Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@20:45:02 GMT

تخصیص فوری مواد اولیه کارخانجات روی هرمزگان

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۳۳۵۲۹

تخصیص فوری مواد اولیه کارخانجات روی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، در نشست صبح امروز با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان و مدیران شرکتهای روی استان با سرپرست معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن وتجارت در تهران صورت گرفت، به بررسی مشکلات واحدهای روی استان پرداخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اظها داشت: شرکت تولید روی بندرعباس و شرکت ذوب و احیا روی قشم از واحدهای تولید کننده شمش روی مستقر در این استان هستند.

خلیل قاسمی افزود: شرکت روی بندرعباس با ظرفیت اسمی 18هزار تن و شرکت ذوب و احیاء روی قشم با ظرفیت24 هزار تن در سنوات اخیر در تخصیص سهمیه مواد اولیه با روند کاهشی مواجه بودند.

وی در ادامه به تصمیمات اتخاذ شده در این نشست پرداخت و بیان داشت: مقرر شد به قید فوریت مواد اولیه به شرکتهای روی مستقر در استان تخصیص داده شود.

قاسمی ضمن اشاره به اهمیت حفظ تولید و اشتغال واحدهای صنعتی روی در استان، افزود: تخصیص یک واحد معدن خاک روی در استانهایی که ظرفیت این نوع ماده معدنی را دارند، برای کارخانجات روی استان هرمزگان از دیگر مواردی بود که در این نشست مطرح شد تا پس از بررسی این امر صورت گیرد.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: خلیل قاسمی ایرج حیدری معاون استاندار هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۳۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس

حجت الاسلام موسی پولادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در مراسم تجلیل از مربی و هادیان سیاسی رده‌های بسیج سپاه ناحیه بندرعباس گفت: شهید مطهری در دوران زندگی خود برای اسلام خدمات ارزنده‌ای ارائه، و با جریان‌ها و اندیشه‌های انحرافی مبارزه کرد.

از هشتم تا ۱۲ اردیبهشت ماه هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس هرمزگان
  • تحویل ۹ شیء تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • تحویل ۹ شئ تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • ۱۰ معدن راکد استان اردبیل احیا می‌شود
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • کارگران در سنگر نخست رفع محرومیت و شکوفایی اقتصادی قرار دارند
  • تلاش برای امرار معاش مصداق جهاد با دشمن است
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت