Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کمال کامیابی نیا پس از مصدومیت در اردوی تیم ملی ایران نتوانست پرسپولیس را در هفته‌های پایانی لیگ برتر فصل گذشته همراهی کند.

مصدومیت کامیابی نیا از ناحیه مچ پا سبب شد تا هافبک تیم ملی ایران برای جلوگیری از عمل جراحی به دبی امارات رفته و دوران نقاهت خود را در آنجا پشت سر بگذارد.

هافبک سرخپوشان پس از چند روز حضور در باشگاه ایرانیان با مخالفت مسئولان این مجموعه مبنی بر انجام تمرین اختصاصی مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از قرار معلوم کامیابی نیا برای استفاده از این مجموعه حاضر به پرداخت پول نشده بود تا نرم دوی خود را به طور اختصاصی انجام دهد.

کامیابی نیا با هماهنگی عبدالعلی چنگیز پیشکسوت استقلال در تیمی که هدایتش را چنگیز بر عهده داشت تمرین کرد اما باز هم مدیران باشگاه ایرانیان با این موضوع مخالفت کردند تا کامیابی نیا مجبور به ترک این مجموعه شود.

احمد نورالهی هافبک ملی پوش پرسپولیس که به تازگی به شباب الاهلی امارات ترانسفر شده است در جریان این موضوع قرار گرفت و مقدمات حضور کامیابی نیا برای پشت سر گذاشتن دوران نقاهت خود را فراهم می‌کند تا هم تیمی سابقش در پرسپولیس از مجموعه ورزشی این باشگاه استفاده کند.

از این رو کامیابی نیا به باشگاه شباب الاهلی امارات رفته و در آنجا تمرینات ویژه و دوران نقاهت خود را پشت سر می گذارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کمال کامیابی نیا مصدومیت احمد نوراللهی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال شباب الاهلی کمال کامیابی نیا مصدومیت کامیابی نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۳۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رضا اسدی هافبک اسبق پرسپولیس که اکنون طی دو فصل اخیر به‌عنوان مهاجم در ترکیب تیم‌های تراکتور و سپاهان خوش درخشیده است، با توجه به گلزنی در دیدار رفت مقابل پرسپولیس اکنون نیز با انگیزه زیادی خود را آماده جدال در استادیوم آزادی می‌کند.

به نقل از ورزش سه مهاجم سپاهانی‌ها که به واسطه مصدومیت و دوری از ترکیب و درخشش و گلزنی این روزهای شهریار مغانلو بار دیگر از کورس آقای گلی دور مانده است، امیدوار است شرایط بازی مقابل پرسپولیس برای او فراهم شود.

اسدی قرار است در تمرین امروز سپاهان آخرین تست‌های پزشکی را زیر نظر کادر این تیم دنبال کند و با اعلام وضعیتش به ژوزه مورایس، در موردش برای حضور فیکس یا نیمکت‌نشین در جدال با پرسپولیس تصمیم‌گیری شود.

در شرایط کنونی گمانه‌زنی در خصوص نیمکت‌نشینی و حضور او در جریان بازی به واسطه مصدومیت تازه بهبود یافته‌اش، زیاد است و اکنون باید دید پاسخ تست‌ها شرایط او را برای این بازی تغییر خواهد داد یا خیر.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901053

دیگر خبرها

  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • کمال نامه ی مستان حیدری / امیرالمؤمنین در شعر خواجوی کرمانی
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • روزهای درخشان کامیابی نیا با بازوبند در اصفهان
  • (ویدئو) بارش تگرگ در امارات
  • برنامه بی‌واسطه با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی
  • سعید عزت‌اللهی فینالیست آسیا را شکست داد!
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • برتری شباب الاهلی در خانه العین
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو