قرارداد چین افزایش یافت