Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-07@03:33:37 GMT

خط دفاعی پرسپولیس و خیال راحت یحیی گل محمدی

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۳۳۴۳۸

پرسپولیس در خط دفاعی آن قدر مهره دارد که خیال گل محمدی بابت گل نخوردن تیمش راحت باشد

تعداد زیاد مدافعان، خیال گل محمدی را بابت تشکیل یک خط دفاعی مقتدر راحت کرده است.

به گزارش طرفداری، نگاهی به بازیکنان موجود در لیست پرسپولیس نشان می دهد در هر پست چند بازیکن با کیفیت بالا حضور دارند که می توانند با بازی در پست تخصصی و غیر تخصصی خیال کادر فنی را بابت چینش ترکیب تا حد زیادی آسوده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قضیه بیشتر از تمام خطوط مربوط به خط دفاعی است، جایی که گل محمدی 4 مدافع میانی عالی در اختیار دارد و 6 مدافع کناری راست و چپ با خصوصیات فنی کاملا متفاوت دارد.

فصل قبل و در زمان جدایی شجاع خلیل زاده، پرسپولیس تنها دو گزینه دفاع مرکزی در اختیار داشت. کنعانی زادگان و سیدجلال حسینی که خیلی ها گمان می کردند قرار است در طول فصل نیمکت نشین باشد اما جدایی خلیل زاده تمام معادلات را به هم زد تا سیدجلال به ترکیب بازگردد و تا پایان فصل هم عصای دست یحیی و یکی از نفرات تاثیرگذار پرسپولیس در راه قهرمانی باشد.

اما در فصل جدید وضعیت این گونه نیست؛ سیدجلال حسینی، فرشاد فرجی، علیرضا ابراهیمی و علی نعمتی چهار بازیکن تخصصی پرسپولیس در دفاع میانی هستند که همگی از بهترین های لیگ باشگاهی ایران به حساب می آیند و همین موضوع خیال کادرفنی و هواداران را در مورد استحکام خط دفاعی راحت کرده است.

در دفاع کناری اوضاع به مراتب بهتر است؛ سعید آقایی و مهدی شیری دو مدافع کناری اصلی سرخ ها هستند که سیامک نعمتی و وحید امیری نیز به کرات جای آن ها بازی کرده اند. موضوع زمانی جالب می شود که علی نعمتی و فرشاد فرجی نیز می توانند به این چرخه اضافه شده و به عنوان دو مدافع چپ و راست به بازی گرفته شوند.

تمام این مسائل دست به دست هم می دهد تا پرسپولیس از نظر بازیکن و نیروی انسانی در خط دفاع هیچ کمبودی نداشته باشد. حالا باید دید اندیشه های دفاعی یحیی برای بهره گیری از این نفرات چه چیزی خواهد بود.

اخبار داغ 

شورت بدن نما و کوتاه این زن پارالمپیک را به هم ریخت + عکس از لابلای کتاب من زلاتان هستم؛ داستان شنیدنی استخدام مینو رایولا مجید صدری نمی تواند مدیرعامل پرسپولیس شود فوری؛ کودتای نظامی در گینه در حضور نبی کیتا و اشرف حکیمی در این کشور حمله تند فرشید اسماعیلی به رییس هیات مدیره استقلال  افشای بند جالب قرارداد نیمار؛ 6.5 میلیون یورو پاداش برای صمیمیت با هواداران!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گل محمدی خط دفاعی خط دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۳۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد

مهاجم پاری سن ژرمن از آمادگی بالایی خود برای دیدار با بوروسیا دورتموند سخن به میان آورد و به هواداران تیمش قول داد که شکست در دیدار رفت را جبران کنند.

به گزارش ایسنا ، پاری سن ژرمن در حالی خود را آماده بازی برگشت برابر بوروسیا دورتموند در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌کند که در دیدار رفت با یک گل شکست خورده است.
به نوشته لوپاریزین، ام‌باپه که امید نخست پاریسی‌ها برای درخشش در این بازی است به هواداران تیمش قول داد که راهی فینال شوند.
او گفت: می دانیم که فشار بسیار بالا است و این طبیعی است چرا که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستیم و رقابت در چنین مرحله‌ای بسیار سخت است. اطمینان داریم که می‌توانیم شکست دیدار رفت را جبران و راهی فینال شویم. ما به فینال صعود خواهیم کرد.
او ادامه داد: من روز سه‌شنبه با نهایت آمادگی به میدان خواهم رفت.‌ می‌خواهم بهترین بازی خود را به نمایش بگذارم و برابر هواداران خود جشن صعود به فینال را برگزار کنیم.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد
  • آمار باورنکردنی: با صلاح خیال‌تان راحت باشد!
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG را راحت کرد
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد
  • مدافع سپاهان آماده یازدهمین کلین شیت (عکس)
  • اشتوتگارت 3-1 بایرن: خیال رئال راحت باشد!‏
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)
  • گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟