Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، جمعی از جوانان انقلابی کشور در پی ایجاد محدودیت‌هایی برای زیارت اربعین، با ثبت پویشی،  خواستار لغو برخی از این محدودیت‌ها شدند. در این پویش آمده است:« از تمام عزیزان مسئول درخواست می‌شود با توجه به شرایط جامعه و اشتیاق فراوان قشر جوان و نوجوان ، مسیر سفر اربعین که یک سفر سرشار از انرژی‌های معنوی است برای این قشر مهم و آینده‌ساز تسهیل شود و از اجرای شروط که امکانپذیر نیست مانند داشتن کارت واکسن پرهیز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

از مهمترین مطالبات این پویش می توان به موضوعاتی مانند لغو قانون داشتن کارت واکسن برای زائرین و جایگزینی آن با تست کرونا، لغو قانون اعزام محدود زائرین و بازگشایی مرزهای زمینی در ایام اربعین اشاره کرد.

در همین رابطه خبرنگار ما با مدیر این پویش گفت وگو کرد. او به خبرنگار ما در این باره گفت: هدف از این پویش، مبارزه با شرط نامشروع  وزارت بهداشت است که دو هفته پیش از اربعین ایجاب کرده اند کسانی که واکسن تزریق کرده اند را می‌توان به کشور عراق اعزام کرد. این در حالی است که بسیاری که عازم هستند جوانان و نوجوانانی بوده که سن آنها به واکسن نمی رسد و یا  واکسنی برای آنها در بازار وجود ندارد.

وی افزود: مسئولان باید بدانند اگر می‌خواهند پیش شرطی را برای ورود به عراق  داشته باشند یک یا دو ماه قبل آن را اعلام کنند، اما متاسفانه اعلام نکردند که واکسیناسیون پیش شرط سفر اربعین است و ما نسبت به این موضوع معترضیم.

این مخاطب فارس من، تأکید کرد: بهتر است داشتن کارت واکسن برای زوار اربعین لغو شود و به جای آن از تست پی سی آر استفاده شود چرا که این شطر، شرط نامعقولی است.

وی ابراز کرد: برای محدودیت اعزام زائرین، این نیز باعث مشکل می شود، باعث رانت می شود و نباید ما به این سمت هدایت شویم و حتی برخی هم سفرشان را به دیگران بفروشند. ما در مراسم عاشورای امسال در عراق دیدیم که بدون هیچ پروتکلی رفت و آمد می‌کردند، حال  زوار ما حامل بیماری هستند؟

مدیر این پویش، عنوان کرد: بهتر بود که زوار وارد مرزها شوند آنجا یک دز از واکسن را تزریق کنند و بعد وارد کشور عراق کشور می شد و حتی بهتر بود. اما در این زمانی که اعلام شده،  افراد نمی تواند دو دز واکسن را تزریق کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت بهداشت سفر اربعین مراسم اربعین فارس من خبرگزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۳۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروش علویان در جمعه خشم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌نمازگزاران جمعه در شهرستان‌های مختلف استان امروز پس از اقامه نماز وحدت بخش جمعه در حمایت از مردم مظلوم غزه راهپیمایی کردند و فریاد محکومیت جنایت اسرائیل سردادند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دیروز برای حمایت از مقاومت فلسطین در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مردم ایران اسلامی در استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم و انزجار، هفتم اردیبهشت بعد از اقامه نمازجمعه با حضور گسترده خود ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار، حمایت همه جانبه خود را از مردم فلسطین تا آزادی قدس شریف فریاد می‌زنند.

راهپیمایی مردم ساری از مصلی امام خمینی (ره) این شهر به سمت میدان ساعت برگزار شد.

نمازگزاران ساروی در این راهپیمایی با در دست داشتن تصاویری از امام خمینی (ره) ، رهبر معظم انقلاب و پرچم فلسطین با مشت‌های گره کرده، فریاد الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس و مرگ بر ضد ولایت فقیه سر دادند و از مردم مظلوم غزه حمایت کردند.


گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهر پارسال برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند و غزه قلب خونین جهان، رژیم صهیونیستی و حامیان غربی این رژیم را با مقاومت و ایستادگی به مصاف طلبیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • ضرورت افزایش تولید برق و کاهش محدودیت‌های برق صنایع
  • ویدئو| راهپیمایی باشکوه مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی باشکوه یمنی‌ها در حمایت از غزه
  • طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم
  • خروش علویان در جمعه خشم